מבחני ביצועים ל-DirectX 12: העתיד של הגיימינג הולך להשתנות, לטובה - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבחני ביצועים ל-DirectX 12: העתיד של הגיימינג הולך להשתנות, לטובה


taltarablus

Recommended Posts

לאחר שכבר קיבלנו מספר הצצות לביצועי טכנולוגיית ה-DirectX 12 החדשה מבית Microsoft בשיתוף עם AMD ו-Nvidia, בדיקה חדשה מציגה לנו איך יעילות ושיפורים נרחבים יכוללו מהפכה בתחום הגיימינג

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c-directx-12-%d7%94%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%94%d7%95/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה Frame Time פסיכי לכרטיסים של .

הסוו את זה יפה עם קנה המידה, איפה שהגרף של ה-980 מסתיים, נמצאת השנת הראשונה של הגרף ל-290X

זה לא מה שגורם לחוויה לא חלקה גם אם יהיה FPS גבוה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האחידות חשובה יותר מהזמנים עצמם אבל במקרה של הבדיקה ב DX11 ה 290X חרג מגבולות ההיגיון, לפי מה שהם כותבים הבדיקה הזו לא מדוייקת 100% אבל בספק אם זה באמת היה משנה הרבה.

זה דוגמה מצויינת לגרף רע (AMD בחיים לא חזרו לסדר את הבעיה ב DX9):

G34K-Skyrim_3840x2160_PLOT.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DX12 לא אמור לצאת ל WIN 7 אבל MS "מתחשבים" ומשדרגים בחינם.

בקשר לביצועים, צריך לזכור שמדובר בבנמצ'מארק שאמור לדחוף את ה API לקצה לראות מי ישבר ראשון, התוצאות האלה לא בדיוק משקפות את מה שיקרה בפועל (ראה MANTLE VS DX11 ב BF4 או כל משחק אחר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...