עבור לתוכן

הייתכן: אחריות רק על תוכנה ולא על חומרה?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

רק אציין שבסוף לא קנינו מהחנות הזו. למרות שהמחיר מפתה, אני חושב שלחנויות שמתנהלות כך מבחינת שירות לאחר קנייה, לא מגיע שנקנה מהן.

החנות הנורמלית הראשונה באזור תל אביב שמצאתי, שבאמת מחזיקה במלאי D802 מייבוא מקביל היא Eline. המכשיר עלה אצלם 1870 ש"ח.

מכיוון שב-1990 ש"ח כבר אפשר לקנות מכשיר של רונלייט עם אחריות יבואן רשמי של שנתיים, זה מה שקנינו בסוף.

אגב, הרבה מהחנויות בזאפ קצת משקרות: או שאין להם במלאי או שיש להם דגם אחר, ולא את ה-D802. מבחינת חוות הדעת - אני לא מסתכל כלל על הציון הסופי, משום שהוא מטעה. אני קורא ממש את התגובות ומחפש במיוחד תגובות של לקוחות שהיו צריכים החלפה/תיקון בגלל פגם כלשהו. תגובות משבחות של לקוחות שפשוט נכנסו, קיבלו חיוך וקנו מוצר הן חסרות ערך בעיניי, משום שהן לא מעידות דבר על היחס והתנהלות החנות במקרה של בעיה או תקלה לאחר הקנייה.

פורסם

תתחדש!

ההתלבטות שלי היא שלפי הביקורות בפורומים האחריות של רונליט לא נשמעת מציאה גדולה, מצד שני בחלק מהחנויות האחריות אפילו גרועה יותר, וכשקונים ערכה סגורה של רונלייט עם הדגם הנכון לפחות אפשר להניח שהמכשיר חדש, כולל אביזרים מקוריים, ובלי תוכנות מוזרות

פורסם
  • מחבר

יש מבחינתי ארבעה יתרונות לקנייה ברונלייט:

1. מקבלים מטען מקורי.

2. עברית בחייגן T9 מבלי שצריך לצרוב את הרום שלהם.

3. תמיכה ב-LTE בלי כל הקומבינות שצריך לעשות עם רומים ממדינות אחרות, לפעמים מחייבים root.

4. האחריות והשירות אמנם איטיים ולא משהו, אבל עדיין טובים בהרבה מהאחריות של חברה כמו vip mobile, עליה פתחתי את הדיון הזה.

במקרה שלנו, לא היה במלאי גם ככה ייבוא מקביל ב-1700₪, אז החלטנו שכדאי להוסיף 120₪ בשביל היתרונות האלה.

פורסם

צודק

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים