עבור לתוכן

הוט נהפכה לחברה ערבית עם נציגים שלא יודעים עברית ולהסביר

Featured Replies

פורסם

שלום

אני יספר לכם על עוגמת נפש שעובר ב- HOT שירותי אינטרנט

לצערי בסיפור יש הסבר על חוויה לא נעימה עם נציגים ערבים , שלא דוברים עברית ולא יכולים להסביר או לתקשר עם לקוחות ( לא גזעני )

פשוט מבטא בעיה של יכולת לדבר עברית לאורך יום עבודה ( הריכוז של דיבור בשפה שנייה ,נכשל בהוט , הריכוז שנדרש מהעובד ,לא ישים בהוט )

אני מנוי חודשיים באינטרנט של HOT תוכן +ספק

התקשרות דרך תשתית הוט , התברר לא חיברו ספק תוכן ולא יכול לקבל תמיכה מתוכן HOT כי לא מוגדר , אך למרות זאת גולש

לקח חודש ועשרות שיחות שמשהו יגדיר אותי כלקוח ספק

פניות לקוחות ב- HOT לא מתקשרים , לא עונים , חבל על הזמן .

במשך חודשיים ,לא יכול לקבל עזרה ,כי עונים לי ערבים בצורה מנומסת ויפה

אבל לא יודעים להסביר בעברית ,לא יודעים את העבודה .

ואני מחליק / ממתין ליום פנוי ומקווה ליהודי שיענה לי שהשפה ,מנטליות ,יכולת הבעה טובים יותר

שימו לב , חודשיים בלי הגדרות תוכן /בלי הגדרות מתאם רשת או הגדרות ראוטר

היום אמרתי אין ברירה , משלם כסף ,רוצה שירות

אני בבעיה שלא יודע איך לפתוח פורטים בראוטר של HOT והם חסומים

פונה לתשתית עונה כרגיל ערבי , הוא יודע להסביר או להפנות אותי לקבל מידע , לוקח כתובת IP ועושה את הטיפול בעצמו , בלי להסביר לי כלום

הקו אינטרנט מסמן לי סימן קריאה , איטי , הפורט נשאר נעול , 30 דקות הטריף אותי ורק נזק והשאיר אותי בלי קו אינטרנט

באתי לפתוח פורט נשארתי עם קו מוגבל

ביקשתי ממנו נציג אחר שדובר עברית , יהודי שיכול לתקשר , אין , טוען בכל אגף תמיכה טכנית תשתית אין יהודי ( אחרי 8 שאני יתקשר )

נכנסתי להגדרות ראוטר שינתי לבד , התברר שטעה , התברר כי לא יודע עברית שינה את המשק לאנגלית והשאיר באנגלית .

במשך שעתיים אני מתקשר לאגף תמיכה טכנית תשתית ותוכן ואין נציג יהודי רק ערבים

שאני מבקש נציג יהודי הערבי נפגע ( כל הסברי שהם לא שולטים בשפה במלל , לא עוזר )

אומר לי תתקשר שוב כי נפגע שאני אומר להם רוצה לדבר עם יהודי ( ומסביר למה )

לאחר שעתיים נציגה ערביה אומרת לי חבל לך על הזמן

אין נציג יהודי

ביקשתי שיחת מנהל

אחרי שעתיים חזרה מנהלת

התברר שהנציגים הערבים משנים את ממשק הראוטר לאנגלית ( כי לא מבינים עברית טוב )

התברר שהנציג הערבי הכניס כותבת IP של מחשב במקום כתובת IP של אינטרנט חיצוני

הנציגים לא יכלו להסביר לי מה עשו ,איך עשו במהלך כל השיחה וזה רע מאוד .

ניכר אצל הנציגים הערבים בשעה 11 בבוקר ויותר מאוחר בעיות כבדות של דיבור בעברית

כי עברית קשה להם , כאן מתחיל ניתוקים של טלפון שצריכים להסביר בעברית

לצערי הוט לא מצליח להבין זאת והורס את שביעות הרצון .

הנציגות הערביות ברמה יותר גבוהה ויושר עצמי ומנסות להסביר ,אבל מתבלבלות ולאחר כמה שעות עבודה , יכולת העברית שלהם יורדת

כי מתעייפות לענות לטלפונים ולדבר עברית שדורש ריכוז רב .

לצערי הנציגים הערבים , מקסימים , מברכים לשלום, מזמינים , אך לא יכולים להסביר בעברית על תוכנה , לא יכולים לנהל שיחה טכנית

בעברית , ההבנה הטכנית נמוכה מאוד ( הם מעתיקים מדף )

הם אפילו לא יודעים מה זה IPV4 לשים מסכת מסכת רשת או DNS ידני

אןמרים לי תפנה לטכנאי פרטי איך טכנאי פרטי על כתובות של HOT ?

בדיקת איפה הבעיה בהוט לא קיים

הוט שיפרה מאוד את זמן מענה טלפוני אך במחיר של חוסר מקצועיות , חוסר ביטוי או תקשורת

הוט לא משכילה להבין שעובד טכני מול אנשים ברמות שונות דורש יכולת ביטוי בעברית .

לא ניתן כל הזמן להסתמך שהלקוח יבין ויתחשב כי הנציג בן מיעוטים !!!

אני משלם על שירות הרבה כסף ורוצה לקבל מוצר שיעבוד .

שוב מצטער אם משהו נפגע שאמרתי את דעתי

אבל לא ניתן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה .

פורסם

השירות של הוט ידוע כלא איכותי,

וממש אין קשר לערבי, יהודי, נוצרי, או חייזר.

אתה מנסה לייפות את הגזענות שלך ומתרץ שאתה לא גזען,

בכך שאתה אומר מילים יפות (מקסימים , מברכים לשלום, מזמינים) אבל שוב ושוב מציין שאתה רוצה לדבר עם יהודי.

יש ערבים שדוברים עברית טוב יותר מיהודי שזוהי שפת האם שלהם.

אני מצטער בשביל אותם אנשי שירות בהוט שצריכים לטפל באנשים כמוך.

פורסם

אני לא מסכים שזו גזענות .

יש בעיה רצינית של חינוך במגזר הערבי וכל ניסיון לטאטא את זה מתחת לשטיח פוגע בכל המדינה.

הוא מציין שהמנהלת הודתה בפניו , שהנציגים משנים לאנגלית כי הם מבינים יותר אנגלית מאשר עברית . (wtf).

המציאות היא שהשכר הנמוך מושך רק אנשים פחות איכותיים , כאלה שאפילו לא יודעים את השפה הנפוצה בארץ בה הם עובדים.

בקרב היהודים יש יותר משכילים מאשר בקרב הערבים .

זה מופיע בדוחות משרד החינוך , כבר שנים.

זו המציאות .

פורסם
  • מחבר
השירות של הוט ידוע כלא איכותי,

וממש אין קשר לערבי, יהודי, נוצרי, או חייזר.

אתה מנסה לייפות את הגזענות שלך ומתרץ שאתה לא גזען,

בכך שאתה אומר מילים יפות (מקסימים , מברכים לשלום, מזמינים) אבל שוב ושוב מציין שאתה רוצה לדבר עם יהודי.

יש ערבים שדוברים עברית טוב יותר מיהודי שזוהי שפת האם שלהם.

אני מצטער בשביל אותם אנשי שירות בהוט שצריכים לטפל באנשים כמוך.

כדי לעזור לך

אני שונא ערבים שרוצחים יהודים

אני שונא את יום האדמה

אני שונא ערבים שבאים לעבוד בישראל ומחכים לפגוע ביהודים ושמחים על כל רצח יהודי

בתור דת יהודי במהות זה גזען ככה זה נוצרי ומוסלמי , מה חדש ?

זה שאתה חושב שאני גזען אין לי בעיה עם זה , זה מפני שאין לך מושג מה אתה !

וזה מאוד לא קשור לבעיות שהבאתי ואין לי כוח וזמן להשקיע במשהו שאיבד קשר לעמו , דתו או מציאות יום יומית .

אני הבאתי בעיה טכנית / בעיה של יכולות ביטוי של תמיכה טכנית של הוט שלא יכולה לעשות את עבודתה ללקוחות שדוברים עברית ! או מצפים לתמיכה טכנית מאנשים שלא מקצועיים או מאומנים לכך .

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני לא מסכים שזו גזענות .

יש בעיה רצינית של חינוך במגזר הערבי וכל ניסיון לטאטא את זה מתחת לשטיח פוגע בכל המדינה.

הוא מציין שהמנהלת הודתה בפניו , שהנציגים משנים לאנגלית כי הם מבינים יותר אנגלית מאשר עברית . (wtf).

המציאות היא שהשכר הנמוך מושך רק אנשים פחות איכותיים , כאלה שאפילו לא יודעים את השפה הנפוצה בארץ בה הם עובדים.

בקרב היהודים יש יותר משכילים מאשר בקרב הערבים .

זה מופיע בדוחות משרד החינוך , כבר שנים.

זו המציאות .

בדיוק

הם מוצאים אותך ברשת וחוטפים בלי להסביר בכלל את הראוטר ומשנים דברים , בלי לומר

( אני מגיע מבזק , שם הנציג מסביר שרוצה להיכנס ולראות ומבקש רשות , בהוט אין רשות )

הדבר הגרוע יותר שאין להם מושג מה עושים , הוא מעתיק מדף מה רושמים לו , בלי להבין מה עשה !

שאתה אומר לו אין קו , הוא נלחץ ואומר ככה לימדו אותי

מה לימדו אותך ? לא יודע להסביר

מה עשה ? לא יודע לומר

לא ניתן לשלוח נציגים שעברו הכשרה יומים בהוט להיות טכנאים ועוד בלי יכולת הבעה בעיברית ?

זה דורש יכולת ביטוי שעות רבות , לדבר בגובה עיניים של רמות שונות

ואין להוט עובדים ערבים כאלה ( 10% אולי איכשהו היתר הורסים ל- 10% )

הטכנאי משנה לאנגלית ולא מחזיר לעברית , זה עוד טלפון להחזיר עוד זמן

שאני מבקש עובד יהודי כי העברית שלו טובה יותר ומקווה שכך יכולות הטכניות ,

אני נתקל במאפיה שאומרים לך תתקשר שוב ולארח שעה +

אומרת נציגה שמרחמת עלייך אין כאן יהודים עד 10 או 11 בבוקר

הם מסרבים להעביר לעובד יהודי ואומרים לך תתקשר שוב שהם יודעים שאין עובד יהודי , זה הונאה , רמאות , מאפיה !!!

בכל שפה ,

פורסם

הוא מציין שהמנהלת הודתה בפניו , שהנציגים משנים לאנגלית כי הם מבינים יותר אנגלית מאשר עברית . (wtf).

.

גם אני משנה מעברית לאנגלית כשזה מתאפשר זה אומר שאני לא מבין יותר טוב עברית?

יש הרבה עליגות בממשקים שעברו תרגום לעברית.

פורסם
  • מחבר
גם אני משנה מעברית לאנגלית כשזה מתאפשר זה אומר שאני לא מבין יותר טוב עברית?

יש הרבה עליגות בממשקים שעברו התאמה לעברית.

אין שוב בעיה בממשק בעברית הוא פשוט ומובן מאוד !!! הוט עשתה יופי של ממשק בעברית !

אתה ממציא דברים שלא קיימים כי לפגוע ולעוות את האמת בעורמה !

אתה בכל השרשור מכנה אנשים שלא חושבים כמוך בתואר גזעני , אבל בפועל אתה הגזען ! ויש סימנים שגם אנטישמי נגד יהודים !

פורסם

אם הייתי יודע לעשות אייקון של face palm דרך tapatalk היית מקבל כמה...

איך קשור זה שהוא מעדיף ממשק באנגלית ולגזענות?!

גם אני מעדיף ממשק באנגלית ומתמצא פחות טוב בממשקים בעברית. אני גם גזען? אני גם לא יודע עברית?

והטעות הראשונה שלך עם הוט זה שבישת מישהו ״יהודי״. ברגע שאמרת דבר כזה למישהו ממוצא אחר כבר גרמת לו לא לרצות לעבוד איתך. יש דרכים לבקש מישהו בכיר יותר, מישהו שמבין עברית טוב יותר, אבל זאת לא הדרך.

ואגב גם אני לקוח הוט וגם לי יצא להתקשר לתמיכה שלהם. מהפעמים הבודדות שדיברתי איתם לא היה לי שום בעיה להבין את הנציג או לנציג להבין אותי ולעזור לי בבעיה

פורסם
  • מחבר

והטעות הראשונה שלך עם הוט זה שבישת מישהו ״יהודי״. ברגע שאמרת דבר כזה למישהו ממוצא אחר כבר גרמת לו לא לרצות לעבוד איתך.

נו באמת

אני במשך חודשיים מנסה למצוא אדם שדובר עברית ויהודי ואין

אני שעות בטלפון מנסה לחפש ואין

ציינתי שיש מאפיה שאומרים לך תתקשר שוב ושוב לחפש ( התחמקתי לומר את האמת שהם מצחקקים שעושים את המשחק הזה , כי היו אומרים שאני גזעני ולא הבנתי את המנטליות )

יש דרכים לבקש מישהו בכיר יותר, מישהו שמבין עברית טוב יותר, אבל זאת לא הדרך.

לפעמים שמבינים שהנציגים הערבים ( 90% ) יודעים רק לברך ובפועל מבחינה טכנית אין להם מושג ( אתה רואה ושומע שיודע רק מה שכתוב לו בדף ולא יותר )

ציינתי שעובדת אחת אמרה לי את האמת , אין כאן יהודים ואולי יהיו בהמשך היום ( היא ביקשה מספר שלי שתעביר לנציג יהודי שיגיע , כי סירבה לשחק בהשפלות כמו שאר עובדי הוט הערבים , אז כל הכבוד לעובדת זאת 1 ל- 20 או 30 במוקד )

תסביר לנו איך לבקש עובד יהודי ממוקד ערבי בדרך נאותה ??? תסביר ??? אני מנסה חודשיים

תסביר לי האם גוף כמו הוט יכול להרשות לעצמו לבצע השפלות שיטטיות ,מכוונות נגד לקוח ??? כי אין מי שיתן מידע בעברית ?

האם משהו לא מבין כמה זה חמור ???

תאמין שאני מבין שזה נשמע לא טוב שאתה מבקש יהודי ;)

אבל במשך חודשיים אין חוץ מערבים ושאני מבקש משהו שיכול להסביר בעברית הם נעלבים ולא מבינים שהם נשמעים לא מובן , שאין להם יכולת לשאול או להיכנס לממשק עברית ( ושוב אני מתקשר בבוקר כי מהצוהרים הם מפורקים מרוב שיחות העברית שלהם נופלת ,מעייפות שפה שנייה )

מנהלים לא יודעים שממשק ווינדוס 8 לא דומה ל- 7 בהרבה דברים .

אין מקצועיות , יש להם דף שאומר מה לעשות וזה מה שמבינים , אין להם יכולות טכניות ,לבדוק .

כתבתי שאפילו לא יודעים מה זה כתובת שרת DNS של הוט או חלופי ( שציינתי IPV4 ) ורוצים שאני יפנה לטכנאי חיצוני

רק מי שמבין ברמה בסיסית רשתות מבין שהטכנאי ברמה ירודה מאוד , מאוד , מאוד

וכך גם המנהל מעליו שנותן אותה תשובה .

איך יתכן שמוקד על מנהלים לא יודעים מה זה שרת DNS להכניס ידנית ?

מסכת רשת משנה ?

שער בריירת מחדל ?

אלו דברים בסיסיים !

גם אם אני טכנאי רשתות אני לא יכול לעשות דבר בלי שהוט יתנו לי מידע

אל תשכחו שאין שוק סיטונאי להוט כי רק הוט יודעת מידע על הרשת של עצמה ואין לאף אחד אפשרות לבנות ראוטרים לרשת הוט ללא מידע טכני .

פורסם

אולי תתנתק מהוט במקום להתווכח עם שמאלנים באינטרנט?

פורסם
אולי תתנתק מהוט במקום להתווכח עם שמאלנים באינטרנט?

ז"א כל הימניים גזעניים? יפה אמרת.

פורסם

יש עדיפות לערבים במוקדים טלפוניים כי הם דוברים את שתי השפות המדוברות במדינה.

פורסם

טול קורה מבין עיניך.

אני בעצמי התקשיתי לקרוא את ההודעה שלך ומצאתי את עצמי קורא את אותו המשפט כמה פעמים כדי להבין.

בשלב מסויים, כשהבנתי כשהפוסט לא מתקדם לשום מקום וחוזר על עצמו- הפסקתי לקרוא.

ההודעה שלך היתה יכולה להיות לגיטימית אם היית מתלונן על:

* חוסר מקצועיות נציגי הוט

* חוסר היכרות עם המוצר שבו הם תומכים

אבל לבקש נציג "יהודי" זה כבר עלבון צורב. זה חוצה את הגבול.

ואם היה עונה נציג מגמגם?

ואם היתה עונה נציגה עם קול צווחני? או נציג צרוד?

אחרי שיחה של כמה דקות עם נציג, שבו אינך מצליח להבין את דבריו, זה בדיוק מה שהייתי מציין בפניו: "אני לא מצליח להבין אותך, אני מבקש לדבר עם נציג אחר".

זכותך הלגיטימית להתלונן על שירות רע.

לרגע אל תרד לרמה הזאת.

פורסם

איזה קטע!! הייתי בטוח שאני עוף מוזר שטענתי את זה...מסתבר שלא.

נטשתי את החברה הזו מהסיבה הזו ואנטוש כל חברה שתתן לי שירות כזה

פורסם
יש עדיפות לערבים במוקדים טלפוניים כי הם דוברים את שתי השפות המדוברות במדינה.

1.4~ מליון דוברי ערבית, וכמליון דוברי רוסית. אם כך הוא צריך היה לבקש נציג רוסי :biglaugh: (זה גם לא היה מעליב את הנציג הערבי).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים