עדכון דרייבר AMD גרם לבעיה במחשב - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכון דרייבר AMD גרם לבעיה במחשב


yoni8866

Recommended Posts

עשיתי היום עדכון דרייב . כרגע מותקן לי על המחשב גרסה 14.9.

אבל אחרי העדכון פתאום הווינדוס שלי כאילו חזר למב בסיבי, כאשר סרגל הכלים למטה הפך להיות לבן (יש לי ווינדוס 7). וכשאני לדוגמא פותח כמה חלונות זה מראה לי אותם ברשימה ולא בכמה חלונות כמו שזה מראה בדרך כלל.

הוספתי תמונה כדי להמחיש...

אני לא מצליח להחזיר את המצב לנורמלי, כשאני נכנס למאפיינים דרך שולחן העבודה, אני רואה שזה על מצב 7 רגיל ולא על בסיסי, אבל הכול נראה כאילו הוא על מצב בסיסי. זה די משבש לי תוכנה מסוינת של אדובי שאני מנסה לעבוד איתה. אני גם שמתי לב שזה קצת תוקע לי את העכבר כשאני מזיז אותו לכיוון "האיקס האדום" כשאני מנסה לסגור חלון.

איך אני מתקן את המצב? האם יהיה חכם להסיר את עדכון הדרייבר או משהו, או שיש פתרון חכם ופשוט יותר.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי הסרה של הדרייבר, אבל אז פתאום המחשב נתקע בעלייה בשלב שבו מופיע ההודעה של הווינדוס. מסתבר שהמחשב עצמו עלה, אבל על המסך הוא תקוע על הסמל של . הצלחתי לעלות אותו ממצב בטוח, וכשאני מנסה להתקין את הדרייבר מחדש, מופיע לי ההודעה שאומרת "Failed to load detection driver"

מה אני עושה עכשיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יכול להיכנס למצב רגיל, כי אז הווינדוס פשוט נתקע בעלייה, אני שומע את הקול שכאילו המחשב עלה עד הסוף, אבל הוא לא מראה לי את זה. אין לי גם את התקייה שאמרת למחוק.

ניסיתי גם להוריד את הדרייבר האחרון, אבל אותה הודעה מופיע לי כשאני מנסה להתקין.

אולי אני פשוט אעשה Restore או משהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי 7.

אין בעיה חומרתית, בדקתי. עשיתי ריסטור למערכת, וזה החזיר אותי למצב לפני שעשיתי הסרה, אבל המצב המקורי, שכאילו הווינדוס במצב בסיסי חזר. וזה מטריף אותי כי זה משבש לי תוכנה שאני אמור לעבוד איתה. יש עוד הצעות, או שלנסות להסיר בצורה רגילה, דרך תוכניות ותוכניות או משהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה ה-Aero.

בזמן שאתמול המחשב עשה עדכון לדרייבר, האדובי פרימייר שלי עבד, ובזמן ההתקה הפרימייר קרס, ואולי בגלל זה. אבל אני לא רואה שום אפשרות לתקן את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...