Ivan פורסם 2015 בפברואר 14 Share פורסם 2015 בפברואר 14 הגורם הוא הטכנולוגיה במסכי LCD.מסך LCD מדליק פיקסלים מסוימים וקבועים בלבד לפי הרזולוציה בעוד שהמסכים ה"ישנים" עם CRT "מדליקים" כל פיקסלשהקרן האלקטרונית פוגעת בו.רק הרזולוציה הטבעית טובה ונכונה ל LCD ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Eargasm פורסם 2015 בפברואר 16 מחבר Share פורסם 2015 בפברואר 16 אכן, אם כי זה משתפר בצורה עקבית מאז ויסטה, ועדיין לא 100%.נכון בצורה מסוימת. בגדול, המפתחים צריכים להשתמש בAPI שמערכת ההפעלה מספקת, ואז זה יהיה אוטומטי. אבל כשהAPI לא תמיד מספיק טוב, ומצד שני יש מפתחים שלא רוצים להשתמש בו ובמקום זה ממציאים את הגלגל מחדש - כך זה נראה.זה נכון בתאוריה, אך בפועל שמתי לב שזה עדיין לא חלק כמו הרזולוציה הטבעית, והיו גם דיווחים דומים ממשתמשים אחרים. כנראה יש שתי תופעות שגורמות לזה:א) החלקות שמפעילה מערכת ההפעלה ברמת התת-פיקסל (מתוך הנחה שבכל פיקסל יש 3 תת-פיקסלים ולא 12).ב) מסכים שמפעילים אלגוריתם אינטרפולציה בכל מקרה כשיש רזולוציה לא טבעית, בלי קשר לאם היא מתחלקת שווה או לא. ייתכן שחלקית הסיבה נעוצה בתופעה (א).מה זה "אושר ע"י המשתמש"? יש משתמשים שטשטוש לא מפריע להם באותה מידה כמו צפיפות פיקסלים גבוהה. יש משתמשים שההפך. יש כאלה שהתרגלו לעבוד על 1024X768 וקנו מסך FHD ועבדו איתו על 1024X768, ולא אכפת להם שזה מטושטש מרוח ובכלל לא באותו היחס, אז הם יגידו לך שככה טוב להם. אז הנה עוד פתרון ש"אושר ע"י משתמש כלשהו".אלא אם אתה טוען שיש משהו מיוחד ביוגה-2 שמעלים טשטוש בFHD, ואז תרשה לי להיות סקפטי שזה המצב.ברור שזה מפריע, אבל זה לא עד כדי כך נורא, ועדיף על סקיילינג מזעזע שנראה פשוט מפגר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.