שאלות לגבי תקינות הרד דיסק ובעיה בדרייבר כרטיס מסך - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלות לגבי תקינות הרד דיסק ובעיה בדרייבר כרטיס מסך


AnnFortunately

Recommended Posts

לפני מספר חודשים התחילה תקלה שבהתחלה הופיעה מדי פעם, לא כל יום.

התקלה היא החשכת המסך ולאחר מספר שניות, המסך חוזר ומופיעה הודעת שגיאה:

display driver  NVIDIA window kernel driver version ... stopped responding and has successfully recovered

בשבוע שעבר התקלה התרחשה בפרקי זמן קצרים מאד - דקות / שניות

עד להחשכה מוחלטת וקריסת המערכת.

כשהתחילה הבעיה, עדכנתי גירסת דרייבר של כרטיס המסך אך הבעיה המשיכה.

המחשב עצמו באחריות ולכן מסרתי אותו למעבדה.

אחרי יום במעבדה הודיעו לי שאחד ההרד דיסקים תקול וצריך להחליף אותו. ההרד דיסק הספציפי כבר לא באחריות ולכן רכשתי כבר הרד דיסק חדש.

הטכנאי אמר שהריץ תוכנה שבודקת את מהירות הסיבוב והיו נפילות משמעותיות. טען שבעיה זו יכלה לגרום לתקיעה ונפילת המערכת (הדיסק המדובר לא היה דיסק מערכת אלא דיסק שנשמר עליו מידע ונשארו עליו עשרות ג'יגות פנויות בלבד)

אני משתמשת בתוכנת HD Sentinel שמראה שההרד דיסק תקין 100%.

כמו כן, התוכנה הנ"ל מראה שדיסק המערכת שהוא מסוג - בריאותו רק 95% - במעבדה טענו שהתוכנה לא יודעת לבדוק

היום הורדתי תוכנה שמתיימרת לבדוק (נקראת SSDLife) והיא מראה שבריאותו רק 90%.

לאחר 4 ימים במעבדה והרצת בדיקות במשך ימים שלמים, נמצא שכל השאר תקין.

מיד עם התקנתו בחזרה בבית - הבעיה עם החשכת המסך ונפילת המערכת קרתה שוב - למרות שטענו במעבדה שלא מצאו בעיה.

כלומר - בטוח שהדיסק לא גרם לבעיה כי הוא לא מחובר עכשיו במחשב.

לעומת זאת הוצאת כרטיס המסך מהמחשב ושימוש בכרטיס המסך שעל לוח האם - כן פתרה הבעיה.

1. האם וכיצד ניתן לוודא טענת המעבדה שההרד דיסק תקול ויש בעיה עם מהירות הסיבוב שלו?

2. האם ניתן להבין מהבדיקות שכונן ה לא תקין?

3. האם הבעיה עם כרטיס המסך היא בעיה חומרתית או שיכול להיות שזו רק בעיה תוכנתית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי הניסיון שלי, רוב הבעיות של "Nvidia Windows Kernel Mode Driver stopped responding" נובעות מתוך פגם כל שהוא שנוצר ב-Driver של כרטיס המסך,

רוב הסיכויים אחרי שהמחשב נתקע (לי זה קרה בזמן משחק) והדרך היחידה שנשארה הייתה לכבות ולהפעיל את המחשב דרך הכפתור.

לפי מה שרשמת, כרגע את עובדת עם הכרטיס המובנה. אני הייתי ממליץ לך להסיר לגמרי את כל האלמנטים של ה-Driver של , לכבות את המחשב, לחבר את

כרטיס המסך של מחדש, ולהפעיל את המחשב. לאחר מכן להתקין מחדש את ה-Driver של (כדאי לבחור ב-Custom > Clean Install).

אני באופן אישי הייתי צריך להפוך את ה-Driver של הכרטיס המובנה ל-לא זמין דרך מנהל ההתקנים לפני שהתקנתי את ה-Driver של מחדש.

אחרי זה נפתרו לי הבעיות האלו, אני מקווה שזה יעזור לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו היו לי בעיות דומות וכשהתקנתי גירסה

חדשה של הדרייבר, הבעיות המשיכו. הבעיות נפתרו רק אחרי שהוצאתי את כרטיס המסך של Nvidia, חיברתי את המסך לכרטיס המובנה והסרתי

את האלמנטים של הדרייבר (Nvidia PhysX, Nvidia 3D Vision, Nvidia 3D Vision Audio, Nvidia HD Audio, Nvidia Experience, מנהל התקן עבור נתונים גרפיים Nvidia)

דרך לוח בקרה > הסר התקנה. לאחר מכן כיביתי את המחשב, חיברתי מחדש את הכרטיס של , הפכתי את הדרייבר של הכרטיס המובנה ללא זמין, והתקנתי את הדרייבר של Nvidia

מחדש עם Clean Install ליתר בטחון.

אני לא יודע אם הסיבה לבעיה שלך דומה לשלי, אני הייתי ממליץ לך לנסות את מה שעשיתי. אם הבעיה תיפתר אז יופי, ואם לא אז הלכה לך שעה מהחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...