תקלת BIOS - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלת BIOS


originall

Recommended Posts

לאחרונה כשאני מדליק את המחשב עולה ההודעה הבאה:

20jnrxl.jpg

המחשב מבוסס על מעבד i5-2500K, לוח אם P67A-UD3-B3 (גרסת ביוס U1a, באתר היצרנית מצוין שישנה גרסה חדשה יותר U1D), זכרונות 2X4GB, ספק כוח TX 750W, כרטיס מסך HD6950 2GB, שני דיסקים קשיחים (SAMSUNG 1TB F3 ו- 3TB) ומריץ את מערכת הפעלה 7 67bit. בעבר בוצע על המעבד, אך בחלוף הזמן הוא אופס וכיום המעבד פועל ללא . חשוב לציין שגם בעבר נתקלתי בהודעה הזו, וכמדומני הטכנאי שפתר את הבעיה ציין שהוא עשה את זה באמצעות טעינה או ביטול (אני לא בטוח) של פרופיל מסוים של האוברקלוק שנעשה בעבר על המעבד. כמו כן, ייתכן שלפני מספר חודשים הוחלפה בטריית ה-CMOS עקב התיישבנות של הבטריה הקודמת (אני לא בטוח גם בזה). בחירה באי-אילו משתי האפשרויות הראשונות מעלה את מערכת ההפעלה שפועלת כרגיל, אך לאחר כיבוי והדלקה ההודעה חוזרת בכל פעם מחדש. בנוסף, לפני מספר ימים מערכת ההפעלה אמנם עלתה כרגיל, אך עם שעה שגויה בשעון של מערכת ההפעלה שמופיע בתחתית המסך מצד שמאל. ממה נובעת הבעיה? כיצד ניתן לפתור זאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ייתכן שהוחלפה סוללה? עקב מה?

לא מובן השורה הזו ...

אם החלפת זה מאד מוזר כי היא לא צריכה להיגמר בכזו מהירות ...

כרגע יש לך חדשה שם? כי לפי מה שאתה מתאר אני חושב שזאת בעיה של ... השאלה היא למה הלכה לך הסוללה מההתחלה? (זה המומחים יוכלו לענות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוללת ה-CMOS שהוחלפה הייתה הראשונה שהמחשב הגיע איתה ופעלה במשך קרוב לשלוש שנים ברצף. בתחילת השנה הנוכחית נעשתה החלפה לסוללה אחרת, לאחר ששגיאת ה- שבה אני נתקל החלה להופיע בכל פעם שהמחשב נדלק, במקביל לאיפוס והצגה שגויה של התאריך והשעה הקבועים במערכת ההפעלה, שהתרחש באופן אוטומטי בכל פעם מחדש. לאחר ההחלפה המחשב פעל כמו שצריך עד לעת האחרונה, שבה ההודעה הזאת חזרה להופיע בכל הדלקה של המחשב. בניגוד לאיפוסים האוטומטיים של התאריך והשעה שאירעו בפעם הקודמת (לפני החלפת הסוללה המקורית בסוללה הנוכחית), הפעם נתקלתי רק במקרה אחד שבו מערכת ההפעלה עלתה עם שעה שגויה בשעון, כך שיש הבדל מסוים בנסיבות.

מה יכולה להיות הבעיה? איך ניתן לפתור זאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...