חיבור שלט רחוק לפסנים של האוטו - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור שלט רחוק לפסנים של האוטו


Stefan Minkin

Recommended Posts

אז קניתי ממיר חשמל מ 12 וולט ל 3, ובדקתי והשלט עובד, אבל הבעיה היא שהשלט הזה חכם מידי ובמגע ראשוני של הזרם הוא מהבהב כמה פעמים(סוג של אימות שהשלט עובד) ורק אחרי זה אפשר ללחוץ על הכפתור לצורך פתיחת השער, אם אני משאיר את הכפתור לחוץ ונותן זרם הוא מתעלם לגמרי ממנו עד שאני ילחץ שוב, אני מבין בחשמל אך לא באלקטרוניקה. חשבתי על איזשהו ריליי שיחבר לי את המעגל של הכפתור לשנייה ברגע שקיבל זרם מהפנס, אשמח לשמוע את דעתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את המתח תחבר קבוע, ואת הריליי תחבר כך שיסגור מגע במקביל ללחצן של השלט

לא הייתי "משתיל" את השלט ברכב בצורה קבועה. במקום זאת הייתי מוציא ממנו חיבור (2 חוטים במקביל ללחצן), ומהרכב חיבור (המגעים שנסגרים על ידיי הריליי, בלי 12V עליהם). השלט עצמו ימשיך לעבוד מהסוללה. אם אתה רוצה להשתמש בשלט באוטו אתה מחבר את החיבורים אחד לשני, אם לא, אתה מנתק אותו ויכול לקחת איתך כמו שלט רגיל

אם המקום מאפשר, אתה יכול להוסיף בשלט ובאוטו חיבור 3.5mm (כמו של אוזניות) ולהשתמש בכבל 3.5mm ל 3.5mm רגיל בשביל לחבר ביניהם (כך תוכל גם לנתק את הכבל והוא לא יבלוט באוטו כשהוא לא בשימוש). אבל גם כל קונקטור אחר יתאים

בשביל שלא ישדר כל הזמן שהאור דולק ולא יגמור את הסוללה, תבנה מעגל שמדליק את הריליי לשניה בזמן ההדלקה של האור, לא לכל הזמן שהאור נשאר דלוק :

relay_1_shot.png

ניתן להוסיף גם שהוא יעבוד מ 12V דרך הממיר ולא מהסוללה, אם אתה רוצה אבל נראה לי שמיותר (בשביל שהשלט יוכל להיות עצמאי הוא צריך , והיא בכל מקרה מחזיקה הרבה מאוד זמן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...