פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים מחבר הוא אמר שהוא צריך להזמין חלקים וביינלים הוא מחליף לי באופן זמני שלפחות יהיה לי לסופש את המחשב והוא ביקש 600 פיקדון ביינתים הוא אמר שאולי הלוח אם וויש מצב שגם צריך זכרונות או מעבדתיקון** בהחלט את הלום אם אולי גם את הזכרונות והמעבד
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים החליף מה באופן זמני?ואיזה חלקים צריך להזמין?אני לא חושב שאין לו לוח, מעבד וזיכרון לבדוק ולבודד את הבעיה.שיבדוק ויגיד איזה חלק צריך נערך 2014 בספטמבר 1211 שנים על-ידי Teknik
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים מחבר זה גם מה שאמרתי שיעשה אלימינציה ויבדוק את הבעיה, הוא אמר שיעשה אבל אין לו את החלקים הנדרשים לכן כל העניין הזמני הזהאני לא משלם לו את ה600 זה פיקדון כאילו ובראשון שהוא יתקן זה יתקוזזוכן זה נשמע מוזר גם לי
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים מחבר או ו מחשב פשוט הוא החליף שם כמה חלקים הוא כרגע גם מפרמט אותו ( רק את כונן c נראהלי שפשוט אין את אותם חלקים של המחשב שלי אז הוא מחליף למשהו פחות חזק עד לראשון ..מצד שני איך הוא אומר שהוא לא יכול לבודד את הבעיה זה נשמע בלוף
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים איך הוא אומר שהוא לא יכול לבודד את הבעיה זה נשמע בלוףזה מה שאני מנסה לברר איתך..כמה ואיזה חלקים?אני לא מצליח להבין מה קורה.. נערך 2014 בספטמבר 1211 שנים על-ידי Teknik
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים מחבר אוקי אז הוא אומר שבוודאות הלוח אם נדפקוהוא אומר שיכול להיות שגם הזכרונות והמעבד לא יעבדו אבל הוא יוכל לאמת את זה רק ביום ראשון כיגיעו החלקיםביינתים הוא מחליף חלקים במחשב לחלקים זמניים כדי שיהיה לי מחשב בסופ״ש
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים ממה שאתה מספר, לא מדובר בטכנאי רציני או בחנות אמינה - גם לא נותנים קבלה, גם קובעים מייד שאין אחריות וגם קובעים שזו בעיית חומרה בלוח/מעבד/זיכרון רק מלשמוע את המחשב נדלק, כאשר הבעיה היא בכלל מסך כחול ולא ציפצופים. נראה לי שעובדים עליך ובגדול. לי זה נשמע כאילו הטכנאי לא הצליח לזהות את הבעיה או שהוא זיהה את הבעיה אבל אין לו חלקים מתאימים, ולכן החליט שיהיה הכי קל להחליף את כל השילוש.בקשר לאחריות - על לוח אם של רוב החברות יש 3 שנות אחריות, וכך גם לגבי מעבדים של אינטל. על הזיכרון יש בד"כ אחריות לכל החיים. אם קנית את המחשב לפני פחות מ-3 שנים, בהחלט יש אפשרות שיש לך אחריות על כל הרכיבים. אני חייב לציין שזה מאד מקומם. זה מזכיר לי פרק של "יצאת צדיק" שבו הגיע "טכנאי" להחליף מצבר שהתרוקן ושנמצא באחריות בטענה שהוא לא תקין, ואז חייב את בעל הרכב בעלות של מצבר חדש ובנוסף הוא לקח את המצבר הישן איתו, כך שאח"כ הוא קיבל מצבר חדש בחינם במסגרת האחריות (וכמובן שמר אותו לעצמו). בכל מקרה תדרוש את כל החומרה המקורית שלך, למרות שמכיוון שהמחשב כבר אצל הטכנאי אי אפשר לדעת מה הוא באמת ייתן לך (אני אציין שיכול להיות שיהיה אפשר לבדוק מול היצרן או היבואן ישירות אם יש אחריות על הרכיבים לפי המספרים הסידוריים שלהם).בכל מקרה, אני חייב לציין שאת הזיכרון הוא יכול לבדוק - במחשב שלך יש זיכרון DDR3 וברור שיש לו זיכרון DDR3 אחר (אחרת איזה מין טכנאי/חנות זאת?), כך שאם הזיכרון תקין יהיה אפשר להשתמש בקיים.חוץ מכל זה - אם אתה קונה ממנו משהו - תדאג לקבל חשבונית/קבלה שבה מצויינת תקופת האחריות וכן הדגם המדוייק של כל רכיב שאתה מקבל. נערך 2014 בספטמבר 1211 שנים על-ידי smalul
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים מחבר מסכים איתך אבל מה אתה מציע שאעשה, לבקש את החלקים הישנים כשהוא מחזיר לי את המחשב?
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים כן - תבקש את החלקים שהוחלפו ותבדוק האם הם באחריות.אם יש לך מעבד של אינטל ובהנחה שנקנה מעבד בתצורת box, אתה יכול לבדוק בקישור הבא האם הוא עדיין באחריות:http://www.intel.com/p/en_US/support/warrantyבקשר לזיכרון - תבדוק באיזה יצרן מדובר. חלק מהיצרנים נותנים אחריות לכל החיים.בקשר ללוח - קודם תבדוק באיזה יצרן מדובר. לאחר מכן תבדוק מה הדגם המדוייק של הלוח. אם היצרן נותן 3 שנות אחריות על הלוחות שלו, אבל הדגם הזה קיים פחות מ-3 שנים, הרי שהוא באחריות.בכל מקרה תבדוק האם יש מדבקות אחריות/תאריכי רכישה על הרכיבים, כך שתוכל לדעת בדיוק מתי הם נרכשו (כנראה ע"י הטכנאי).במידה ויש אחריות על רכיב שהוחלף, תוכל לפנות ליבואן או ישירות לחברה ולבקש לממש את האחריות. אני גם הייתי הייתי דורש את הכסף עבור הרכיב החדש מהטכנאי, שכן במקרה כזה לא היית אמור לשלם כלל.
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים מחבר הייתי אצלו הוא אמר שהבעיה היא בלום שהתקצר והזיכרונות גםואין אחריות על קצר בכל מקרה אבקש את החלקים המקוריים שהוא יחליף לי את הלוח אם החדש שיקבל שבוע הבא ואעדכןבאמת אין אחריות על קצרים?
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים סיפור מוזר.הייתי אולי מאמין לו אם היה רק מאשים את הלוח. אבל הזכרת הזכרונות גם, מחשידה מאד.ומה זה בכלל "קצר" ? זה לא אומר כלום ! קצר מכבה את הספק כח.היכן המחשב ?מה בדיוק מצבו עכשיו ? תאר מה קורה ואם יש מסך עם הודעה - צלם אותו.
פורסם 2014 בספטמבר 1211 שנים 1. לפני שאתה קונה ממנו שילוש חדש - איזו חומרה בדיוק יש לך (איזה מעבד, כמה זיכרון)? אם אתה חייב לקנות חדש, אולי בכלל ישתלם לך לקנות שילוש חדש ועדכני יותר ממקום אחר ואמין, ואולי זה אפילו ייצא לך יותר זול. סתם לצורך הדגמה, מעבד G3220 עם קירור (סטוק או קצת יותר טוב), לוח H81M-HD3 וזיכרון בנפח 4GB יעלו לך פחות מ-800 ש"ח (קישור להצעה מ TMS, קישור להצעה מפלונטר). אני מציע לך לא להתחייב לקנות מהטכנאי שלך דבר בשלב הזה, לפחות עד שתבדוק את הכדאיות הכלכלית של רכישת שילוש חדש ומודרני יותר.2. בהנחה שהטכנאי הזה לא עובד עליך, ייתכן שיש לך בעיה בספק הכח. האם אותו טכנאי מכר לך גם את ספק הכח? מה דגם ספק הכח שלך? אולי כדאי לשקול גם קניית ספק חדש ואיכותי מחברה מוכרת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.