שלום, איך מבצעים OC לכ.מסך מסוג Geforce 2 MX\MX400 ? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שלום, איך מבצעים OC לכ.מסך מסוג Geforce 2 MX\MX400 ?


p0p

Recommended Posts

שמע היה לי כרטיס כמו שלך בדיוק של חברת גנוורד אם ששווה לתח*, מן סינק שחור בגודל של חצי שקל (בטח גם שווה), עשיתי לו OC ולאחר הOC הצלחתי לשחק ספלינטר סל בצורה נומאלית בלי תקיעות(כן על רזולציה תחת :-\), בקיצור הOC יכול לתת לך כמה פרמים יותר ולפעמים זה ההבדל בין לשחק במשחק ללהתבעס שהמחשב שלך עגלה מדי(כמו שקרה לי).

בקיצור מה שאני אומר נסה את מזלך אולי תצליח לשפר משהוא ואם יש לך איזה גוף אם מאוורר מיותר נסה להרכיב אותו על הכרטיס זה בטוח יתן לך יותר אפשרות לOC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לך על המידע FARKASH7 זאת בדיוק הסיבה למה אני רוצה לעשות לכרטיס , ול-Cooler-Master תאמין לי אני יודע שהכרטיס שלי הוא מהפשוטים ביותר וגם עם קירור פשוט ביותר, אני לא מחפש סופר נובה להכפיל את הביצועים!!!

אני רוצה רק להאיץ טיפה עד כמה שאפשר במסגרת הכרטיס, אין לי מה להפסיד נכון?

רק תמליצו לי בבקשה איך (דגש על איך? כי אני לא יודע מה עושים) להאיץ את הביצועים של הכרטיס עד כמה שאפשר.

אני משחק בניד פור ספיד אנדרגראונד והמשחק עולה ללא תקיעות, המירוץ היה בהתחלה קצת איטי ואת זה סידרתי ע"י של המעבד שלי של שהיה במקור על 850 מגהרץ וכשהעברתי אותו ל-937 מגהרץ המשחק רץ קצת יותר טוב, עכשיו יותר מ-937 מגהרץ וזה כבר מתחיל לתקוע לי את המשחק ואפילו את המחשב אז הכי טוב שהגעתי עם המעבד זה 937 מגהרץ ועכשיו אני רוצה לנצל את האפשרות של האוברקלוקינג על הכרטיס מסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אף אחד לא יודע ???

הייתי בטוח מאוד שאני אקבל פה תשובה, אפילו בפורום תמיכה טכנית הציעו לי להשתמש

בתוכנת RivaTuner אבל אמרו שהכי טוב שאני אבקש המלצה בפורום הזה כי הוא המומחה בתחום ואולי יציע לי תוכנה או דרך יותר טובה.

מישהו יכול לעזור לי בבקשה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לתשתמש ב RIVATUNER התוכנה הזאת באמת טובה ומתאימה לכרטיסי מסך מבוססי A.T.I ו אתה יכול להוריד אותה ממדור ההורדות כאן באתר ובקשר לכמה אתה יכול להגיע זה כבר קצת קשה להגיד תנסה להעלות את המהירות של הליבה ואת המהירות שלהזכרונות בקפיצות שוות של בוא נגיד 10 בכל פעם ותכנס למשחק מסויים ( כל פעם לאותו המשחק ) ותבדוק שאין שום חירבושים ותשחק קצת כדי לראות שהמשחק באמת לא נתקע אחרי מספר דקות...

אני חושב שעל הכרטיס שלך יש גוף קירור שחור קטן כזה בלי מאוורר אז ממש מומלץ להרכיב אחד לפני ביצוע OC... אני מאמין שמאוורר ישן של מתקופת ה 486 יתאימו מבחינת גודל !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אני אנסה להשיג מאוורר קטן שיתאים לגודל של הגוף הקירור בכרטיס, אז נגיד שיש לי אותו עכשיו ביד ואני מחבר את הכבל שלו לחשמל של המחשב והמאוורר עובד טוב, אז איך אני בדיוק "מצמיד " אותו לגוף הקירור של הכרטיס מסך? צריך להדביק אותו עם דבק מגע או מה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חייב את זה , יש לך כבר סינק , זה בסדר , גם לי יש כזה כרטיס עם סינק קטן שחור ועשיתי לו נחמד , עכשיו יש לי גם מאורר אז זה בכלל OC טוב..

עכשיו , מה שאתה צריך לעשות , לך לRIVATUNER

בהנחה שהמהירויות הרגילות שלך הם , 200MHZ לליבה ו166MHZ לזיכרונות , אז תעלה את זה ככה , קודם כל תעלה בזיכרונות , תעלה ל176 ותראה אם המשחקים עולים ללא תקיעות , ככה כל הזמן בקפיצות של עשר... אני הגעתי ל240MHZ לזיכרונות(האמתי ל250 , אבל זה כבר לא היה כל כך יציב והיו טיפונת ארטיפקטים , אז שמתי 240) ולליבה תנסה בקפיצות של 5.. 205 , 210 , 215... ככה אני עשיתי , בליבה הגעתי ל220... נחמד ביותר... משחקים עובדים חלק מאוד... UT2004 עובד ממש מעולה! אבל המפרט של המחשב של אח שלי הרבה יותר טוב משלך..

טוב , תנסה את זה , ותראה מה קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז איך אני בדיוק "מצמיד " אותו לגוף הקירור של הכרטיס מסך? צריך להדביק אותו עם דבק מגע או מה?

אתה יכול לחורר לו שניי חורים ולתפוס אותו עם שניי תופסני קפיץ.

אם הוא לא גדול מידיי שיגיע לחורים שיש בכרטיס אז אתה יכול לתפוס אותו על הכרטיס עם חוט נחושת עבה וחזק, אזיקונים..

האפשרות האחרונה ולא פחות טובה היא: למרוח משחה על הליבה של הכרטיס, להצמיד את הגוף ואז לתפוס את הגוף בצדדים עם דבק חם. (זה לא מזיק - אני עשיתי את זה על הצ'יפים של הזכרון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...