איך למקם נכון את המאווררים. - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך למקם נכון את המאווררים.


onlyhuman

Recommended Posts

שלום קניתי מחשב לא מזמן ואני די מתלבט בקשר לכיוון המאוורר של המעבד. כל אחד אומר לי משהו ואחר והיו לי כמה בעיות עם זה. ראשית,יש לי SCYTHE MUGEN 4 וזכרונות שלCORSAIR VENGEANCE וזה הפריע אחד לשני אז שמתי את המאוורר של הקירור מעבד בצד השני כי לא היה מקום (לא ליד הזכרונות כמו שתמיד רואים בתמונות,בצד השני). עכשיו,לאיזה כיוון זה צריך להיות מסובב המאוורר? להוציא את האוויר על התושבת של הגוף קירור או החוצה? כי בהתחלה שמתי את המאוורר שיוציא על התושבת את האוויר ואז הלכתי לKSP לקנות נתב לאינטרנט,ועל הדרך שאלתי אותם על המאוורר. הם אמרו לי שעשיתי לא נכון,ושצריך לסובב את זה שיוציא את האוויר החם מתוך התושבת,החוצה ושיצא מהמארז.

העלתי תמונה של הCPU COOLER אחרי שסובבתי אותו (בעצם האוויר לא נושף לתוך התושבת,אלא החוצה)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10979284_10204489236685343_1767823386_n.jpg?oh=656b0a713d3da0a4e92a587f14154a8d&oe=54D722E3&__gda__=1423382450_e95fe860f7ea78ce5d31420ead9b3681

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

onlyhuman, המטרה שלך היא אכן להוציא האוויר החם החוצה, וע"י כך ליצור "זרימת אוויר" במארז = אוויר קר(טמפ' חדר) - פנימה, וכמו שאמרנו, חם - החוצה.

ולדבר זה, ישנם כמה אופציות:

1. אם אכן יש לך מאווררים שמוציאים אוויר החוצה בחלקו העליון של המארז, לחשוב על לסובב את כל המערכת כלפי מעלה, בהנחה שהגוף עצמו לא יפריע לזכרונות - ולשם להוציא האוויר החם.

2. להחזיר המאוורר למקומו הרגיל, ופשוט למקם אותו טיפה יותר גבוה, בכדי שיהיה מקום לזכרונות, בהנחה שיש לך מספיק מרווח במארז.

3.אם יש לך מאווררים שמוציאים אוויר כלפי מעלה, לנסות להשאיר את המאוורר במיקומו העכשיווי, רק בכיוון הפוך(כפי שעשית אתה בעצמך בהתחלה, לפני שאמרו לך בחנות לשנות), ולנסות לראות באיזה מצב הטמפ' של המעבד טובות יותר, במצב זה או במצב שאמרו לך בחנות. *לקחת בחשבון אבל, שהאוויר החם יזרק על הזכרונות במצב זה.

בכל מקרה, המצב שהמליצו לך בחנות, נראה די בסדר בהתחשב בנסיבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין אפשרות למקם יותר למעלה כי התופסנים של המאוורר לא נותנים את האפשרות אבל אנסה. במידה ואני לא מצליח למקם יותר למעלה ושמתי אותו בצד השני, למה בעצם הם אמרו לי לעשות שהאוויר יצא החוצה? בכל הסרטונים המאוורר מוציא אוויר על התושבת. ובלי שום קשר יש לי מאורר מקדימה שמכניס אוויר, צדדי שמכניס והעליון מוציא אוויר. ככה אמרו לי לעשות בחנות. כנראה אמרו לי לסובב את המאוורר מכיוון שהחלפתי צד של המאוורר כי הוא הפריע לזכרונות אבל לא הבנתי בעצם מי מקרר את התושבת ומעיף את האוויר החם-בגלל זה הגיונית עשיתי בהתחלה שהמאוורר נושב על הגוף . בדקתי טמפרטורות במצב הנוכחי. שהמאוורר של המעבד מוציא החוצה; 25-30 ממוצע טמפרטורות במנוחה. 45-55 ששיחקתי על אולטרא בפאר קריי 4 ממוצע. לפעמים גולש ל55-60. יש לי אגב i7- 4790k

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נעשה סדר,

מקרא: *=מאוורר, +=גוף , #=מאורר אחורי של המארז, -> או <- = כיוון הרוח.

במצב הנורמלי זה אמור להראות כך:

*-> + -> #, כשהמאורר דוחף את האוויר החם מהגוף לכיוון חוץ המארז.

במקרה שלך כשזה לא אפשרי,

אמרו לך למקם את המאוורר בצד השני ולהפוך אותו,

+ -> * -> #

כך שהוא "ישאב" את האוויר החם מהגוף וידחוף אותו החוצה.

בעצם, אותה פעולה, בצורה מעט פחות יעילה, אבל זה המצב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי,אבל אם הייתי עושה כמו שהייתי עושה מההתחלה בעצם הייתי מוציא את החום לתוך המארז נכון? אבל חשבתי שאפשר לפתור את זה על ידי מאוורר שנמצא למעלה שמוציא את האוויר החם,או שזה עדיין לא כל כך מועיל כי זה גם מחמם את הזכרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהאפשרות הכי טובה שלך היא לשים את המאוורר מתחת לגוף , שידחף אוויר כלפי מעלה, היישר למאוורר שמוציא אוויר שם.

בגלל זה גם מלכתחילה שאלתי אם יש מאוורר למעלה.

זה גם הגיוני, כי אוויר חם גם ככה עולה למעלה, ואתה גם נותן לו דחיפה מלמטה ומוציא ישר מהמארז...

דרך אגב, לMugen 4 יש אפשרות לתפוס את המאוורר מכל צד בלי להזיז את הגוף עצמו?

כי התקנתי לחבר פעם MUGEN 2 ושם היה אפשר לשחק עם זה כמה שרוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה את התמונה שהוא העלה.

כפי שזה ממוקם כרגע, אין אפשרות למקם את המאוורר כלפי מעלה, כי הגוף צמוד מדי לכרטיס מסך.

ולסובב את הגוף , הוא אומר שאין אפשרות, בגלל שזה יפריע לזכרונות...

ככה שאין יותר מדי ברירות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...