המלצה לספק כוח חדש למחשב חדש - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לספק כוח חדש למחשב חדש


ido135

Recommended Posts

אני מחפש ספק כוח חדש למחשב חדש שנקנה לפני שבועיים יש לי Seasonic 650W 80+ Gold X-650 והוא עושה הרבה בעיות קורס כעבור שתי דקות משחק בFAR CRY 4 וגם בCS GO הספק היה פעם אחת בבדיקת מעבדה אצל KSP אמרו שהוא תקין אבל מסתבר שהוא לא הוא עבד תקין יומיים וחזר לעשות בעיות כבר אין לי כוח לחזור לKSP שוב ואז הם יגידו שוב שהם יבדקו אותו במעבדה ויגידו שהוא תקין ועובד ואז יחזירו לי אותו לספק יש בעיה גם של רעשי זרם שהוא משמיע במנוחה ובמאמץ ובאמת חבל שאי אפשר להראות ולהוכיח להם שלספק כוח יש בעיה וגם אחד הקונטקורים שלו נהיה לבן

ספק כוח 650W~750W חשבתי כרגע על הדגמים G650/G750 של סיסוניק

הקטע שאני חושש שוב לקנות סיסוניק כדי לא להידפק עם ספק כוח מסדרה אחרת שלהם

או FSP RAIDER וגם ראיתי סדרה אחת יותר גבוה FSP Aurum

יש לי את הריידר במחשב שקניתי לפני שלושה חודשים

אני קונה מוולקום

המפרט הוא

[TABLE=class: cms_table_cms_table, width: 100%, align: center]

[TR]

[TD]Intel i7-4790 3.6Ghz 4.0 Ghz Turbo LGA1150 Tray[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Asus H97M-PLUS for 1150[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fractal Design Define R5 Titanium Window[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DDR3 8GB 1600 CL9 Balistix Sport 1.5V Crucial[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Gigabyte GTX970 G1 4GB DDR5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seagate Barracuda 7200.14 2TB SATA3[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Crucial 256G MX100 MLC SATA3[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LG DVDRW X24 SATA[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שהם בעצמם מאיימים על הלקוח שהוא צועק עליהם כמו אני אזמין לך משטרה צא לי מהסניף אל תתנו לו שירות וכו' אי אפשר איתם והשירות שלהם

הם באמת לא יודעים לבדוק תקלות כי הם בדקו עם תוכנות מאמץ ולא משחק מחשב כבד עם גרפיקה ברמה גבוה מלא היו בודקים אותו על משחק מחשב ורואים שהוא קורס אז היו מחליפים אותו בספק אחר או בדגם מסדרה אחרת

נראה לי שרק תביעה תהיה פיתרון כאן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רבים בצעקות או איומים.. נכנסים באמאמא של המוכר, באים עם מחסנית מלאה מוכנה של מילים, שתוכל לענות על כל מה שהמוכר יגיד לך, ברגע שאתה מעלה את הטונים אתה מפסיד בויכוח ונותן להם לגיטימציה לא לתת לך שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להביא מחבר ספק, לבוא עם המחשב לחנות, אחד מצלם בפלאפון, במקום להראות לו זה מה שקורה עם הספק הנוכחי, קורס, להחליף לו ספק מול הפנים ולהראות לו שזה עובד ולהגיד לו שאם הוא לא יטפל בזה ישר לצינור בפייסבוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי :

1. לפנות ליצרן, להסביר לו את הבעיה, אם היצרן נותן לך אישור כלשהו או מאשר שמדובר בבעיה (עדיף אישור RMA )כמובן להדפיס/

2. לפנות אל שירות הלקוחות שלהם במייל עם האישור

3. במידה ולא עוזר סעיף 2 לפנות לייעוץ או לפתוח תלונה במועצה לצרכנות דרך האתר שלהם http://www.consumers.org.il/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP לא מוכנים להראות להם במקום את הבעיה כי יש להם מעבדה סגורה כזאת שרק הם בודקים את המוצרים

אני כבר תובע אותם לא יכול להיות שהם לא החליפו את הספק כוח וכבר בדיקת מעבדה שנייה שלא תעזור כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מאמין שאתם מרימים ידיים על כל מה שהחנות הזו עושה לכם..

היבואן הראשי הם CDLOG, ממליץ לך ללכת אליהם ולממש את האחריות.. הם מימשו לי לי אחריות של חנות שנסגרה כשהספק שלי הלך (קניתי מפנדה מזמן).

מבחינתי צריך לעשות חרם על החנות הזו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

חבר'ה אני רואה פה תשובות שקצת צורמות לי

עם כל הכבוד לבחור שלקח את הספק כח לבדיקה והספק נמצא תקין, מה שהסתבר כלא נכון.

מפה ועד לצלוב את החנות, המועצה לצרכנות, תביעות וכו'....בבדיקה יכולים להתפספס כל מיני תופעות ולא תמיד מוצאים הכל במיוחד עם חסר פירוט התקלה ומתי היא מופיעה.

הייתי מציע לא להתעצל ולא להאשים חנות שבטח יגידו ששוב תקין, לו היית חוזה עתידות לא היה צורך לשלוח בפעם הראשונה, לא? ולשלוח את הספק לבדיקה חוזרת

זה לא נעים, זה לא כיף אבל אין צורך לרוץ ישר לפתרונות אחרים לפני שמיצית את האפשרות הקלה וההגיונית ביותר ולתת להם צאנס לתקן את הטעות

חג שמח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...