עבור לתוכן

בעיה- ריסטרט לופ

Featured Replies

פורסם

אוקיי.

אז איזה חלק צריך להחליף?

  • תגובות 43
  • צפיות 5.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

הוא אמר שהוא צריך להזמין חלקים וביינלים הוא מחליף לי באופן זמני שלפחות יהיה לי לסופש את המחשב והוא ביקש 600 פיקדון ביינתים הוא אמר שאולי הלוח אם וויש מצב שגם צריך זכרונות או מעבד

תיקון** בהחלט את הלום אם אולי גם את הזכרונות והמעבד

פורסם

החליף מה באופן זמני?

ואיזה חלקים צריך להזמין?

אני לא חושב שאין לו לוח, מעבד וזיכרון לבדוק ולבודד את הבעיה.

שיבדוק ויגיד איזה חלק צריך

פורסם
  • מחבר

זה גם מה שאמרתי שיעשה אלימינציה ויבדוק את הבעיה, הוא אמר שיעשה אבל אין לו את החלקים הנדרשים לכן כל העניין הזמני הזה

אני לא משלם לו את ה600 זה פיקדון כאילו ובראשון שהוא יתקן זה יתקוזז

וכן זה נשמע מוזר גם לי

פורסם

אז הוא הביא לך מחשב זמני או מה ?

פורסם
  • מחבר

או ו מחשב פשוט הוא החליף שם כמה חלקים הוא כרגע גם מפרמט אותו ( רק את כונן c

נראהלי שפשוט אין את אותם חלקים של המחשב שלי אז הוא מחליף למשהו פחות חזק עד לראשון ..

מצד שני איך הוא אומר שהוא לא יכול לבודד את הבעיה זה נשמע בלוף

פורסם
איך הוא אומר שהוא לא יכול לבודד את הבעיה זה נשמע בלוף

זה מה שאני מנסה לברר איתך..

כמה ואיזה חלקים?

אני לא מצליח להבין מה קורה..

פורסם
  • מחבר

אוקי אז הוא אומר שבוודאות הלוח אם נדפק

והוא אומר שיכול להיות שגם הזכרונות והמעבד לא יעבדו אבל הוא יוכל לאמת את זה רק ביום ראשון כיגיעו החלקים

ביינתים הוא מחליף חלקים במחשב לחלקים זמניים כדי שיהיה לי מחשב בסופ״ש

פורסם

ממה שאתה מספר, לא מדובר בטכנאי רציני או בחנות אמינה - גם לא נותנים קבלה, גם קובעים מייד שאין אחריות וגם קובעים שזו בעיית חומרה בלוח/מעבד/זיכרון רק מלשמוע את המחשב נדלק, כאשר הבעיה היא בכלל מסך כחול ולא ציפצופים. נראה לי שעובדים עליך ובגדול. לי זה נשמע כאילו הטכנאי לא הצליח לזהות את הבעיה או שהוא זיהה את הבעיה אבל אין לו חלקים מתאימים, ולכן החליט שיהיה הכי קל להחליף את כל השילוש.

בקשר לאחריות - על לוח אם של רוב החברות יש 3 שנות אחריות, וכך גם לגבי מעבדים של אינטל. על הזיכרון יש בד"כ אחריות לכל החיים. אם קנית את המחשב לפני פחות מ-3 שנים, בהחלט יש אפשרות שיש לך אחריות על כל הרכיבים. אני חייב לציין שזה מאד מקומם. זה מזכיר לי פרק של "יצאת צדיק" שבו הגיע "טכנאי" להחליף מצבר שהתרוקן ושנמצא באחריות בטענה שהוא לא תקין, ואז חייב את בעל הרכב בעלות של מצבר חדש ובנוסף הוא לקח את המצבר הישן איתו, כך שאח"כ הוא קיבל מצבר חדש בחינם במסגרת האחריות (וכמובן שמר אותו לעצמו). בכל מקרה תדרוש את כל החומרה המקורית שלך, למרות שמכיוון שהמחשב כבר אצל הטכנאי אי אפשר לדעת מה הוא באמת ייתן לך (אני אציין שיכול להיות שיהיה אפשר לבדוק מול היצרן או היבואן ישירות אם יש אחריות על הרכיבים לפי המספרים הסידוריים שלהם).

בכל מקרה, אני חייב לציין שאת הזיכרון הוא יכול לבדוק - במחשב שלך יש זיכרון DDR3 וברור שיש לו זיכרון DDR3 אחר (אחרת איזה מין טכנאי/חנות זאת?), כך שאם הזיכרון תקין יהיה אפשר להשתמש בקיים.

חוץ מכל זה - אם אתה קונה ממנו משהו - תדאג לקבל חשבונית/קבלה שבה מצויינת תקופת האחריות וכן הדגם המדוייק של כל רכיב שאתה מקבל.

פורסם
  • מחבר

מסכים איתך אבל מה אתה מציע שאעשה, לבקש את החלקים הישנים כשהוא מחזיר לי את המחשב?

פורסם

כן - תבקש את החלקים שהוחלפו ותבדוק האם הם באחריות.

אם יש לך מעבד של אינטל ובהנחה שנקנה מעבד בתצורת box, אתה יכול לבדוק בקישור הבא האם הוא עדיין באחריות:

http://www.intel.com/p/en_US/support/warranty

בקשר לזיכרון - תבדוק באיזה יצרן מדובר. חלק מהיצרנים נותנים אחריות לכל החיים.

בקשר ללוח - קודם תבדוק באיזה יצרן מדובר. לאחר מכן תבדוק מה הדגם המדוייק של הלוח. אם היצרן נותן 3 שנות אחריות על הלוחות שלו, אבל הדגם הזה קיים פחות מ-3 שנים, הרי שהוא באחריות.

בכל מקרה תבדוק האם יש מדבקות אחריות/תאריכי רכישה על הרכיבים, כך שתוכל לדעת בדיוק מתי הם נרכשו (כנראה ע"י הטכנאי).

במידה ויש אחריות על רכיב שהוחלף, תוכל לפנות ליבואן או ישירות לחברה ולבקש לממש את האחריות. אני גם הייתי הייתי דורש את הכסף עבור הרכיב החדש מהטכנאי, שכן במקרה כזה לא היית אמור לשלם כלל.

פורסם
  • מחבר

הייתי אצלו הוא אמר שהבעיה היא בלום שהתקצר והזיכרונות גם

ואין אחריות על קצר בכל מקרה אבקש את החלקים המקוריים שהוא יחליף לי את הלוח אם החדש שיקבל שבוע הבא ואעדכן

באמת אין אחריות על קצרים?

פורסם

סיפור מוזר.

הייתי אולי מאמין לו אם היה רק מאשים את הלוח. אבל הזכרת הזכרונות גם, מחשידה מאד.

ומה זה בכלל "קצר" ? זה לא אומר כלום ! קצר מכבה את הספק כח.

היכן המחשב ?

מה בדיוק מצבו עכשיו ? תאר מה קורה ואם יש מסך עם הודעה - צלם אותו.

פורסם

1. לפני שאתה קונה ממנו שילוש חדש - איזו חומרה בדיוק יש לך (איזה מעבד, כמה זיכרון)? אם אתה חייב לקנות חדש, אולי בכלל ישתלם לך לקנות שילוש חדש ועדכני יותר ממקום אחר ואמין, ואולי זה אפילו ייצא לך יותר זול. סתם לצורך הדגמה, מעבד G3220 עם קירור (סטוק או קצת יותר טוב), לוח H81M-HD3 וזיכרון בנפח 4GB יעלו לך פחות מ-800 ש"ח (קישור להצעה מ TMS, קישור להצעה מפלונטר). אני מציע לך לא להתחייב לקנות מהטכנאי שלך דבר בשלב הזה, לפחות עד שתבדוק את הכדאיות הכלכלית של רכישת שילוש חדש ומודרני יותר.

2. בהנחה שהטכנאי הזה לא עובד עליך, ייתכן שיש לך בעיה בספק הכח. האם אותו טכנאי מכר לך גם את ספק הכח? מה דגם ספק הכח שלך? אולי כדאי לשקול גם קניית ספק חדש ואיכותי מחברה מוכרת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים