BIOS לא עולה אבל ווינדוס עולה כרגיל - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BIOS לא עולה אבל ווינדוס עולה כרגיל


igorz1907

Recommended Posts

ביום שני האחרון אספתי את המחשב החדש שלי, מדובר במחשב נייח בעל לוח אם של GIGBYTE Z97X GAMING 7. בKSP הרכיבו את המחשב והטכנאי שם השאיר ווינדוס מותקן הבעייה שהוא כנראה רק איפשר את הכונן כי יש לי רק כונן אחד של 120 גיגה ואני מעוניין לפרמט מחדש ולהתקין ווינדוס. לפי הספר שהגיע עם הלוח אם יש ללחוץ על DEL באת הפעלת המחשב וביצעתי את זה רק שאין את המסך של הביוס גם ניסיתי להמתין קצת וזה עדיין לא עובד(המסך שלי נכנס למצב SLEEP ברגע שאין שידור מהמארז) המאווררים דולקים הכל דולק ורק המסך לא והביוס לא עולה.

אני מציין שוב הווינדוס עולה כאשר לא נוגעים במקלדת והכל עובד אבל אני לא מצליח להכנס לBIOS כדי להגדיר BOOT ואחרי זה לפרמט.

לא יודע אם זה נחוץ אבל אני משתמש במקלדת אלחוטית ועכבר של RAPOO

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער על הדאבל פוסט...ניסיתי עם מקלדת רגילה גם לא עולה, יש את הצפצוף היחידי הזה והוא מופיע גם כאשר הווינדוס עולה וגם אשר אני מנסה להכנס לBIOS. המסך שלי כיוויכול עובר למצב SLEEP ואני לא רואה אם הBIOS עלה או לא ולדעתי לא כי המסך היה אמור להדלק.

מישהו נתקל בזה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בהחלט מצב שבאתחול לא מזוהה מקלדת אלחוטית. חבר מקלדת חוטית או PS/2.
גם אלחוטיות עובדות, אם מחברים לא דרך בקר ... גם לי זה קורה כשהמקלדת מחוברת לבקר עם כמה יציאות . תנסה לחבר ישירות ליציאה. תנסה חיבורים אחוריים במקום קדמיים וכו'... חחחח לא לכולם יש מקלדות ועכברים זרוקים בבית שאפשר לבדוק איתם :)

הגבת בזמן שכתבתי את זה ...

יש מצב שאולי צריך ללחוץ על כפתור אחר.. תקרא בחוברת שקיבלת עם המחשב (של הלוח אם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ציינת איזה מערכת אני מעריך שמותקן win 8 בתצורת uefi עם fast boot ו-secure boot ולכן כדי להגיע לביוס את צריך לבצע restart ממערכת ההפעלה וללחוץ על על מקש shift וא תקבל תפריט תבחר ב-advanced option שם יופיע change uefi firmware setting ברגע שתבחר בזה באתחול הבא המחשב יכנס לביוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בWINDOWS 7, המסך מחובר בחיבור VGA רגיל וכבר ניסיתי כמעט הכל ועדיין לא מצליח להכנס לBIOS וממש לא בא לי להסחב מאריאל לפתח תקווה או כפר סבא בשביל המעבדה של KSP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...