אוברקלוקינג בI5 4690K - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוברקלוקינג בI5 4690K


barodoy

Recommended Posts

שלום. יש לי I5 4690K ולוח אם Z97 D3H של GygaByte. העלאתי את המכפלה ל40, כרגע המעבד יציב על 4 GHZ, והטמפרטורות בסדר גמור. רציתי לדעת האם יש טעם לגעת במתח אם אני מתכנן לעשות OC עד 4.2 . האם יש סכנה בלהשאיר את המתח על אוטומט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המטרה בהמהרה היא להגיע לתדר מקסימלי במתח וטמפרטורה מינימליים. אם המעבד יציב עם מתח ברירת המחדל אל תגדיל את המתח. אתה תמיד יכול לנסות להעלות את התדר ולמצוא את הנקודה בה המתח הנוכחי לא מספיק. אם אתה רוצה להגיע לתדר מסויים, אבל המעבד לא יציב, אתה תצטרך להעלות מעט את המתח, לבדוק את היציבות והטמפרטורה ולחזור שוב עד שתגיע ליציבות.

אני רוצה לציין כי בלוח Z97-D3H (קישור) יש רק 4 שלבי ייצוב מתח (פאזות), מה שאומר, לדעתי, שהלוח הזה הוא לא ממש אידאלי להמהרה. מכיוון שתוחלת החיים של כל שלב ייצוב מתח כזה תלויה במתח, ככל שהמתח למעבד יהיה גדול יותר, כך תוחלת החיים של הלוח תהיה קצרה יותר (כאשר שלב ייצוב מתח מפסיק לעבוד הדבר אומר שהלוח פשוט לא יעבוד). לכן אם אתה יכול לעבוד עם מתח ברירת המחדל, זה יהיה המצב הטוב ביותר עבור הלוח. אני אוסיף ואציין שמכיוון שבכל פעם רק שלב ייצוב מתח אחד עובד, רצוי שיהיו כמה שיותר שלבי ייצוב בכדי להקטין את העומס על כל שלב, דבר שיאריך את אורך חיי הלוח (לכן לוח בעל 4 שלבי ייצוב מתח הוא לא אידאלי להמהרה).

מכיוון שהדיון הזה עוסק בהמהרה, אני אעביר אותו לפורום אוברקלוקינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...