המסך לא נדלק ומהבהב אחרי שהיה ניצוץ מהכרטיס מסך - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המסך לא נדלק ומהבהב אחרי שהיה ניצוץ מהכרטיס מסך


hzhz24

Recommended Posts

הי. ניסיתי בחושך להכניס דיסק און קי בלוח האם אבל הוא נכנס למקום הלא נכון ונפל לתוך המחשב על הכרטיס מסך. פתחתי את המחשב הזזתי את הדיסק און קי והיה ניצוץ קטן מהכרטיס -מסך.. גם נראה שבאותו הרגע המאווררים שלו התחילו לעבוד חזק יותר. בכל אופן המסך התחיל להבהב. הוצאתי את הכרטיס -מסך ועדיין אותה בעיה. אז חיברתי את החוט לכרטיס מסך שעל גבי הלוח האם והכל עובד טוב. מה אומרים? זהו לממש אחריות לכרטיס מסך?:

מדובר על הכרטיס מסך Gigabyte 7970 3GB OC

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול לשאול אותך למה לעזאזל יש פתח מאחורי המארז דרכו יכולים ליפול דברים לתוך המארז.

אני יכול לשאול אותך למה לעזאזל אחרי שהDOK נפל לא כיבית את המחשב.

כל אחד מהדברים האלו היה מונע את התקלה.

אבל במקום זה בוא נדבר על מה שאי אפשר לעשות.

אם כרטיס נשרף או קוצר, אי אפשר לגרום לו לעבוד שוב רק ע"י עצת קסם מחברי פורום מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואחר כך אנשים טובים שמקפידים ונזהרים, הולכים לחנות לממש אחריות על מוצר לא תקין, ונתקלים בקשיים כי המוכרים הפכו להיות פראנואידים מילדים שהורסים ציוד ברשלנות או אפילו בכוונה ובאים להחליפו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני לא ילד .ואתם כל כך מגזימים . בסך הכל היה חושך בחדר וחשבתי שהכנסתי לחיבור הנכון . אין ממש פתח .. זה נכנס ( איפה שמסומן בתמונה ,וכנראה במשך הזמן זה נהיה מעט פתוח ולא סגור באופן חזק) .

שזה נפל לא חשבתי שיקרה דבר כזה. אף פעם לא קראתי על מקרה שכזה. אם הייתי יודע וודאי שהייתי נוהג אחרת . אם כל הכבוד זה עדיין נכנס לאחריות .זה לא ששפכתי מים או עשיתי נזק פיזי . גם לך אם היה קורה דבר דומה היית ממש אחריות.

ואין שום קשר לפגיעה באנשים אחרים שהולכים לממש אחריות. חנות שעושה בעיות באחריות -זה כי היא חנות גרועה ( הרי היא לא מפסידה כלום כשיש אחריות על המוצר. היא מביאה אותו לחברה ומקבלת כנגדו מוצר חדש או מתוקן ). כל עוד אין נזק פיזי וכדו' על פי התקנון אתה יכול לממש אחריות..

אגב במארז שלי למעלה יש גם פתחים של אוורור .. גם שם יכולים לפול דברים ואף נפלו ... דברים כאלה יכולים לקרות הרבה פעמיים .

אז מטעויות לומדים. ולהבא אני יכבה את המחשב לפני שיוציא ממנו "שאריות " . ואף לא יגע בפנים המחשב שהוא דלוק. למרות שהרבה פעמיים קראתי הודעות כמו ...' שים יד על הכרטיס מסך ותראה עד כמה הוא רותח '

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...