המנעו מלפרסם ביקורת על KSP בדף הפייסבוק שלהם - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המנעו מלפרסם ביקורת על KSP בדף הפייסבוק שלהם


Zeev86

Recommended Posts

אהלן. פרסמתי מספר פעמים ביקורת בדף הפייסבוק של KSP, ולהפתעתי נחסמתי.

לא ניבלתי את הפה, וסך הביקורות הסתכמו:

1. כשהם פרסמו על הרחבת הסניפים שלהם, שאלתי למה סניף אשדוד לא מושקע. למה בסניף אשדוד יש נציג שירות אחד שמקבל קהל לעומת סניף אשדוד של אייבורי שמונה כ-4-5 נציגים.

2. שאלתי אותם למה מחיר מוצר מסויים, כשפרסמו אותו, יקר יותר מחנויות אחרות.

תסבירו לי בבקשה אם לצוות אייבורי הייתה סיבה ממשית לחסום אותי, או שאולי באמת הגזמתי בפניות שלי אליהם דרך דף הפייסבוק שלהם?

למה אני פותח את הדיון. כי לפעמים אני מחפש מוצר, ולפני זה עושה סקר שוק, והיום למשל הייתי רוצה ליצור איתם קשר דרך הפייסבוק כדי לברר זמינות מוצר בסניף אשדוד, אך לצערי איני יכול בגלל שאני בבאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות, זה כבר ידוע בציבור שהשרות של K.S.P והיחס כלפי לקוחותיהם הוא מן הגרועים שניתן למצוא, אם תחפש בפורום צרכנות תמצא עשרות דיונים על חווית שרות גרועה ויחס מזלזל ברשת K.S.P.

לדעתי זה כבר הגיע למצב שאם לקוח מודע לשרות שנותנים בK.S.P או לדוגמא ובכל זאת מצטרף \ קונה את השרותים שלהם, פשוט מגיע לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שבאשדוד אין מבחר גדול. זה או אייבורי או KSP.

אני מעדיף את KSP על פני אייבורי בגלל שיש חניה גדולה. באייבורי אתה מחפש חצי שעה (בלי להגזים) איפה לחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IQPC לטעמי האישי אחת החנויות הטובות בארץ - רווח נקי למי שגר באיזור.

לי מנהל חנות KSP ב"ש עשה "באן" כי החזרתי 4 פעמים (!!!) שהזמנתי שהגיעו עם שריטות וסימני מדבקות מהמחסן שלהם.

בסוף נאלצתי לבטל עיסקה אז כעונש הוא הורה למוכרים לא למכור לי דבר.

המוכרים, שראו את השריטות והצדיקו אותי, היו כל כך נבוכים מהעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IQPC ברשימה שחורה אצלי אחרי שעד היום הזה הם לא החליפו לי כרטיס מסך לאחד תקין מאז 2010 (נראה לי - המחשב מ2008).

נוסיף לזה את אמא של יאיר שצועקת עליך בטלפון כי העזת להתקשר יותר מפעם אחד בשבוע לברר מה עם הכרטיס...

אבל אני לא רוצה לשנות את הנושא הזה לחנויות אחרות.

נושא הדיון מדבר על הצדקה או אי הצדקה לבאן.

ובכן, שלחתי להם מייל עם תוכן דומה לדיון.

במקום להתיחס ברצינות, הם דפחו לי מייל אחר לרשימה בטענה "צור איתם קשר לבירור תלונות" - מה, על תלונה כזאת קשה לעשות FORWARD בעצמכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. כשהם פרסמו על הרחבת הסניפים שלהם, שאלתי למה סניף אשדוד לא מושקע. למה בסניף אשדוד יש נציג שירות אחד שמקבל קהל לעומת סניף אשדוד של אייבורי שמונה כ-4-5 נציגים.

2. שאלתי אותם למה מחיר מוצר מסויים, כשפרסמו אותו, יקר יותר מחנויות אחרות.

תסבירו לי בבקשה אם לצוות אייבורי הייתה סיבה ממשית לחסום אותי, או שאולי באמת הגזמתי בפניות שלי אליהם דרך דף הפייסבוק שלהם?

למה אני פותח את הדיון. כי לפעמים אני מחפש מוצר, ולפני זה עושה סקר שוק, והיום למשל הייתי רוצה ליצור איתם קשר דרך הפייסבוק כדי לברר זמינות מוצר בסניף אשדוד, אך לצערי איני יכול בגלל שאני בבאן.

אפשר להיות פרקליטו של השטן?

1.כנראה שסניף א' לא מושקע כי הוא סניף לא ריווחי ביחס לסניף ב'. אם הם לא מפסידים לקוחות(=רווח) כתוצאה מכך כי כולם מוכנים לחכות בתור בשביל המחיר אז למה להם להעסיק עוד עובד? וגם יכול להיות שעובדים דפקו להם ימי מחלה או חופשה...

2.זכותם גם למכור כל מוצר במיליון שקל, כשאתה "שואל" את מה ששאלת אתה בעצם מבריח לקוחות לחנויות אחרות, היית נהנה משאלות רטוריות כאלה אם זה היה הדף של העסק שלך?

לא בא להגן עליהם כי הם לא מעניינים אותי, רק מנסה לתת לך פרספקטיבה אחרת.

וחוץ מזה, לאור ההיסטוריה של KSP הייתי מציע לכולכם לדבר יפה על הרשת, שלא תקבלו איזה תביעת דיבה על הבוקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

דיבה זה רק אם אתה אומר דברי שקר או משמיץ ללא ביסוס (למשל, אם תייחס כוונות מסויימות לעובדי/מנהלי החנות מבלי שיש לך דרך לבחון את אמיתותן).

אם אתה מספר עובדתית את השתלשלות המאורעות שקרו לך אישית - אין בכך הוצאת דיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי אצלם בלית ברירה לרכוש את ה RAZER ORBWEAVER כי אין אותו באייבורי , ורציתי גם לקנות את ה NAGA שב KSP נמכר ב 11 ש"ח יותר יקר (אחרי הנחת 25%)

לא הופתעתי שלמרות ההצהרות שלהם למכור מוצר זהה במחיר נמוך יותר , הם סירבו לתת לי את העכבר במחיר בטענה שהמחיר שמופיע באתר באייבורי הוא אחרי הנחה

אני מצרף את הלינקים כדי להמחיש שכל בר דעת שנכנס לאתרים יכול להבין מה המחיר הסופי :

http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=3&glist=0&uin=23963&txt_search=NAGA&buy=&minprice=0&maxprice=0

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11775

מה אתם אומרים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי אצלם בלית ברירה לרכוש את ה RAZER ORBWEAVER כי אין אותו באייבורי , ורציתי גם לקנות את ה NAGA שב KSP נמכר ב 11 ש"ח יותר יקר (אחרי הנחת 25%)

לא הופתעתי שלמרות ההצהרות שלהם למכור מוצר זהה במחיר נמוך יותר , הם סירבו לתת לי את העכבר במחיר בטענה שהמחיר שמופיע באתר באייבורי הוא אחרי הנחה

אני מצרף את הלינקים כדי להמחיש שכל בר דעת שנכנס לאתרים יכול להבין מה המחיר הסופי :

http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=3&glist=0&uin=23963&txt_search=NAGA&buy=&minprice=0&maxprice=0

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11775

מה אתם אומרים ?

בוא נתחיל משורש הבעיה.

אתה קונה מוצרים של רייזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IQPC לטעמי האישי אחת החנויות הטובות בארץ - רווח נקי למי שגר באיזור.

לי מנהל חנות KSP ב"ש עשה "באן" כי החזרתי 4 פעמים (!!!) שהזמנתי שהגיעו עם שריטות וסימני מדבקות מהמחסן שלהם.

בסוף נאלצתי לבטל עיסקה אז כעונש הוא הורה למוכרים לא למכור לי דבר.

המוכרים, שראו את השריטות והצדיקו אותי, היו כל כך נבוכים מהעניין.

מה זאת אומרת? מה זה השטויות האלה, אז אתה קונה רק באייבורי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...