לא יודע מה ללמוד מתבלט תואר או קורס ומנסה למצוא את התחום שמתאים לי - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא יודע מה ללמוד מתבלט תואר או קורס ומנסה למצוא את התחום שמתאים לי


NoahDalal

Recommended Posts

היי חברה אני בדילמה מאוד רצינית אספר את הסיפור שלי בקצרה אני בן 22 אני כבר שנה לא עובד ולא לומד לאחר תאונה דרכים שעברתי בעבודה ולאחר בירורים נוכחתי לגלות שביטוח לאומי יכול לממן לי לימודים.

בראשונה חשבתי על קורס מנהל קצר ופשוט שגם יתן לי תעסוקה בזמן הזה וגם יש לי זיקה לתחום המחשבים אך לאחר פגישה עם עובדת סוציאלית מטעם ביטוח לאומי נאמר לי שאני יכול לקבל מימון מלא לתואר כל תואר שארצה.

בשורה התחתונה אין לי בגרות מלאה ככה שאצטרך להשלים ואין לי גם אופציה מועדפת ללימודי תואר יש המון תחומים שאני אוהב ואני לא יודע על פי מה לקבל את ההחלטה ממשפטים ועד להנדסת תוכנה וכו' וכו' אז ככה שאני מבולבל למרות הפריבילגיה של מימון שזה הקלה ענקית (אגב גם להשלמת הבגרויות אני רשאי לקבל מימון) אני לא יודע אם תואר זה מה שמתאים לי במיוחד שאין לי את התחום שאני באמת בטוח ב100% שבו אני ארצה לעסוק בעתיד לעומת זאת קורס זאת דרך קצרה שגם אם אתחרט זה סה"כ חצי שנה שיכולה גם להניב לי תעסוקה בהמשך בין אם זה זמני או קבוע אך זה לא גוזל ממני 4-5 שנים.

אשמח לעזרה ולחוות דעת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה היה השנה לא שנה שעברה.

אז הדיון היה על קורס בדיקת תוכנה או מנהל לאחר שהתברר לי שאני יכול לקבל מימון גם לתואר שזה תמריץ אדיר אני בדילמה בין קורס לתואר מאוד רוצה ללמוד משהו שכן יפתח לי את הדלתות בעתיד שזה בעצם תואר אך מפחד ממצב שבו יהיה לי פחות עניין בתחום ואני בעצם אטעה בתחום שבחרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר עברנו לשנת 2015. :)

השאלה שלך כללית מדי.

קורס במכללת שקר כלשהו שהוא הסמכה X של חברת Y בטוח לא יפתח לך שום דלת ויש אפילו סיכוי דיי גדול שלא תתחבר לחומר כי אתה לא מיישם את הידע הזה ביום יום.

תואר אקדמאי הוא מסלול הרבה יותר ארוך ומורכב. אתה צריך להכין את עצמך וגם להבין מה מצפה לך שם.

תעיין בחומר הלימוד ותראה איזה משרות קיימות שיכולות לתת נסיון בתחום או להעסיק אנשים שהם סטודנטים או רק סיימו לימודים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם האופציה היא כיום לבחור בין מימון מלא של קורס או תואר (ושאי אפשר אח"כ גם מימון מלא לתואר), אז לך לתואר....

הדילמה שלך היא דילמה של הרבה אנשים שהולכים לתואר ולא יודעים מה הם רוצים מהחיים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה ואפשר לקבל מימון לקורס ולאחר מכן מימון לתואר האם שווה בכלל לעשות קורס ואולי לקבל כיוון יותר טוב בהמשך לגבי העתיד או פשוט ללכת על תואר ולא לבזבז זמן על קורסים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...