פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים היי,יש לי הוטבוקס 2 ואני מעוניין לדעת מה אומרות השגיאות הנ"ל בהוטבוקס.[TABLE=width: 760][TR=bgcolor: #9999CC][TD]Fri Sep 12 02:25:16 2014 [/TD][TD] Critical (3) [/TD][TD] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... [/TD][/TR][TR=bgcolor: #99CCFF][TD] Fri Sep 12 02:24:28 2014 [/TD][TD] Error (4) [/TD][TD] Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.9;CM-MAC=e0:ce:... [/TD][/TR][TR=bgcolor: #9999CC][TD] Fri Sep 12 02:24:28 2014 [/TD][TD] Error (4) [/TD][TD] Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.8;CM-MAC=e0:ce:... [/TD][/TR][TR=bgcolor: #99CCFF][TD] Time Not Established [/TD][TD] Warning (5) [/TD][TD] DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC... [/TD][/TR][TR=bgcolor: #9999CC][TD] Time Not Established [/TD][TD] Notice (6) [/TD][TD] Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4 [/TD][/TR][TR=bgcolor: #99CCFF][TD] Time Not Established [/TD][TD] Notice (6) [/TD][TD] WiFi Interface [wl0] set to Channel 1 (Side-Band Channel:N/A)... [/TD][/TR][/TABLE]כשפונים למוקד של התמיכה אין להם מושג בעצמם והם רק אומרים להתעלם.אבל אני מאוד סקרן לדעת מה השגיאות הללו אומרות בדיוק.אני מנחש שזה קשור לתקשורת של המודם שלי עם השרת CMTS, אבל איך זה משפיע על החיבור ולמה לא מטפלים בזה בצד של הוט?
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים אם השגיאות האלו בLOG מופיעות לעיתים נדירת, אתה יכול להתעלם מהם.אם הם מופיעות עשרות ומאות פעמים ביום, וגורמות למודם לעשות RESETS, אז יש בעיה שצריך לפתור.אבל אף אחד בתמיכה או אף טכנאי שיגיע אליך לא ידע להבין או לפתור את הבעיה, או אפילו להכיר בה באופן ישיר.לכל היותר הם יכירו בכך שיש ניתוקים מדי פעם, וישנו את הסטטוס אצלם במחשב באופן קבוע ל"הבעיה ידועה ונמצאת בטיפול" ויתעלמו ממנה. נערך 2014 בספטמבר 1211 שנים על-ידי Art Tatum
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.