האקרים 1, חופש ביטוי 0: סוני מבטלת את הקרנת הסרט "The Interview" - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האקרים 1, חופש ביטוי 0: סוני מבטלת את הקרנת הסרט "The Interview"


taltarablus

Recommended Posts

לאחר התנגדות קשה מצד צפון קוריאה ופריצה לחברת סוני, החברה החליטה לבטל לעת עתה את הקרנת הבכורה של הסרט השנוי במחלוקת, ובכך מאפשרת להאקרים לנצח

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9d-1-%d7%97%d7%95%d7%a4%d7%a9-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%99-0-%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%9c%d7%aa-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%a0%d7%aa/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^ יכול להיות שאתה צודק, עד כמה שאני אוהב את סת' רוגן וג'יימס פרנקו לא ידעתי על קיומו של הסרט עד שראיתי את הסיפור סביבו.

בנוסף חבל מאוד שהסרט כרגע מבוטל, מאוד אהבתי את הטרילר והרעיון הכולל של הסרט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי הכל לצורכי הייפ

מי בכלל היה רואה את הסרט הזה או יודע על קיומו אם לא הדיבורים עליו

אם זה היה הייפ, אז ה FBI לא היה מוציא הודעה שכנראה צפון קוריאה אחראית לפריצה. וגם כנראה שנשיא ארה"ב לא היה מתייחס לסוגייה בתדרוך. או שאולי שולטים בכל העולם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אובמה מתקפל מול האיסלם, אומר לסוני שהם עשו טעות שהתקפלו מול צפון קוריאה.

עכשיו עולה השאלה, אם צפון קוריאנים הצליחו להפוך את לשפוטה שלהם, מה יהיה עם חברות אחרות?

הסיפור מוכיח שהשוק סחיט מאוד, ויש לצפון קוריאה יכולת להשפיע עליו ברמות שלא באמת חשבנו שקיימות עד עכשיו.

מעבר לכך, במקביל עולות שאלות דומות לגבי השפעות של האיסלם על מדינות מערביות.

לא ניכנע לסחטנות?

לא ניתן להשתיק את חופש הביטוי?

הרי האיסלם עושה זאת בהצלחה רבה גם בארה"ב.

ברק אובמה מתקפלן פי אלף יותר גדול מסוני.

והאיסלם בפועל פי אלף מסוכן ומזיק מההאקרים הקוריאנים בחתירה נגד מדינה וערכיה, במיוחד בנושא חופש הביטוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי הכל לצורכי הייפ

מי בכלל היה רואה את הסרט הזה או יודע על קיומו אם לא הדיבורים עליו

אני. מה רע בסרט קומדיה שכזה? די מרענן לעומת כל סרטי קומדיה-דרמה על סקס שיצא כבר מכל החורים (סרטי קומדיה הוליוודיים).

ולגבי הדיון. לא חסר דרכים למכור את הסרט. קונסולות, NETFLIX, PRIME וכל האמצעים הדיגיטליים האחרים.

מה גם שבשנים האחרונות יוצאים כמה ימים או אפילו שבוע לפני באופן דיגיטלי מאשר על דיסקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוני שיחררה את הסרט לאינטרנט.

ניתן למצוא אותו בטורנטים, ובאתרי וידאו.

כל הסיפור המטורף הזה גרם כמעט לכל המדרגים בIMDB לדרג אותו 10.

יש מצב שזה הסרט המדורג הכי גבוה בIMDB.

9.8

http://www.imdb.com/title/tt2788710/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אזרחי צפון קוריאה באובססיה לגבי הסרט "ראיון סוף"

המשטר הצפון קוריאני בפאניקה מהאפשרות שהסרט, הלועד למנהיג המדינה, יגיע לשוק השחור במדינה - ואילו האזרחים מוכנים לשלם עבורו הרבה כסף

27/12/2014, 09:38

convert_author.gifשירות גלובס

c15_korea575.jpgחיילי צפון קוריאה / צילום: רויטרס

הסוגיה הבוערת בימים אלה בכל הקשור ליחסי ארה"ב-צפון קוריאה, הסרט "ראיון סוף", מתחילה לחלחל גם בקרב אזרחי הדיקטטורה האסייאתית, בעוד המשטר מנסה בכל כוחו למנוע מאזרחיו מלצפות בו.

הרדיו Free Noth Korea Radio, אותו מנהלים אנשים שערקו מהמדינה, מדווח כי אזרחי המדינה מוכנים לשלם עבורו בשוק השחור פי 10 יותר מסרט דרום קוריאני, כ-50 דולר.

מוסדות המדינה, מצידם, נערכים לאפשרות שהשוק השחור יוצף בעותקים של הסרט, שמצייר את המנהיג קים ז'ונג און באור לא מחמיא במיוחד, ומתגברים את השמירה על הגבולות על מנת למנוע מעותקים של הסרט להגיע למדינה.

אך כפי שההיסטוריה מלמדת, כשיש ביקוש בדרך כלל יש היצע, ויש אפילו מי שמכינים רעיונות יצירתיים במיוחד על מנת לספק את הצורך. האקטיביסט העריק פארק סנג האק מתכנן לשלוח למדינה עותקים של הסרט באמצעות כדורים פורחים, ברגע שהוא יצא ב-.

צפון קוריאה: אובמה קוף ביער טרופי; ננקום על הפצת הסרט

המשטר בפיונגיאנג טוען שנשיא ארה"ב הסית את בתי הקולנוע להקרין את "ריאיון סוף" שעוסק בהתנקשות במנהיג קים ומאיים ב"נקמה הרסנית" ■ המדינה גם מאשימה את וושינגטון בהפלת האינטרנט: "משחקת במחבואים כמו ילדים מנוזלים"

27/12/2014, 09:55

convert_author.gifוואלה! חדשות

e22_01-575.20141225T154302.jpgג'יימס פרנקו וסת רוגן, כוכבי הסרט "ראיון סוף" / צילום: יחצ

קוריאה הצפונית תקפה הבוקר (שבת) בחריפות את נשיא ארצות הברית ברק אובמה וכינתה אותו "קוף" שהסית את בתי הקולנוע להקרין את סרט הקומדיה "ריאיון סוף" שעוסק בהתנקשות במנהיג קים ג'ונג און. הוועידה להגנה לאומית של המשטר איימה ב"נקמה הרסנית" בשל הפצת הסרט וטענה שוושינגטון אחראית להפלת האינטרנט במדינה בשבוע האחרון.

"אובמה תמיד בוחר להשתמש במילים חסרות אחריות ומתנהג כמו קוף ביער טרופי", נמסר בהצהרה מטעם הוועידה שפרסמה סוכנות הידיעות הרשמית בקוריאה הצפונית. "אם ארה"ב תתעקש לנהוג בשחצנות אמריקנית טיפוסית ובבריונות שרירותית חרף האזהרות החוזרות, היא צריכה לדעת שיחסי החוץ הכושלים שלה יעמדו בפני מכות קטלניות שלא ניתן לברוח מהן".

ממשרד ההגנה נמסר כי "ארצות הברית, עם כל גודלה הפיזי, משחקת במחבואים כמו ילדים מנוזלים. היא החלה לשבש את פעילות האינטרנט של כלי התקשורת העיקריים במדינה". עוד נמסר כי "למען האמת, מדובר בדבר מצחיק".

דובר המשרד אף הכחיש את טענות על כך שקוריאה הצפונית עומדת מאחורי מתקפת הסייבר על מחשבי חברת וקרא לארצות הברית לספק הוכחות לטענותיה. לטענת ה-FBI, ההאקרים שפרצו למחשבי השתמשו בתוכנות זדוניות שבהן השתמשה קוריאה הצפונית נגד חברות תקשורת ובנקים בקוריאה הדרומית בשנה שעברה. "הצטבר מספיק מידע כדי לקבוע שממשלת קוריאה הצפונית אחראית לפעולות הללו", נאמר בהודעת הבולשת בשבוע שעבר.

רשת האינטרנט בקוריאה הצפונית הושבתה בשלישי האחרון בפעם השנייה בתוך יומיים. לפי הדיווח של מכון Dyn המנטר את תפקוד האינטרנט בעולם, הקריסה נמשכה במשך שעה. ביום ראשון נפלה האינטרנט במדינה למשך תשע שעות. גורמים אמריקניים הכישו את הטענות שלפיהן וושינגטון אחראית להשבתת האינטרנט.

בתוך כך, הסרט "ראיון סוף" הצליח לגרוף יותר ממיליון דולר בקופות. זאת, לאחר שהחברה החליטה להוציא את הסרט לאקרנים במהלך חג המולד בהפצה מוגבלת בכ-300 בתי עצמאיים ברחבי ארצות הברית ובשירותי ה-VOD באינטרנט. "לדעתי מדובר באחת ההצלחות הגדולות אי פעם של סרט ב-VOD", אמר ג'ף בוק, מומחה לסרטים שוברי קופות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאשר בערך 99% מהאכולוסיה מנותקת מהאינטרנט...

לפי ויקיפידיה, כל צפון קוריאה מסתפקת ב 1024 כתובות IP.

אבל מעניין כמה שוק השחור של מפותח שם, (בהנחה שמכשיר חתרני זה גם אסור לשימוש) או כמה מחשבים יש שם. אני מניח שיש מספיק מחשבים למטרות עבודה ומחקר, אבל שחסומים לאינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...