עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

עזרה - בעיות ברשת האלחוטית

Featured Replies

פורסם

שלום חברים,

לאחרונה (כחודש-חודשיים) נתקלתי בבעיה שמאוד מפריעה לי.

בביתי קיימת רשת אלחוטית הראוטר והמודם מחוברים למחשב הראשי שלי והבעיה הינה בגלישה באינטרנט האלחוטי במחשבים הניידים/סמארטפונים שברשותי, כאשר אני משתמש במחשב הראשי (משחקים אונליין/ צפייה בסרטים בסטרימינג) - אני פשוט לא יכול להתבר לרשת האלחוטית עם הניידים/סמארטפונים (האינטרנט במחשב הראשי עובד).

אם אני רק גולש באינטרנט בראשי בשימוש קל - Ynet/forums/etc אין לי בעיות להתחבר לאלחוטי.

הדבר היחידי שעוזר כדי ששוב תהיה לי גישה לאינטרנט האלחוטי זה להפסיק לשחק אונליין/לראות סרטים - ואז אני מתחבר במהירות לאלחוטי כאילו לא הייתה כל בעיה.

קצת פרטים - אני מחובר לבזק בנלאומי 15 מגה ולבזק כתשתית.

יש לי מודם של בזק ( BaudTec 1 port eth)

ראוטר של TP-link WR1043ND

אני מחובר קווי למחשב - כך שתמיד יש לי אינטרנט במחשב הראשי

הסטאפ הזה כבר קיים אצלי לפחות שנתיים ועד לא מזמן לא היו לי את הבעיות האלו - זה התחיל לאחרונה.

חשבתי שהבעיה שהמחשב הראשי לוקח את כל נפח הגלישה של האינטרנט אז הגבלתי את נפח הגלישה במחשב הראשי דרך הראוטר - אך זה לא עזר כלל.

כל עזרה תתקבל בברכה - אני פשוט עבוד.

נערך על-ידי DeadlySTRK

פורסם

אתה מצליח להתחבר לרשת האלחוטית ואין אינטרנט או שאתה לא מצליח להתחבר לרשת האלחוטית כלל???

פורסם
  • מחבר

לא מצליח להתחבר הלפטופ/סמטארטפון אפילו לא רואה את החיבור wifi ברגע שאני משחק/רואה סרט במחשב הראשי...

אני מצליח להתחבר לwifi רק כאשר אני "לא משתמש" במחשב הראשי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.