עבור לתוכן

סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות

Featured Replies

פורסם
  • מחבר
שוב, אני מדבר פה כמשקיף מצד שלישי. אם יש לך דברים שהם יותר חד-משמעתיים שיכולים להפנות את הכף לטובתך ואתה לא רוצה לרשום פה, בסדר גמור - נקווה שהם באמת כאלה.

אבל, בהתבסס על הטיעונים שהצגת פה - אלו דברים שכולם יכולים לומר, לכן הם לא משכנעים מספיק (או בכלל), בלי קשר לאמינות שלך

.

מספר דוגמאות:

"ועוד מאז התחילו לי בעיות אחרות" - למה לא פנית לחנות בזמנו? כעת תוכיח לי שבאמת היו לך בעיות בזמנו.

"במקרה שלי הסיכויים מאוד קלושיים כאשר הספק הכוח שלי הוא seasonic x750" - קלוש אבל קיים.

"את ניסיונתי עם מחשבים בחיי" - גם בן דוד שלי בן 13 יודע והתעסק מספיק עם חומרה, כיום כל אחד הוא "מומחה חומרה".

"תהיה בטוח שאני לא סתם איזה מישהו שיפיל בורג לתוך המארז ויישכח אותו שם" - למה שאני או כל אחד אחר נהיה בטוחים בכך? רק כי אתה אמרת?

"הבעייה של הקצר קרתה לי חודשיים אחרי שלר נגעתי במחשב מבפנים" - תוכיח שלא נגעת בו חודשיים. האמת, יכול להיות שבזמנו כשנגעת בו גרמת לפצצה מתקתקת, מי יודע.

"קצר שנגרם ע''י נגיעה שלי לא יכול היה לקרות" - וואלה, אני חולק על דעתך. תוכיח לי באמת שזה לא נגרם ע"י הנגיעה שלך.

שלא תבין - אני מקווה מאוד שתצליח לסדר את העניין ולקבל כרטיס חדש או מתוקן, אבל אתה צריך לקחת בחשבון שכל הטענות שלך הן לאו דווקא עובדות עבור הצדדים האחרים. כל טענה שאתה נותן, אתה צריך לגבות עם הוכחה, ועדיף עם הוכחה שהיא חד-משמעית. כל עוד אין לך הוכחות, הרלוונטיות של הטענות שלך היא נמוכה מאוד.

שיהיה בהצלחה, תעדכן פה כשתהיה התקדמות כלשהי.

כול הטענות שראית פה בתרד אילו רק טענות נלוות,את הטענות הקונקרטיות יותר,שוב.כמו שכבר אמרתי אני לא מרגיש בטוח להגיד אותן,אם תועיל לי בטובתך האישית :).(אחת על כמה וכמה במיוחד שאני לא בטוח אם אתה עובד בקי אס פי כי עדיין לא ענית,ולנוכח הזווית ראייה הקיצונית שלך לגבי אחריות על המוצר,כמו שלהשקפתך אתה יוצא מנקודת מוצא שבגלל שבמחשב כשאפילו הספק הכוח גנרי/מאוד איכותי שאיתו הסיכויים קלושים (כאמור 0.03%),אתה תשלול כול מתן הצדקה בשימוש באחריות וכך גם בעצם לא מאמין באחריות שבהן המכשיר לא פועל,לפי הסברה שלך.כפי איך שהדברים נראים אתה גובל בטווח קיצוניות בעמדה שלך,לפחות כדי שתשים לב לכך.בטווח הקיצון האחר רק כדי שתשים לב לא פחות אליו גם כן,זהו משהו דומה למה שכתבתי בתחילת התרד ''בניגוד לזאת בgigabyte בחו''ל ראיתי אנשיים שעשו oc קיצוני וקיבלו כרטיס חדש ללא יותר מדי צל של ספק בניסיבות חמורות משלי (עוד משהו לרשימת הדברים המבוזים בארץ כאילו שלא היה מספיק קדם לכך)''.אולי כדי שתשים לב איפה אתה עומד בכול זה :smiley1:

נערך על-ידי phinexwrath71

  • תגובות 102
  • צפיות 25.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא יודע אם מנהל הפורומים עובד בKSP אבל אני די בטוח שחלק ניכר מעובדי KSP קוראים את הפורום הזה ולא קשה לזהות מישהו שמגיע עם 7970 עם דיודה שרופה ולקשר לפוסט הזה.

כפי שכבר רמזתי לך, אתה טוחן מים.

אם יגידו לך פה בפורום מאה איש שיש לך את הקייס הכי חזק בעולם, אתה הרי לא הולך להתמודד מול KSP עם דף מודפס מהפורום.

אם יגידו לך פה מאה איש אחרים שאין לך מצב לנצח את KSP זה גם לא משנה כי בסופו של דבר כשתחליט לתבוע אותם, תהיה חייב לעבור אצל עורך דין.

אז קצר לעצמך תהליכים, גם ככה לא נראה לי שמישהו פה ישנה את דעתך, לך לעורך דין ותבדוק מולו (אחרי חתימה על חוזה סודיות כמובן) אם כדאי לך או לא.

נערך על-ידי RobotCop
typo

פורסם

- אני סטודנט להנדסת תוכנה ועובד בזמני החופשי בפרילנסר בתחום העיצוב.

- דוגמאות מחו"ל לא רלוונטיות. זה שיש דגמים ספצפיים לא אומר שהם מתנהגים אותו הדבר. בנוסף, לכל חנות ולכל יבואן יש תקנון שונה. כלומר, חנות אחת יכולה לא להחליף לך בכלל, חנות שניה יכולה לשלוח את הכרטיס לתיקון ולהחזיר, וחנות אחרת יכולה לתת לך כרטיס חדש.

- באת לפה במחשבה שכברירת-מחדל אנשים ישר יהיו לטובתך, וליבי באמת איתך, על אחת כמה וכמה אם אתה דובר אמת. אבל מה לעשות שבעולם האמיתי זה לא עובד ככה ואין שום סיבה שאנשים יאמינו ישר למה שאתה אומר ללא הוכחות מוצקות.

- עצם זה שאתה נטפל לדברים כמו ספק הכח (למען הסר ספק, אין שום מאגר בעולם שיכול לתת לך אינדיקציה לכמות ספקים שרופים לפי דגם או איכות, אז מספיק לחרטט מספרים) מעיד שאתה באמת חושב שזה משהו משכנע. זה אולי משכנע אותך, את האחרים זה לא ישכנע.

- אני חושב שאם נשרף לך הכרטיס, אתה צריך לקבל כרטיס חדש חד וחלק, זו לא השאלה או הבעיה פה. הבעיה אצלך היא אחרת - אתה אומר שמדובר על נזק חשמלי שנגרם בגלל הכרטיס עצמו, והם אומרים לך שמדובר על נזק שהוא פיזי. ביררת בדיוק למה הם מתכוונים כשאומרים לך "נזק פיזי"? כלומר איך לדעתם זה נגרם בדיוק? זה משהו שלא רשמת פה למשל. אם מוזמן להעלות לפה תמונה של החלק שנשרף ע"מ שנראה על מה מדובר בכלל (אלא אם כן אתה לא רוצה להעלות אותה לפה, אז אין בעיה - פשוט כפי שאמרתי, אין לנו כ"כ איך לעזור לך).

- אם אין לך מה לדעת עם KSP יותר, יש לך יבואן ואת החברה עצמה. אם אתה רוצה ללכת למשהו קיצוני יותר כמו משפט, פנה לעו"ד.

פורסם

האם אתה פתחת את הכרטיס ? הורדת גוף קירור או משהו כזה ?

האם ניתן לראות שיש נזק פיזי (לא כתוצאה של קצר) על הכרטיס ?

אם לא , תיגש לבית משפט , תשלם 150 שקל ותגיש תביעה נגד החברה .

אתה לא הולך להפסיד מליונים בשום מצב , רק את ה 150 שקל האלו . ואם אכן לא גרמת לנזק פיזי , סיכוי טוב שתקבל פיצוי .

לא צריך לקחת שום עורך דין , אתה מגיע לבד למשפט ומספר את הסיפור שלך , אם אתה קטין תביא הורה . אל תכניס ספקי כח ושאר ירקות לסיפור שלך , חבל .

מנסיון שלי , אם KSP אומרים שיש נזק פיזי , כנראה באמת עשית משהו לא תקין ואתה לא מספר . יכול להיות ואני טועה , אם כך גש לבית משפט הקרוב , זה באמת מאוד פשוט .

פורסם
מנסיון שלי , אם KSP אומרים שיש נזק פיזי , כנראה באמת עשית משהו לא תקין ואתה לא מספר.
ברצוני רק להעיר על הנקודה הזו שהיה לי גם ניסיון הפוך - נציג KSP שרשם על טופס שליחת מכשיר (נגן מוזיקה) לבדיקה שהיה נזק פיזי, על דעת עצמו בלבד, כי משהו שם לא נראה לו תקין (בפועל לא היה שום נזק פיזי). המכשיר, אגב, הוחלף ללא שום ויכוח.
פורסם

כמה אתם חופרים שתהיו בריאים.

מאוד מרגיזה אותי הגישה של רוב האנשים פה, היא מעצבנת אותי עד כדי כך שלא הצלחתי להתעלם.

תבוסתניות מגעילה ועלובה, כאילו שהלקוח אשם שהמוצר שהוא קנה התקלקל, ובעיה שלו שהוא לא תיעד כל רגע ורגע מהחיים שלו מהשניה שהוא קנה אותו כדי שיהיה לו תיעוד משפטי בעת הצורך.

אבל יותר משזה מרגיז אותי - זה מעציב אותי. אפילו כשבני ישראל היו עבדים במצריים הם לא היו כאלה תבוסתניים. אפילו בתקופת העבדות של הכושים בארה"ב העבדים לא היו כאלה סמרטוטים תבוסתניים. עצוב עצוב עצוב.

בכל אופן, פותח הדיון - הפיתרון לבעיה שלך הוא לפנות ליצרן.

מישראלים (חנות/יבואן) לא תבוא לך הישועה, אין מה לעשות. ישראלים זה חרא של עם.

פנה ישירות ליצרן ותראה שתוך 5 דקות הוא מוצא לך פיתרון.

פורסם
  • מחבר
ברצוני רק להעיר על הנקודה הזו שהיה לי גם ניסיון הפוך - נציג KSP שרשם על טופס שליחת מכשיר (נגן מוזיקה) לבדיקה שהיה נזק פיזי, על דעת עצמו בלבד, כי משהו שם לא נראה לו תקין (בפועל לא היה שום נזק פיזי). המכשיר, אגב, הוחלף ללא שום ויכוח.

כמו שכבר ציינתי,אצלי הם קבעו שנזק פיזי,חלק ממשמעו זה נזק סריפה(תאוותניות שלהם לנסות לחסות את עצמם).וכך הם לא נתנו לי למסור את הכרטיס לתיקון מבלי שאני יחתום על סעיף שיש נזק פיזי,עכשיו למזלי בגלל שיש לי שכל על הכתפיים הדגשתי שהנזק הוא אלקטרוני ולא פיזי לייד החתימה.כששאלתי את הטכנאי אם הוא רואה נזק פיזי,הוא אמר שזה לא משנה... אני אצלם תמונות בקרוב שתראו על מה אני מדבר,זה צ'יפ נורה קטן

פורסם

מה קשור תבוסתנות, זה לא דובי אכפת לי פה שאם אתה באמת מאמין חזק חזק חזק דברים יקרו כמו שאתה רוצה.

אם אתה בעל חנות ולקוחות מגיעים אליך עם מוצרים עם נזק שריפה ואתה מחליף להם בלי שאלות, ריספקט.

אם KSP היו עושים את זה הם היו פושטים רגל תוך שבועיים, כפי שציינת בפוסט שלך, זה לא בדיוק שבדיה כאן.

הוצע לפותח השרשור:

1. לדבר ישירות עם היבואן.

2. לדבר ישירות עם היצרן.

3. להתייעץ עם סמכות משפטית ולעמוד על שלו במסגרת החוק.

איפה פה התבוסתנות המגעילה והעלובה

שאפילו שכשבני ישראל היו עבדים במצריים הם לא היו כאלה תבוסתניים ואפילו בתקופת העבדות של הכושים בארה"ב העבדים לא היו כאלה סמרטוטים תבוסתניים.

לקחת את זה קצת רחוק, אוטוטו נדבר גם על זה שיש פה אנשים תבוסתניים כמו היהודים של אירופה בשואה.

פורסם
  • מחבר
כמה אתם חופרים שתהיו בריאים.

מאוד מרגיזה אותי הגישה של רוב האנשים פה, היא מעצבנת אותי עד כדי כך שלא הצלחתי להתעלם.

תבוסתניות מגעילה ועלובה, כאילו שהלקוח אשם שהמוצר שהוא קנה התקלקל, ובעיה שלו שהוא לא תיעד כל רגע ורגע מהחיים שלו מהשניה שהוא קנה אותו כדי שיהיה לו תיעוד משפטי בעת הצורך.

אבל יותר משזה מרגיז אותי - זה מעציב אותי. אפילו כשבני ישראל היו עבדים במצריים הם לא היו כאלה תבוסתניים. אפילו בתקופת העבדות של הכושים בארה"ב העבדים לא היו כאלה סמרטוטים תבוסתניים. עצוב עצוב עצוב.

בכל אופן, פותח הדיון - הפיתרון לבעיה שלך הוא לפנות ליצרן.

מישראלים (חנות/יבואן) לא תבוא לך הישועה, אין מה לעשות. ישראלים זה חרא של עם.

פנה ישירות ליצרן ותראה שתוך 5 דקות הוא מוצא לך פיתרון.

+1,כזאתי תבוסתניות לא ראיתי ממזמן,התפלאתי אפילו שהוא אמר שהוא כבר לא עובד בksp :).בהחלט יש מקום לשיפור רב בארץ,ואני אשמח לנסות להשפיע קצת על הייחס הזה ללקוחות שהם מוכרחים להיות אשמים,עם עוד קצת הוספה למומנטום של תביעות,גם אם זה זעיר כל כך.אני מצד שני לא נאיבי גם ויקרה לתביעה הזאת רק ארכית,אני גם חושק לקבל את הכרטיס חדש,אבל יש משהו בזה שעושה לי טוב בלב.

לפנות לג'גבייט יעלה לי דמי משלוח,ובנוסף יקח 3 חודשיים פחות או יותר לפי הבנתי,גם עוד חצי שנה יוצא 390/1080 (כשנוידיה כצפוי תגיב לamd כרגיל)

נערך על-ידי phinexwrath71

פורסם

איפה פה התבוסתנות המגעילה והעלובה

איפה פה התבוסתנות המגעילה והעלובה? בזה שלקוח קנה מוצר, המוצר התקלקל (נצא מנקודת הנחה שהוא לא שקרן), ועכשיו לטענתך בגלל שאין לו ראיות משפטיות אז הוא צריך פשוט ללכת לחפש את החברים שלו אם להתנסח בעדינות. זאת תבוסתנות מגעילה ועלובה. והיא קיימת רק בישראל אגב.

בכל מקום אחר בעולם שום בעל עסק לא יוצא מנקודת הנחה שהלקוח הוא שקרן-בן-זונה. בכל מקום אחר בעולם אם הלקוח יגיע עם מוצר שהוא רכש והתקלקל - הוא יטופל. זאת בכלל לא שאלה.

לעזאזל זה בכלל לא אמור להיות אכפת לחנות/יבואן, הם במילא עושים RMA מול היבואן/יצרן!

אם החנות מסרבת לטפל במוצר של פותח הדיון, הוא צריך לפנות ישירות ליצרן ולבקש RMA - תוך כדי שהוא מסביר שהנציג בארץ לא טיפל בו, הם כבר יקבלו על הראש.

לפנות לג'גבייט יעלה לי דמי משלוח,ובנוסף יקח 3 חודשיים פחות או יותר לפי הבנתי,גם עוד חצי שנה יוצא 390/1080 (כשנוידיה כצפוי תגיב לamd כרגיל)

משלוח של חבילה בדואר לחו"ל עולה פחות מ-50 שקל ברוב המקרים, אפילו משלוח פנימי בתוך הארץ לפעמים עולה יותר.

זמן המשלוח שאתה מציין הוא מוגזם לחלוטין ואני לא יודע מאיפה שמעת אותו.

והעובדה שעוד חצי שנה יוצאים כרטיסים חדשים - לא רלוונטית לכלום.

נערך על-ידי Milford Cubicle

פורסם

אתה יכול לעלות תמונה של הנזק?

פורסם

אני מנחש מוספט מפוצץ בממיר מתח ?

אם כן, על החנות להסביר איך "קצר במחשב" (לא בכ מסך, בגלל תקלה פנימית או בורג שנפל עליו) יכול לגרום לזה לקרות, כי זה לא בדיוק אפשרי

פורסם

אם זה היה קורה לי הייתי מתעקש מול החנות עד שיממשו את האחריות שמגיעה לי.

לא הייתי זז מהחנות עד שזה יוחלף.

והייתי מעלה בהדרגה לאט לאט את הכעס שלי.

פורסם
  • מחבר

אוקי,אלה הן התמונות:

CcdCViL.jpg

U8nfSMa.jpg

מצטער על הטשטוש והאיכות הנמוכה,זה מה שהיה ברשותי באותו רגע.

פורסם
איפה פה התבוסתנות המגעילה והעלובה? בזה שלקוח קנה מוצר, המוצר התקלקל (נצא מנקודת הנחה שהוא לא שקרן), ועכשיו לטענתך בגלל שאין לו ראיות משפטיות אז הוא צריך פשוט ללכת לחפש את החברים שלו אם להתנסח בעדינות. זאת תבוסתנות מגעילה ועלובה. והיא קיימת רק בישראל אגב.

בכל מקום אחר בעולם שום בעל עסק לא יוצא מנקודת הנחה שהלקוח הוא שקרן-בן-זונה. בכל מקום אחר בעולם אם הלקוח יגיע עם מוצר שהוא רכש והתקלקל - הוא יטופל. זאת בכלל לא שאלה.

לעזאזל זה בכלל לא אמור להיות אכפת לחנות/יבואן, הם במילא עושים RMA מול היבואן/יצרן!

1. במקרה גרתי בלונדון כמה שנים, יצא לי להחזיר כמה מוצרי מחשוב בסניפים של רשת מחשבים גדולה. הם בדקו להם את הצורה ורק אחרי שהצליחו לשחזר את התקלה שציינתי הם החליטו אם האחריות מכסה או לא מכסה, בשני מקרים הם החליטו שהאחריות לא מכסה והנזק נגרם על ידי המשתמש. הם לא לקחו את המוצר ולא החזירו כסף. כנראה שבכל העולם יש אנשים שמנסים לדפוק אחד את השני.

2. אני חולק עליך בנושא התבוסתנות לכאורה. אם היה פלוני פותח ת'רד בו הוא מספר איך נדפק לו הכרטיס לפתע, או שהוא חווה ירידה בבביצועים או משהו בסגנון, היה מקבל תגובה שמתאימה לבעיה שלו.

במקרה שלנו הסיפור כולל עוד מספר פרטים. הראשון: כבר נוצר קשר עם החנות, הם בדקו(!) והאשימו את הלקוח. השני: הכרטיס היה בעייתי המון זמן, לא נעשה שום דבר בנידון ואז כשהכל התפוצץ פתאום זה נהפך להיות עניין מכריע. השלישי: פותח השרשור בטוח באלף אחוז שהצדק עימו. אני לא מאמין שאפשר להציע יותר מלנסות אצל היבואן, היצרן או בית משפט.

בסופו של דבר, אני מקווה שלפותח הדיון תהיה הצלחה עם KSP או כל גורם אחר שיסכים לקחת אחריות על הכרטיס ולתת אחד חדש ותקין במקומו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים