היתכן שחלונות 10 תגיע כשירות למנויים בלבד? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

היתכן שחלונות 10 תגיע כשירות למנויים בלבד?


taltarablus

Recommended Posts

לאחר המון שנים בהן מיקרוסופט תימחרה את חלונות במחיר שלא נגיש לכל, דיווחים ברשת מצביעים על כך שהחברה מתכננת להציע את מערכת ההפעלה הבאה שלה בתור שירות \'Freemium\' למנויים

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%99%d7%aa%d7%9b%d7%9f-%d7%a9%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-10-%d7%aa%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9c%d7%91/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי כתב את זה? המנכל של מיקרוסופט?

בגלל התמחור החודשי, תג מחיר שלא גבוה מ-20 דולרים (כ-80 שקלים) יהיה חייב להיות שבו משתמשים יוכלו להרוויח משירות המנויים, ושעדיין יהיה להם משתלם יותר מבעבר לרכוש רישיון של המערכת.

80 שקל בחודש זה יותר משתלם מבעבר?

איפה אתה חי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי לפני כמה ימים את שני הפרקים האחרונים של העונה הנוכחית של סאות'פארק והבנתי שאני כנראה "סבא".

כי אני לדוגמא חושב שאתם רוצחים את תרבות הדיון עם תוסף הסקרים הזה שלכם. מה קרה, היום אי אפשר לכתוב כתבה ולדבר עליה כמו בני אדם? למה התדרדרנו מלהיות יצורים עצמאים שמסוגלים לפתח דעה משל עצמנו לכאלה שצריכים לבחור דעה אחת מתוך 4 המוצגות לנו?

התחלתם מלכתוב שאלות מנחות דיון בסוף כל כתבה, ואם זה לא היה גרוע מספיק עכשיו אתם גם נותנים לנו את התשובות לשאלות המנחות בפורמט אמריקאי. אפשר לפחות לקבל כפתור "אף אחת מהאפשרויות"? אני חושב שזה מאוד נאיבי מצידכם לחשוב שאתם מכסים את כל האופציות לתגובה בדעתכם ואנחנו לא יכולים להפתיע אתכם עם רעיון מקורי משלנו.

אי אפשר לדבר יותר עם אנשים. פעם היית אומר משהו והיית מקבל תשובה בסגנון "אני מסכים עם א,ב,ג,ד,ו, אבל יש לי בעיה עם ה, והנה היא: "..."" היום פשוט תסתפק בלייק אוטומטי ולך תנחש עם מה הקורא מסכים או אם הוא בכלל קרא מה שכתבת.

כמובן זה לא האתר שלי, אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים. זה הכל תלוי איזה קהילה אתם רוצים למשוך אליכם. אם זה את עדרי הזומבים לוחצי הלייק האוטומטי יש לכם עוד כמה דברים מיותרים להוסיף, כמו כותרות לא אינפורמטיביות שמושכות אנשים פנימה (לדוגמא: "לא תאמינו מה ביל גייטס אמר אתמול! פרטים בפנים")

אם לעומת זאת תרצו לחזור להיות אתר אלגנטי לציבור המשכיל יותר יש כמה דברים שאתם צריכים להפטר מהם, בראש ובראשונה הזמנת הציבור להגיב על הכתבות שלכם. תסמכו על אנשים שיהיה להם מה להגיד גם אם לא תכפו עליהם, ואולי לפעמים תהיו מופתעים מהנקודה שהם דווקא בחרו להתייחס אליה או מדרך המחשבה המקורית שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...