פורסם 2014 בספטמבר 811 שנים סימנתי בטופס OTHER בארץ כי לא היה ישראל.הם ענו לי ואמרו שיכול להיות שיש אחריות על התקלת HDMI. באימייל הארוך ששלחו הם אמרו שאני צריך ליצור קשר עם onkyo שזה בעצם אותו טופס שמילאתי כבר. אז שלחתי להם אימייל והם לא ענו לשאלה למה אני צריך למלא את אותו טופס שוב. אבל בסוף גם שלחתי להם את אותו האימייל שוב דרך הטופס. כלומר פעמיים אותו הדבר.אם יש לי אחריות למכשיר אני ממש אשמח. כי שמעתי שאלה היו דגמים שהתקלקלו הרבה.תוכלו להגיד לי מה אני עושה הלאה? ליצור קשר עם אונקיו בישראל? יש להם אתר?אשמח לתשובה ותודה!
פורסם 2014 בספטמבר 811 שנים הכותרת לא מספקת מידע.פרט על מה מדובר עם קישורים איפה רכשת וכו' ותוסיף מידע.
פורסם 2014 בספטמבר 811 שנים כל מה שיש לי להגיד לך זה בהצלחה !http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=214624&start=0
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.