קבוצת רכישה חד פעמית למארז CoolerMaster Cosmos II - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קבוצת רכישה חד פעמית למארז CoolerMaster Cosmos II


RayZ

Recommended Posts

אז קצת רקע.

המארז CoolerMaster Cosmos II הוא ספינת הדגל בקטגוריה של המארזים של החברה, ואחד מהמארזים היוקרתיים ביותר שקיימים וזו בהשוואה לכל התותחים בחוץ.

עבור מי שלא מכיר, אני ממליץ לגגל את שמו. או יותר טוב- להלן ביקורת מקיפה מאוד שנערכה עליו כאן באתר לפני שנתיים על ידי:

http://hwzone.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-%D7%94-coolermaster-cosmos-ii-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%AA%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%AA-%D7%90%D7%A6%D7%9C%D7%A0%D7%95/

יש רק קאץ' אחד במרצדס הזה של המארזים (מלבד המחיר) - הוא כבר לא מיובא ארצה. מדובר במארז גדול מימדים (הוא מוגן היטב, לכן הקופסא היא בערך +40% מהגודל שלו מה שמביא את הגודל הכללי למימדים מפלצתיים, והופך אותו ללא משתלם בעליל לייבוא אישי) וכבד מאוד, עם ביקוש נמוך שכן אין הרבה משתמשי קצה בארץ שיבחרו בו.

אבל עבור אלו שמחפשים מארז מרווח מספיק למטרות הכי שאפתניות - זו עלולה ליהיות הבחירה הנוחה היחידה.

עד לא מזמן היבואנית הראשית בנדא מגנטיק הביאה אותו באופן כמעט-סדיר. כרגע לפי מה שידוע לי בנדא החליטו שלא לייבא קולרמאסטר יותר, וישנה יבואנית חדשה אבל היא אינה מראה עניין בייבוא מארז שכזה שכמו שהרגע אמרתי אין לו ביקוש בתדירות גבוהה. כמו כן, לפי מה שידוע לי, אייבורי יבאו את המארז עצמאית עד לפני כמה חודשים.

אני בטוח שאני לא היחיד שהיה רוצה לבחור במארז הזה עבור המערכת הבאה שלו, ולא מתחשק לו לשלם מחיר כפול רק על המשלוח מחו"ל.

במצב כזה - יוצרים ביקוש. עכשיו, עם 2 יבואניות פוטנציאליות, קשרים אישיים עם לפחות 3 חנויות שעושות ייבוא מהיבואנים המצויינים (מבלי להוציא גם את אייבורי מהתמונה), אני בטוח לחלוטין שעל ידי מספר של כמה אנשים שמוכנים להצהיר שהיו רוכשים את המארז במידה ויגיעו X יחידות ממנו נוכל לאפשר ייבוא חדש של המארז לארץ.

אבל כמו שאמרתי, זה יהיה באופן חד פעמי בלבד, לכן אם אתם מעוניינים כדאי שתצטרפו לקבוצה.

מחיר המארז עד היום היה 1600 ש"ח, אך אין לדעת מה יהיה המחיר הסופי. זה עשוי ליהיות 200-100 ש"ח מטה או מעלה. כפי שאמרתי, זה עדיף מלשלם כפול בייבוא עצמי.

אנא הגיבו עם שם מלא אם אתם מעוניינים להצטרף - אנא הראו עניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ויכוח שראיתי לא מעט ברשת, אבל ברוב המקרים ראיתי יותר נקודות עבור הקוסמוס. ואני באמת מתקשה להבין איך ה-750D עדיף כשהקוסמוס מרווח בהרבה ממנו ופונקציונלי יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...