פורסם 2015 במאי 1210 שנים שלום אשמח לדעת האם אתם כגיימרים מצליחים להבדיל בין 1680x1050 לבין 1920x1080 ומה ההבדל בביצועים? נערך 2015 במאי 1210 שנים על-ידי yoel12
פורסם 2015 במאי 1210 שנים זה תלוי בגודל המסך ובמרחק הצפיה. אני לא מרגיש בהבדל, אבל עם מסך גדול וממרחק צפיה קצר (ועם ראיה יותר טובה משלי) אין ספק שיש מי שכן מרגיש.
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מחבר זה תלוי בגודל המסך ובמרחק הצפיה. אני לא מרגיש בהבדל, אבל עם מסך גדול וממרחק צפיה קצר (ועם ראיה יותר טובה משלי) אין ספק שיש מי שכן מרגיש.אוקיי וממרחק ישיבה ממוצע ממסך מחשב 24"?
פורסם 2015 במאי 1210 שנים זה דבר אישי שתלוי בראיה, ולכן רק אתה תוכל לענות על השאלה הזו. אני מנחש שאם לא תחפש הבדלים לא תמצא אותם.
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מחבר זה דבר אישי שתלוי בראיה, ולכן רק אתה תוכל לענות על השאלה הזו. אני מנחש שאם לא תחפש הבדלים לא תמצא אותם.מה הכוונה תלוי בראיה? מה המספר שלך? ומה הצילינדר? ובכל מקרה המיימדים של 1680x1050 לא מתאימים לפאנל 16:9 משום שהרוחב קטן ביחס לאורך והתמונה מרוחה נערך 2015 במאי 1210 שנים על-ידי yoel12
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מספר וצילינדר לא קשורים לסיפור כי עם משקפיים או עדשות מגע (שמתקנים את שניהם) רוב האנשים רואים 6:6. ובכל זאת, יש הבדלים. אם תבדוק מאיזה מרחק אתה רואה פיקסלים במסך ותשווה את זה לאנשים אחרים תראה שהמרחק לא זהה אצל כולם.אם התמונה מרוחה אז משהו מוגדר אצלך לא נכון. המצבים שהייתי מגדיר כ"תקינים" הם שיש פסים שחורים (מתאים לסרטים שבהם יחס התמונה שונה מיחס המסך), או חיתוך של חלק מהתמונה (מתאים יותר למשחקים שבהם הנושא של קומפוזיציה מדוייקת לא קיים, מלבד אולי בקטעי קוויקטיים). נערך 2015 במאי 1210 שנים על-ידי Mandheling
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מחבר מספר וצילינדר לא קשורים לסיפור כי עם משקפיים או עדשות מגע (שמתקנים את שניהם) רוב האנשים רואים 6:6. ובכל זאת, יש הבדלים. אם תבדוק מאיזה מרחק אתה רואה פיקסלים במסך ותשווה את זה לאנשים אחרים תראה שהמרחק לא זהה אצל כולם.אם התמונה מרוחה אז משהו מוגדר אצלך לא נכון. המצב שהייתי מגדיר כ"תקינים" הם שיש פסים שחורים (מתאים לסרטים שבהם יחס התמונה שונה מיחס המסך), או חיתוך של חלק מהתמונה (מתאים יותר למשחקים שבהם הנושא של קומפוזיציה מדוייקת לא קיים, מלבד אולי בקטעי קוויקטיים). כאשר אני משחק בבאטלפילד 3 ומגדיר את הזולוציה ל1680x1050 התמונה מרוחה 1050: 1080:
פורסם 2015 במאי 1210 שנים 1920x1080 היחס הוא 16:91680x1050 היחס הוא 16:10אם תגדיר רזולוציה של 16:10 במסך של 16:9 מן הסתם שהתמונה תימתח ואתה תראה מריחות.
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מעבר לזה ש- 1680 : 1050 הוא 16:10 ו- 1920x1080 הוא 16:9, ולכן מתיחה של התמונה תעוות קצת את היחס רוחב/גובה, גם המתיחה למשל של 1680 פיקסל ל-1920 לא מייצרת מספר שלם, אלא כל פיקסל צריך להיות מתורגם ל- 1.14285 פיקסלים. אם היו מותחים את ה- 1680 פיקסלים לרוחב ל- 3360 פיקסלים, פשוט מכפילים כל פיקסל, והכל טוב ויפה.אבל אין דבר כזה 0.14285 פיקסל. יש רק פיקסלים שלמים. לכן צריך להפעיל כאן מנגנון Scaling מתוחכם יחסית שמשנה קצת את הצבע של כל פיקסל אך למרות הכל יהיה אובדן פרטים וחדות.
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מחבר 1920x1080 היחס הוא 16:91680x1050 היחס הוא 16:10אם תגדיר רזולוציה של 16:10 במסך של 16:9 מן הסתם שהתמונה תימתח ואתה תראה מריחות.אוקיי, סתם מתוך סקרנות אתה רואה הבדל?
פורסם 2015 במאי 1210 שנים כמובן. איך אפשר שלא?נתחיל מזה שאפשר לראות את המתיחה לגובה של התמונה בגלל היחס שלא זההואם תסתכל קצת על המסך אתה תשים לב לטשטוש כשהתמונה נמתחת על כל המסך בגלל שהרזולוציה שאתה עובד עליה היא לא הרזולוציה הטבעית של המסך (יוצא מנקודת הנחה של 1680*1050 במסך שהרזולוציה הטבעית שלו היא 1920*1080)
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מחבר כמובן. איך אפשר שלא?נתחיל מזה שאפשר לראות את המתיחה לגובה של התמונה בגלל היחס שלא זההואם תסתכל קצת על המסך אתה תשים לב לטשטוש כשהתמונה נמתחת על כל המסך בגלל שהרזולוציה שאתה עובד עליה היא לא הרזולוציה הטבעית של המסך (יוצא מנקודת הנחה של 1680*1050 במסך שהרזולוציה הטבעית שלו היא 1920*1080)כן אבל על מסך של 16:10 1680x1050 NATIVE
פורסם 2015 במאי 1210 שנים כמה שידוע לי אתה לא תוכל בכלל להשתמש ברזולוציה גבוהה יותר מהרזולוציה הטבעית שלו אלא אם אתה משתמש ב dsr או דומיו (וזה יהיה באותו היחס שלך של המסך שלך)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.