מה זמן סביר לחכות לטכנאי של הוט / בזק ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה זמן סביר לחכות לטכנאי של הוט / בזק ?


needacomp

Recommended Posts

אני חשבתי שבעידן של היום זה מוצר צריכה בסיסי כמו חשמל, אבל מסתבר שאם טכנאי צריך לבוא לסדר בעיה (אני מדבר על עכשיו, לא בזמן הסערה) צריך לחכות 3 ימים... מעניין אם הייתי מזמין טכנאי בשביל להתקין לי חיבור של קו חדש האם זה היה יותר מהר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי מגדיר את זה בתור מוצר צריכה בסיסי.

לכל חברה יש SLA שונה בהתאם לשירות שהם מספקים ושלושה ימים בשביל טכנאי זה לא כזה חריג (תלוי באזור המגורים שלך והעומס של צוות הטכנאין באותו זמן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שהכתבה מתכוונת לרשיון שניתן לחברת הוט. לא כפופה לזה. (גם השקעתי עכשיו לא מעט דקות באינטרנט, חוק הטכנאים שמשורבת באופן לא קשור לכתבה עצמה אכן מדבר על הפיצוי שמדובר שם, אבל לא מתייחס לשאלה שלי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יפה, חיפשתי ולא מצאתי. ניתן להבין שם:

יתוקנו תקלות בקבלת שירותי שהודעותעליהן נתקבלו בחברה – %80 באותו יום עבודה שבו נתקבלה ההודעה, והיתר לא יאוחר מיוםעבודה אחד שלאחר יום קבלת ההודעה.

אם כי רשום גם:

המנהל הכללי של החברה או סגנו להנדסה ותכנון רשאי, מטעמים מיוחדים, להאריך את מועדתיקונה של תקלה, ובלבד שהמועד לא יוארך ביותר מארבעה-עשר ימים מיום קבלת ההודעה.

מה זה מטעמים מיוחדים ? האם זה באופן כללי או על תקלה ספציפית.

מחר נתקשר ונבדוק שוב, תודה !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שאני יודע מה יקרה, הם ינצלו את קלף הסופה (למרות שזה לא חוקי, כי הם לא פירסמו שיש בעיה לרבים), אבל מי ילך איתם לבית משפט.. מקסימום תלונה במשרד התקשורת (ששוב לא תעזור לי, הרי פיצוי אני לא אקבל, ואת התקלה הם יתקנו הרבה לפני שמישהו יענה לי ממשרד התקשורת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שהמנכ"ל נתן אישור מיוחד להאריך מועד תיקון לתקלה שלך :)

זה חייב להיות כלי שמשתמשים בו במשורה.

הם יכולים תמיד לטעון לתקלה גורפת ש"נוצרה כתוצאה מתקופת הסופות והמזג האוויר הלא תקין" ואז להגדיר את זה כאישור גורף- לך תתווכח איתם על זה או תוכיח שזה לא קשור אחד לשני..:S

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית היא להשיג נציג שמודע / מוכן להתסכל על החוק :)

בקיצור, אין כזה, אף אחד מהם לא מודע לחוק (או שהם מתנהגים ככה) וכל אחד גם אומר תשובה אחרת לגבי ה SLA.

מה שבטוח זה שכולם מפנים ליצור קשר לקשרי לקוחות...

העיקר, נראה שהעסק חזר לעבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...