עבור לתוכן

ווינדוס 9 תתמוך ברזולוצית 8K UHD

Featured Replies

פורסם

עד היום, המגרעה הראשית של רזולוציות UHD הייתה עבודה בסביבת ווינדוס. החל מהגרסה הבאה המגרעה הזאת צפויה להעלם - ווינדוס 9 תתמוך ברזולוציית 8K

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%93%d7%95%d7%a1-9-%d7%aa%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%9a-%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%aa-8k-uhd/

פורסם

אם ישימו אלמנטים גדולים יותר

אז בסוף שוב פעם כל הדסקטופ יהיה מלא אייקונים ותצטרך לקנות מסך 16K

פורסם

יש שמועות שוינדוס 9 יתמוך בVIRTUAL DESKTOPS.

כך שבכל מקרה הרגלי השולחן העבודה, כמו גם כמות האיקונים עליה, הולכים "להתרחב" לאיזורים חדשים.

מעכשיו יהיו שולחנות עבודה מקוסטמים למטרות שונות.

ומעבר חופשי ומהיר בינם.

שולחן עבודה ראשי.

שולחן עבודה לעבודה.

שולחן עבודה למשחקים.

מכיוון שגם אפליקציות המטרו עושות מעבר לממשק החלונות, הרבה דברים מעניינים יכולים לקרות בשולחנות העבודה הוירטואלים.

פורסם

מדובר על טכנולוגיות שהיו קיימות בעולם הUNIX בשנות התשעים. מזל שמרבית המשתמשים הם חסרי מושג בעולם המחשבים.

פורסם

גם בPC היו(ועדיין) קיימים.

יש כלי של וינדוס.

יש תוכנות צד שלישי.

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_desktop#Windows

התוכנות צד שלישי הביאו אופציות ושיפורים ויזואלים מדהימים.

אבל בגלל חוסר התמיכה של מיקרוסופט בנושא, צצו לא מעט בעיות תאימות.

בסופו של דבר מעט מאוד שרדו את הזמן, ואת רובם המוחלט הפסיקו לפתח.

מה גם שבעבר לפני מעבדים מרובי ליבות חזקים וSSD כל הסיפור היה פוגע בביצועים ומעיק.

אולי וינדוס 9 תהיה התחלה חדשה לאותם תוכנות הדסקטופ הוירטואלי, שיקחו את השיפורים הויזואלים והממשק המקוסטם לדרגות חדשות של איכות גראפית ופונקציונליות.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

הגיע הזמן ליישם גרפיקה וקטורית בחלונות. אני קצת מופתע שרק עכשיו זה מתבצע, אבל גם קצת לא.

פורסם

אם אני מגדיל את הגודל של כל האלמנטים, זה כמו לרדת ברזולוציה. זה משחק של חתול ועכבר שמוכיח ש4k לכל שימוש שהוא לא צפייה בסרטים זה בלוף אחד גדול. עדיף לקחת 1440 לאורך ולמתוח את הרוחב כמה שניתן, כמו במסכים הרחבים של LG.

פורסם

לא נכון.

רזולוציות סופר גבוהות מאפשרות צפיפות גדולה יותר בכל שטח נתון.

הדבר יוסיף חדות באותה המידה שבתלת מימד זה קורה.

ואם כבר מדברים על תלת מימד, או כמו DJELECTRIC אמר גראפיקה וקטורית, אז ברזולוציות סופר גבוהות האפשרות פתאום נפתחת באופן שלא היה אפשרי כלל ברזולוציות נמוכות.

למה לא ליצור אובייקטים ברזולוציות גבוהות כמו טקסטורות תלת מימד, ולתת להם טווח בו הם יראו טוב בכל גודל שתבחר להציג אותם.

המחשבה ש1080P היא רזולוציה מספיקה לעבודה עם "חלונות" מבוססת על הקיבעון העיצובי שנוצר כדי להתגבר על המגבלות הטכניות שקיימות בחומרה הנפוצה.

ברגע שאלו יעלמו, שיטות העיצוב והאיכות יוכלו לטפס מדרגה.

האיכות הויזואלית של הוינדוס במתכונתו הנוכחית תחוויר מול ממשק ויזואלי תלת מימדי שתוכנן מראש לסופר רזולוציה.

היא תיראה לך כמו ההבדל בין וינדוס 8 לוינדוס 3.1.

Windows_3.11_workspace.png

windows-8-start-screen-100259457-orig.png

רק שהפעם ההבדל לא יהיה רק בגראפיקה חלקה ויפה יותר, ההבדל יהיה בעומק פונקציונלי ואפקטים מרהיבים.

אולי ההקבלה הנכונה היא סרטי אנימציה משנות ה60 לסרטי אנימציה תלת מימד מודרנים.

flip+art+2.png

final_fantasy_xiii_large_lu6i2.jpg

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

אתה מפספס את הפואנטה, וזה פשוט מאוד.

רזולוציה גדלה -> גודל אובייקט קטן -> העיניים מתאמצות יותר כדי לקרוא. אם אתה מגדיל את הגודל של האובייקט אתה כאילו "מגדיל" את הרזולוציה.

זה לא מגבלה טכנולוגית, זאת מגבלה של העין.

פורסם

LMAO

זה לא נכון.

זה נכון רק לגבי אובייקט דו מימדי הבנוי ממספר פיקסל קבוע ללא יכולת להגדילו באיכות טובה.

כשתחליף את הכל בטקסטורות גבוהות או בגראפיקה מבוססת וקטורים, תקבל SCALING איכותי בטווח רחב של צפיפות/שטח.

במילים אחרות צריך לעבור מטקסטורות נמוכות וקבועות במספר הפיקסלים בהן הם עושות שימוש, לטקסטורות גבוהות עם יכולת SCALING טובה.

פורסם

לא משנה

פורסם

כבר עכשיו בגרסאותיו האחרונות של הוינדוס אפשר לעשות SCALING לא רע עד 500%.

אבל הוינדוס עושה את זה בשיטה שמאבדת את היתרון בצפיפות הנוספת(בכך שהיא מגדילה את הכל כאילו היא הורידה רזולוציה, ולא כאילו היא הגדילה אלמנטים של הוינדוס).

וגם לא תמיד יש תאימות מושלמת לתוכנות צד שלישי.

יש אפילו כמה משחקים שמושפעים מכך לרעה(העכבר מאבד לגמרי פרופורציות משום מה, כי המפתחים מדדו על פי נתון שאי אפשר לסמוך עליו במצב זה).

נערך על-ידי Art Tatum

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים