פורסם 2015 בינואר 2710 שנים רכשנו טלוויזיה LED השבוע, SMARTV של PILOT אם זה משנה והיה פיקסל שרוף במסך שהיה נראה קצת ירקרק בעיקר על גבי תצוגה שחורה.עברו איזה שלושה ימים ולפתע הפיקסל השרוף נעלם לו מעל לפני השטח וכעת הכל נראה תקין.ניסיתי לחפש מידע על פיקסלים שרופים שנעלו אך ללא הצלחה.הטכנאי כבר בדרך (אמור להגיע עוד איזה יומיים) האם לבטל או מה ? ?
פורסם 2015 בינואר 2710 שנים מחבר אה.אך לא מצויין האם התופעה עלולה לחזור כדי שאדע אם לנצל את האחריות בקשר לזה (או שבכלל אין אפשרות לנצל אחריות כי נכון לעכשיו כלל אין תקלה.. .)עריכה:היום הטכנאי התקשר הוא רצה לדחות את עצמו ליום א' אז אמרתי שאין צורך על פי הממצאים החדשים.שוחחתי קצת עם הנציגה בנוגע להאם יש צורך בטכנאי או לא למרות המצב הנוכחי, דבריה הפתיעו אותי :'ממילא אין צורך בטכנאי כי אנחנו לא מחוייבים להחליף מתחת לשלושה פיקסלים שרופים'אמרתי לה כיצד זה היתכן שאני רוכש מוצר וכשהוא מסתבר בפגום אני צריך להידפק איתו (!?)אז היא הזכירה שבהתאם לנסיבות אם זה במרכז המסך ואם הגודל של המסך אינו גדול אז תישקל החלפה למרות שאין מחויבות.בקיצור קיבלתי רושם חד משמעתי - לצערי ניופן מזיינת את הלקוחות שלה. נערך 2015 בינואר 2810 שנים על-ידי furyanaor
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.