אופניים חשמליות מתקפלות - אשמח לעצה בנושא - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אופניים חשמליות מתקפלות - אשמח לעצה בנושא


anatoli

Recommended Posts

שלום,

עקב זמני נסיעה שהולכים ומתארכים בתחבורה ציבורית, החלטתי להוסיף אופניים חשמליות לארסנל (חוסך המון זמן בהגעה לרכבת וממנה). עכשיו השאלה האמיתית היא מה לקנות, ופה אני צריך לא מעט עזרה.

כבר הבנתי שצריך לחפש משהו עם של 36V שמחזיקה יותר, וזה נראה כמו משהו שיש בהרבה מאוד דגמים אז זו לא מגבלה אמיתית.

1 - האם זה משהו שאפשר לשקול קנייה ביד2, או שכדאי להתרחק עקב אורך החיים הקצר יחסית של הסוללות? אני רואה לא מעט זוגות למכירה ב-1000-1200 שקלים פחות ממחיר זוג חדש, כאשר מרבית המודעות למכירה הן של אופניים בנות חודשים ספורים בלבד. אני חייב לציין שהמחיר הוא בהחלט פקטור עבורי.

2 - איזה דגם לקנות? יש לא מעט, ראיתי Kalofun, Deore וכו' (שני אלה ראיתי גם בחנות ליד הבית ולכן ציינתי ספציפית אותן). אני צריך טווח נסיעה יומי של כ-12-15ק"מ (שיחזיק את זה בלי לפדל אם אפשר), ואני צריך שהן יוכלו לשאת אותי בצורה סבירה (כ-100ק"ג). אשמח לעצה והכוונה.

3 - לבסוף, האם יש חנויות ספציפיות שכדאי לרכוש בהן? חשוב לי מאוד מקום שאפשר לסמוך עליו כיוון שהבנתי שיש לא מעט מקרים של תקלות ולכן יועיל שיהיה מקום שיעזור במידה ויהיו כאלה. אני אומנם גר בחדרה, אבל אין לי שום בעיה לרכוש אותן באיזור תל אביב אם יש מקום ספציפי שמומלץ על פני כל השאר (אני נמצא שם הרבה).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הערה - הדברים שלי נכתבים מתוך נסיוני כמה חודשים על אופניים חשמליים ומאוד כמה חברים שאני מכיר שיש להם.

1 - לא. להמנע מיד שניה הבלאי של הדברים האלה הוא מאוד גבוהה.

2 - ...שיחזיק את זה בלי לפדל אם אפשר... זה מה שעושה את האופניים ללא תיקניות וכדאי מאוד שתבין את המשמעויות של זה.

3 - קניתי משיקו - אחד היבואנים הוותיקים - כן הם יקרים בערך ב-20 עד 30 אחוז מהמתחרים - אבל יש לי רק מילים טובות להגיד על השירות והמקצועיות שלהם. (למעט פעם אחת שהם התעקשו לקבל חשבונית כהוככת קניה ושלחו אותי בחזרה).

....

נקודה חשובה מאוד למחשבה - כמי שרכב כמעט 2 עשורים על אופנועים\קטנועים אני יכול להגיד בבטחון מלא שאופניים בכלל ואופניים חשמליים מסוכנים ופגיעים הרבה יותר מאשר אופנוע\קטנוע.

קח את זה בחשבון סע בזהירות על הכביש (בניגוד למה שחושבים רב יושבי הקופסאות - חובת הנהיגה באופניים היא על הכביש כל עוד אין שביל אופניים)

תצמד לימין ואל תעשה שטויות

הערה אחרונה - אני עוד מעט עובר לאופניים חשמליים לא מתקפלים - הם הרבה יותר נוחות ואני כמעט ולא מקפל את שלי. אז תלוי אם אתה מתכוון לקפל אותן הרבה - קח בחשבון שגם הקיפול הזה הוא לא בדיוק תענוג והן די כבדות ומסורבלות במצב מקופל

בהצלחה,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית, תודה על התגובה. שנית, אני כבר לא בדיוק ילד, אז אני בהחלט מתכוון לנהוג בזהירות ובאחריות, ברור לי שמדובר על משהו מסוכן יחסית לנסיעה ברכב לדוגמא. לגבי הקיפול, מבחינתי זה חובה מאחר ואני מתכוון להתנייד איתן ברכבת וזה מקל מאוד (וכך גם אין מגבלה של שעות), ומעבר לכך היכולת לקפל אותן נוחה לי מאוד לשעות שבהן אני לא משתמש בהן כיוון שאין לי חצר לשים בה את האופניים. אגב, הייתי בחנות שוב עכשיו, וראיתי שהגיע להם דגם חדש של Lianmei (אני מניח שזה אותו הדבר בערך, בכולם ההילוכים הם של שימנו - או לפחות זה מה שכתוב עליהן, אך ה-Deore הן היחידות עם שלדה בצורת בננה ולא ישרה). כל שלושת הדגמים (Kalofun, Deore, Lianmei) במחיר דומה מאוד כך שמהבחינה הזו הם שווים. האם למישהו יש המלצה כזו או אחרת?

לגבי שאר הנקודות שהעלת:

1 - אחלה, תודה.

2 - ברור לי שזה לא תיקני, אבל מה המשמעות של זה אני לא בטוח שאני מבין. מבחינתי זה יתרון, אם אני רוצה אני מפדל, אם לא אז לא. מרבית האופניים שנמכרות כוללות את העקיפה הזו, לכן לא נראה לי שמישהו יכניס אותי לכלא על זה :)

3 - תודה. אני אשקול את זה. אם לומר את האמת אני גם שוקל בהחלט לרכוש ליד הבית, אומנם שמעתי עליהם מעט, אך זו חנות שאני מכיר בערך מגיל 8 ומאז נראה שהם מחזיקים מעמד יפה בניגוד לשאר החנויות שהיו בעיר, אז כנראה שהם עושים משהו בסדר. מעבר לכך, העובדה שהם נמצאים כמה מאות מטרים מהבית עוזרת מאוד במידה ויהיו לי בעיות (מה גם שהמחיר שלהם לא יותר יקר מאשר המחירים שנתקלתי בהם בפורומים השונים שדיברו על ה-Deore).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה גבריאל,

בדגם של Deore יש בלם דיסק מקדימה. בשאר הדגמים לא שמתי לב, אך כרגע אני חושב שהוא הכי מתאים לי. הגוף בצורת בננה אומנם נראה מצחיק אבל אני מאמין שזה יהיה קצת יותר נח.

דובי, אין בעיה, אני אנסה לרשום משהו אחרי שאני אבדוק אותם קצת. אני מניח שארכוש בתחילת השבוע הבא.

בינתיים, אם למישהו יש המלצות לדגם כזה או אחר, אשמח לשמוע, אני עדיין מתלבט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...