פורסם 2014 באוגוסט 2511 שנים לפני כחודש קניתי רכיבים למערכת מבוססת AMD KAVERI, ב-KSP סניף נשר. לאחר הרכבה ראשונית, הפתעה אין פוסט, ובלוח אין פעמון... חיפשתי קצת באינטרנט, הבנתי שכנראה חייבים עדכון ביוס לתמיכה במעבד החדש. חששתי קצת מהשמועות על התנהלות של KSP לגבי אחריות. הגעתי חזרה לסניף עם הלוח + מעבד + זכרונות מורכבים. המוכר הקשיב לדברים, ביקש ממני לפרק בעצמי את המעבד והזכרונות -מאוד קורקטי. הלוח עודכן באותו היום והמערכת עבדה ללא תקלות במשך חודש. לפני כמה ימים המחשב התחיל לעשות בעיות, מסך כחול ואז מערכת הפעלה לא עולה. ניסיתי לינוקס לייב שלא עבד ואז בדקתי עם memtest שהראה שסטיק אחד לא תקין. הזכרונות הם סט 2X4GB g.skill ddr3 1866 . השארתי סטיק אחד במחשב וחזרתי עם הזכרון התקול לחנות. המוכר סירב לקבל אותו בטענה שזה סט והיבואן מקבל רק סט, וזה לוקח 7 ימי עסקים. היה לו חיוך גדול וזה הביא לי את החלסטרה כפי שאומרים... הסברתי לו שזה משבית את המחשב שלי לשבוע ואני צריך להחליף רק סטיק אחד - no go. עזבתי את הסניף בהרגשה עצבנית משהו, למרות שזה לא הגיע לצעקות. חזרתי היום עם הסט, הסברתי למוכר (אחר) מה הבעיה ומה נראה לי פתרון שירותי טוב - החלפה למוצר מדף זהה לאחר בדיקה שלהם ללא המתנה של שבעה ימי עסקים. הוא הבטיח לבדוק את הזכרונות היום אבל לא התחייב להחליף, הסביר שנדרש אישור הנהלה. בכל מקרה, לאחר 5 שעות אני מקבל סמס מהחנות לאסוף סט חדש - Great success . קיים ואפשר לקבל שירות טוב גם ב-KSP , עם קצת אסרטיביות. מה שנקרא באתי בשביל המחיר, נשארתי בשביל השירות.
פורסם 2014 באוגוסט 2611 שנים מחבר לא סביר להניח מראש שהלוח בילה שנה~ על המדף. ובכל מקרה לא זו היתה מטרת הדיון.
פורסם 2014 באוגוסט 2611 שנים יש מוכר אחד בנשר לא הכי סימפטי רק אם אתה מראה לו שאתה יודע על מה אתה מדבר אז הוא זורם איתךוהשני נחמד תמיד לפחות מהניסיון שלי מולו
פורסם 2014 באוגוסט 2611 שנים לא סביר להניח מראש שהלוח בילה שנה~ על המדף. ובכל מקרה לא זו היתה מטרת הדיון. אותי זה לא מפתיע. קניתי מסניף אחר שלהם עכבר logitech שלימים התגלה כיצור מוקדם של הדגם הספציפי, והיה על המדף כמעט שנתיים עד שקניתי... כאשר שנה קודם לכן הוא היה אמור בכלל לחזור ליצרן כי הוגדר פגם יצור.
פורסם 2014 באוגוסט 2911 שנים הכי טוב אם היתה מפת דירוג לסניפים השונים.... נערך 2014 באוגוסט 3011 שנים על-ידי needacomp
פורסם 2014 באוגוסט 3011 שנים מחבר Mics - אני חוזר על דברי שזו לא היתה מטרת הדיון, ברור לי שזה יכול לקרות.האם יש עוד אנשים שקיבלו שירות טוב ב-KSP, ובאיזה תנאים?needacomp - אני מנסה להבין את ההערה שלך ובכל מקרה היא לא נראית לי קשורה לדיון.הסניף בנשר הוא על הכביש הראשי ובשבילי זה בדיוק בדרך מהבית לטכניון.
פורסם 2014 באוגוסט 3011 שנים Mics - אני חוזר על דברי שזו לא היתה מטרת הדיון, ברור לי שזה יכול לקרות.האם יש עוד אנשים שקיבלו שירות טוב ב-KSP, ובאיזה תנאים?אני בטוח שרוב האנשים מקבלים שירות טוב מKSP. אם כל אחד היה מקבל שם שירות גרוע, העסק כבר היה נסגר מזמן.אצלי אישית, אם זה מעניין אותך:* ניסיתי פעם לקנות משהו מKSP בדרך השלום בתל-אביב. כבר במהלך הקנייה השירות היה כל-כך גרוע שאחרי חצי שעה פשוט הלכתי בלי לקנות. מצד שני, יש לי חבר שבדרך קבע קונה שם מערכות מחשב שלמות וטוען שמקבל שירות מצוין, גם במימוש אחריות.* קניתי כמה דברים בKSP חיפה ו4 פעמים נזקקתי למימוש אחריות (לציוד היקפי). בכל המקרים קיבלתי שירות מצוין - החלפה במקום בשבועיים הראשונים, או שליחה ליבואן והחלפה תוך כשבוע.* קניתי גם דבר או שניים בKSP מת"מ, מעולם לא נזקקתי למימוש אחריות, אך חבר שכן נזקק קיבל שירות שלטעמי היה מתחת לכל ביקורת (למרות שבסוף, אחרי טרטורים המוצר הוחלף בלי בעיות).
פורסם 2014 באוגוסט 3011 שנים QttP,על רקע השירות שזכיתי לו בשבוע שעבר בפעם הראשונה בחיי בה אולצתי להגיע לממש אחריות יצרן,כנראה שבKSP עובדים בהתאם למצב רוחם.
פורסם 2014 באוגוסט 3011 שנים ובזה הם לא שונים מהרבה מקומות.יצא לי לממש אחריות בחנויות ידועות ורמת השרות במרביתן לא היתה אחידה וקשורה כמו שאמרת למצב הרוח של המוכר.
פורסם 2014 בספטמבר 111 שנים מחבר ובזה הם לא שונים מהרבה מקומות.יצא לי לממש אחריות בחנויות ידועות ורמת השרות במרביתן לא היתה אחידה וקשורה כמו שאמרת למצב הרוח של המוכר.אז המסקנה היא שצריך לשמור על יחסים טובים עם המוכר כדי לקבל שירות...
פורסם 2014 באוקטובר 1511 שנים מסתדר שבIvory המצב לא יותר טוב, הם ממשיכים למכור מפס הייצור התקול את אותו העכבר שנתיים אחרי.אשמח לשמוע אם מישהו מכיר חנות בארץ שמוכרת את העכבר הזה =)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.