החזרת מקרן לאחר פתיחת אריזה וחיבור לחשמל. סיבה: איכות ירודה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החזרת מקרן לאחר פתיחת אריזה וחיבור לחשמל. סיבה: איכות ירודה


darq

Recommended Posts

אתמול עשיתי טעות, השאלה אם הטעות הזו תעלה לי ביוקר, או שיש תקווה?

אתמל חפצה נפשי במקרן חדש אחרי ששלי כבר גמר את את הסוס.

התקשרתי לחנות מקרנים, ושאלתי על דגם בו הייתי מעוניין,וויוסוניק לצורך העניין שעולה 2000 שקל לערך.

המוכר אמר שהוא מכר את האחרון היום, והציע לי של אפסון,אמר שהם עולם אחר,איכות מעולה. ששווה 3800 רק ב 2600

המוכר הפנה אותי לדף המוצר, בזמן זה אמרתי לו תן לי כמה דקות לחשוב על זה.

וחישפתי מידע על המקרן. לא ממש היו ביקורות. חיפשתי לראות כמה עולה בחול, הוא עולה בערך 2400

תוך כדי שאני מחפש מידע על המוצר, המוכר התקשר אליי ושאל אותי מה אני אומר.

ושוב ציין שאין מה לדבר שאפסון זה עולם אחר.

משום מה השתכנעתי. רכשתי את זה תוך שעתיים זה היה אצלי בבית.

מה שלא שמתי לב, שזה LCD ולא DLP שבעצם זה משפיע על הקונטרסט.

קיצר השחורים הם לא שחורים הם אפורים, ולכן התמונה המתקבלת נראת באיכות ירודה יותר.

מהמקרן הקודם שלי שבן 7 שנים.

המוכר אמר לי שהאפסון הספציפי שרכשתי איכותי יותר ממה שאני התכוונתי לקנות.

והפך הוא הנכון.

הבעיה היא שאריזה נפתחה. והשתמשתי במקרן בערך 25 דקות עד שהבנתי שזה לא זה.

וגם הוצאתי את השלט ואת הכבלים שבאו איתם מהשקיות שלהם.

אחרי זה החזרתי הכל כמיטב יכולתי.

השאלה אם יש לי עילה להחזר?, מה שבעצם אני רוצה זה את המקרן המקורי שתכננתי לקנות.

עדיין לא דיברתי עם החנות, כי אצלהם בפירוש מצויין שהם לא מחזירים דברים שהאריזה נפתחה.

אבל בחוק רשום שאפשר להחזיר מכשיר חשמל כל עוד לא חיברתי לחשמל. אפילו אם האריזה נפתחה.

אבל רק אחרי שחובר לחשמל גילתי שאיכות לא מספיק טובה, למרות מה שהמוכר ציין.

יש לציין שלא דיברתי עדיין עם החנות.

תודה על העזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז קודם תדבר עם החנות ותסביר להם את המצב.

לפי איך שאתה מתאר, קיבלת החלטה בלחץ מסוים של המוכר, וזה יכול לעמוד לזכותך אם תרצה לבטל עסקה והמוכר לא ירצה לבוא לקראתך.

אם אני מבין נכון, אין לך בעיה לקנות אצלו אחר, אז יש סיכוי שיהיה יותר נחמד, סה"כ אתה עדיין משאיר אצלו כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על העזרה.

דיברתי עם החנות וגם נסעתי אלייה, אמרתי להם שחיברתי לחשמל, אני רוצה שהכל יהיה פתוח וכנה.

דיברתי עם המוכר שאמר לי שזו בעיה,ואז נתן לי מספר של הרשת שלהם.

דיברתי עם שני אנשים שם שגם אמרו לו שזו בעיה, ואמרתי להם שאני מבין שזו בעיה, אבל זה מוצר לשנים, ושיבאו לקראתי.

כי סך הכל אני משאיר את הכסף בחנות, אני רק רוצה את המוצר המקורי שהתכוונתי לקנות.

אפילו אמרתי שאני מוכן שאת שאר הכסף אקבל בזיכוי.

אני רק רוצה מוצר שאני אהיה מרוצה ממנו לשנים.

הציעו לי יקר יותר ב 3300 ואמרתי שזה גדול עליי ואינני מעוניין.

אז הוא אמר שהוא יטפל וזה ינסה לקבל אישור.

ושיחזור עליי עד סוף היום עם תשובה.

אני מקווה שהכל יסתדר ויגמר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה במקרן שלי זו לא המנורה אלא גלגל הצבעים הצ'יפ.

ולקנות מנורה לא משתלמת לדעתי.

הוא שירת אותי בנאמנות בערך 7שנים עם יותר מ10000 שעות שימוש אינטנסבי.

ללא תקלה אחת.

וגם רציתי להשתדרג לחיבור HDMI ובשלי אין.

בדרך כלל אני חורש שעות על מוצר שאני רוצה ובודק באינטרנט קודם כל מה הבעיות שלו.

אני לא יודע מה נפל עליי, פזיזות היא השטן. קיצר נקווה לטוב.

אגב הדגם המדובר, שאינני מליץ עליו

http://www.epson.co.uk/gb/en/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/12884

הבהירות שלו באמת גבוהה, אבל השחורים שלו כל כך אפורים שגרום לתמונה לראות דהויה.

אני מקווה שמישהו אחר ילמד מטעות שלי.

וזה המקרן שאני רוצה, שעל הנייר הוא פחות טוב, אבל מניסיון. עם גירסה קודמת של אותו המקרן, הוא מצויין.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=847818

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח לעדכן שהם הסכימו להחליף לי את המכשיר,למרות שאין להם במלאי כרגע אני צריך לחכות שבועיים. אבל יותר טוב מכלום.

אני חייב לציין שהשירות שקיבלתי היה טוב,בהתחלה הייה קושי קטן, לגבי החלפה הם אמרו שזו "בעיה" ,ולא דחו אותי על הסף.

והם הצליחו לפתור את הבעיה.

החנות המדוברת היא: http://www.sound-center.co.il

תודה על העזרה בפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו שאני חושב על זה אולי מנסים לעקוץ אותי?

אני לא אדם תמים אבל יש לי הנטיה או הרצון לסמוך על אנשים עד שהוכח אחרת.

אלו הלך האירועים:

אתמול

אחרי שפירסמתי את הפוסט.

שעה 11:00 לערך

התקשרתי לסניף בירושלים שממנו קניתי את המקרן ובעצם המוכר הוא גם השליח, ואמרתי לו שאני לא מרוצה אבל פתחתי את הקופסא וחיברתי לחשמל, וכל השאר.

הוא אמר לי אין בעיה, תבוא אליי ונחליף.

כשהגעתי לחנות הוא אמר שזו בעיה והוא התקשר לברר כמה דברים, בצד השני של הטלפון אמרו לו שזו בעיה.

אמרתי לאותו המוכר שאני סך הכל רוצה את המקרן שהתכוונתי לקנות, ואני לא מעונייין במוצר נחות יותר מבחינתי לטעמי.

הוא אמר שאני אתקשר לחנות המרכזית, ואסביר להם מה שהסברתי לו.

לא ממש הבנתי למה הוא לא יכל לעשות את זה בשבילי, אבל ניחא, לא הייתי מעוניין להתנגח.

התקשרתי לסניף הראשי ואחרי שסיפרתי לאחד האחראים או מוכרים הבחירים את כל הסיפור שלי, הוא אמר לי שהוא ינסה לקבל אישור ויחזור אליי בסוף היום.

יצאתי מהחנות וחזרתי הבייתה.

עד שעה 17:00 אף אחד לא חזר אליי.

התקשרתי שוב לסניף הראשי ,אותו הבחור ענה לי אמר שהוא מטפל בזה, והוא יחזור עליי אין צורך להתקשר.

שעה 19:00 שעת סגירת החנות אגב, עדיין אף אחד לא חזר אליי, התקשרתי שוב ענה לי בחור אחר,שאלתי מה קורה?

הבחור טען, שאולי התקשרו אליי ולא עניתי (שונא את התרוץ הזה) או שהם תכף יתקשרו. ואז שאלתי יופי מה עושים עכשיו?

הוא אמר יחזרו אליי עוד כמה דקות או מחר.

היום:

שעה 12:00 אף אחד לא חזר אליי, התקשרתי שוב לסניף הראשי, אותו בחור שאמר שהוא מטפל בי ענה לי והודיע לי שיש אישור, אבל רק בעוד שבועיים יהיה במלאי.

אמרתי לו תודה רבה, והייתי שמח בחלקי, מה זה דיחוי של עוד שבועיים, חפיף.

מכיוון שהמקרן שאני רציתי זול יותר, אמרתי יופי זה זמן טוב גם להוסיף מתקן תליה למקרן.

התקשרתי לסניף בירושלים ושאלתי אם יש לו מתקני תליה במלאי אמר שכן, ואמרתי לו שהסיכמו להחליף לי, ואז אמר לי כן, אבל רק ביום חמישי יגיע משלוח.

ואני לעצמי רגע רגע, פתאום זה לא שבועיים?, האם המוכר בסניף ירושלים לא מודע שהוא אמור לקבל משלוח רק בעוד שבועיים?

וזה צירוף מקרים שאני יכול להחזיר מוצר רק בתוך חלון של שבועיים?

בכל מקרה חשבתי שאם יש איזה מייל, או מכתב רשמי שאני יכול לשלוח כרגע, שבעצם מתעד את זה שאני רציתי להחזיר את המוצר בדיוק ביום שלמחרת.

אני מקווה שזו סתם חשדנות חסרת שחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במדינתינו, היא לא חסרת שחר בכלל. דבר איתם שוב על פרטי ההחלפה, תקליט אותם מסכימים עם טענתך שביקשת להחליף כבר למחרת. לפי החוק (חוק הגנת הצרכן, כאשר הסעיפים הרלוונטיים הם 2(א), 4(א) ו32), העובדה ששיקרו לך לגבי טיב המוצר שרכשת (כשאמרו לך שהוא תחליף ראוי למקרן שרצית לקנות או זה שהיה לך קודם) לכשעצמה מהווה עילה לביטול העסקה - וגם, אגב, עבירה פלילית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלילה מסתעפת: הבטחות,מריחות,טירטורים,ועיכובים.

הבהרה: אין ברצוני להכפיש את סאונד סנטר, כל מה שנאמר פה מסופר מהצד שלי.

אני אשמח אם נציג שלהם יוכל לבוא לכאן ולספר את הצד שלהם.

שני האתרים שלהם :

http://www.sound-center.co.il

http://www.projector-audio.co.il

המשך עלילותיי:

יום חמישי 16/09/2014 שעה 15:00:

אני מתקשר לחנות בירושלים, עונה לי אותו מוכר\שליח, אני שואל אם הגיע המקרן שלי, הוא עונה לי שלא ... היה עיקוב עםהספק שליח מי שאמור לספק לו סחורה.

שאלתי אותו היום זה יגיע?, אמר לי בטח בטח.

שעה 18:26 : אני מתקשר שוב לחנות בירושלים. ושואל בפעם המליון כמה המקרן שלי הגיע?, וכמובן שהמוכר\שליח עונה לי מתרץ שלא הגיע לו משלוח, אומר לי שבוע הבא.

ואני כבר מתחיל להתעצבן, אני אומר לו שעבר כבר יותר משבוע מה הקטע הזה?, וציינתי שאבי נפטר שאני עצבני ונמאס לי מהתנהלות שלהם. והוא ענה לי אבא שלך נפטר וזה מה שאני עושה?

בלי לפרט על היחסים שלי אבא שלי ושלי. אני לא יכול לשנות את הגלגל, אבל זו לא סיבה שאני צריך לשכוח מהמוצר שכבר שולם ופשוט לא מלצליח להגיע לחנות משום מה.

רק עובדה קטנה המקרן שאני מעוניין בו כל כך נפוץ וכמעט כל חנות מציעה אותו, אני בחרתי בחנות הזאת כי בזאת היה רשום "קניה חכמה".

שאלתי אותו תגיד לי מה כן יש לך במלאי? הוא ענה PJD5234L שעולה ב200 שקל יותר Epson EBX20 שמתומכר בערך 3700 אבל לי הם מכרו אותו ב 2600. אבל הPJD5234L מתאים לצריכים שלי וקצת יותר טוב משלי, אמרתי נזרום אם כבר הוצאתי כסף אז נקנה את זה.

אבל גם פה נתקלתי בקיר. הוא אמר לי לא, זה עולה 3290 ואני הרגע ראיתי שרשום באתר 2783. וחבל לי על הכסף, פתאום הוא דואג לי לכסף. ואמר לי שאני מסתכל על האתר הלא נכון.

שאגב אחד מהם אמר לי להכנס לאתר ביום הראשון שרצה שאני אקנה את האפסון.

אז ירדתי מעניין כי זה כבר חורג בהרבה מהתקציב שלי.

אז אמר שיביא לי את המקרן ההמקורי שרציתי שהוא יטפל בזה והוא יביא לי את זה אישית. אמרתי טוב... שוב...

אגב, לא זכור לי אם ציינתי אבל יש להם שני אתרים, ובשנייהם יש מוצרים דומים עם מחירים שונים, מה שבאותו הרגע לא שמתי לב.

אחרי שניתקתי את השיחה נכנסתי לשני האתרים שאחד מהם הוא אמר שהוא לא טוב או לא קשור בכל מקרה,עברתי על האתרים מספר טלפון שונה אבל אותם כתובות חנויות.

התקשרתי אליו חזרה אחרי כמה דקות ואמרתי לאותו מוכר תענה לי בבקשה בכנות, ואם הוא עובד עליי?, והוא התפרץ עליי וצעק עליי מי "מי עובד עלייך??" ואמרתי לאותו המוכר שישכח מזה ואני אתבע אותם. לא ממש זוכר מה הגיב וניתקתי את השיחה.

התקשרתי לשירות לקוחות שלהם, ענה לי אחד בשם יהודה, וסיפרתי לו מה קרה. שהיה לו את PJD5234L במלאי והוא לא ממש רצה למכור לי ,ושכן רצה למכור לי הוא רצה למכור לי בסכום אחר ממה שרשום.

לקח את הטלפון שלי ואמר שיחזור אליי אחרי כמה דקות.

ובאמת חזר ואז הסביר לי: שאני כן יכול לקבל את הPJD5234L ב2783 ולא ב3290 אבל אני אקבל רק שנה אחריות על המקרן, וחודש על הנורה, ובאתר השני אני מקבל אחריות מלאה של 3 שנים.

ובעצם זה ההבדל בין האתרים. אמרתי לו שזה סתם מבלבל, וחשבתי לעצמי אולי זה על גבול ההטעיה, אבל אולי זה לגיטימי שני אתרים לאותה חנות?, לא יודע..

בכל מקרה לא הסכמתי לקחת מוצר עם אחריות כזו מצוצמת., אז שוב חזרנו למקרן המקורי שרציתי כבר לפני שבוע וחצי לערך.

הוא אמר שזה יגיע שבוע הבא, והוא יתקשר אליי. ואמרתי טוב, תודה וניתקתי.

היום יום שלישי: 23/09/2014 שעה 11:02:

אף אחד לא חזר אליי.. כמובן..

אז התקשרתי שוב לסניף ירושלים.

המוכר עונה לי "הלו"

אני: שלום, רציתי לדעת אם המקרן PJD5134 שלי הגיע?, אני לפתע שומע רחשים ברקע, אני "הלו הלו?" ושום דבר אחרי 30 שניות נותקה השיחה.

מתקשר שוב, לפתע אין תשובה.

3 דקות אחרי מתקשר שוב אין תשובה.

שעה 11:40 מתקשר שוב, הוא עונה לי, ודיי מזהה את הקול שלי כבר, אומר לי אני אחזור אלייך עוד 2 דקות, ואני אומר לו תודה.

שעה 12:58 מתקשר , אין מענה...

שעה 12:59 מתקשר , אין מענה...

יכול להיות שהמוכר סיננן אותי מה שאני מאמין שכן, אבל מי יודע יכול הכל להיות תקלות טכניות לא מכווונות, אבל אני מאסתי בו וביחס שלו.

והתקשרתי למוקד ,לשירות לקוחות, ושוב ענה לי יהודה.

ושאלתי אותו מה הולך, מה קורה, אמרתי לו שזו חוצפה שמוכר שלו מסנן אותי ומשחק איתי משחקים, והוא ענה לי שדווקא המוכר בסניף ירושלים דיבר איתו.

ואמרתי לו קיצר מה הולך עם המקרן שלי?, הוא ענה לי שהייתה בעיה במכס, או שזה במכס, כל מיני תירוצים שכבר מזמן הפסיקו לעניין אותי.

אמר לי שזה יגיע רק אחרי החג...

אמרתי לו שזה לא רציני וככה לא מתנהלים. והוא טען שהוא עושה לי ג'סטה ושפתחתי את המוצר וחיברתי אותו לחשמל, והוא עושה לי טובה.

אמרתי לו שהוא לא עושה לי טובה ולא כלום ושיחליט הם הוא רוצה ללכת לבית משפט הוא לספק לי את המוצר.

אמרתי לו שמחר אני בא לחנות ושיתן לי זיכוי של 2599 שקל, הוא אמר לי שאני אשלח לו מייל והוא ישאר את זה.

וככה יש לי הוכחה שבאמת מגיע לי זיכוי החלפה.

אמרתי "בסדר תודה" כרגיל, ושלחתי לו מייל בשני האתרים, בינתיים לא קיבלתי אישור קבלת מייל.

בכל מקרה זאת לא חווית קניה לגיטימית ואני קצת מיואש, כי רציתי את המקרן לחג, אמורים לבוא ילדים, והתוכניות שלי השתבשו, אני מרגיש עוגמת נפש, ושיכלו לא לטרטר אותי.

אני מתלבט אם פשוט להשתמש במקרן הנחות הזה, לבטל את הזיכוי ואולי לתבוע אותם.

או שכדאי לי פשוט לחכות בסבלנות.

דרך אגב תוך כדי שאני כותב את ההודעה הזאת שמתי לב שבאתר מתחרה PJD5234L עולה 2781 שקל כולל 3 שנים אחריות ושנה על הנורה.

ובסאונד סנטר רשום בראש הדף "מתחייבים למחיר הזול בישראל!"

אני טועה??, אני לא בסדר?, או שפשוט מסבנים אותי מכל הכיוונים, ועצות יתקבלו בברכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...