שילוב פסיכומטרי ועבודה במשרה מלאה? - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שילוב פסיכומטרי ועבודה במשרה מלאה?


OreoCookieh

Recommended Posts

היי ח'ברה..

הייתי רוצה להתייעץ איתכם בנוגע לפסיכומטרי, אני צריך לשפר כ50-60 נק' בפסיכו כדי להתקבל למדעי המחשב בת"א. צריך סביבות ה700..

האם לדעתכם אפשרי לשלב קורס פסיכומטרי (יואל גבע) יחד עם עבודה במשרה מלאה? ז"א עבודה רגילה של 8-9 שעות ביום ויומיים בשבוע קורס פסיכו מ5 וחצי עד 10 וחצי בלילה, זה אפשרי או שכבר מעכשיו לוותר על זה ולחשוב רק פסיכומטרי?

פשוט ככל הנראה אני יכול להיכנס לעבודה בחברה טובה עם שכר מעולה ואני דיי תקוע פה באמצע, מנסה לחשוב איך לשלב..דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השתחררתי מהצבא במרץ האחרון. ציון הפסיכומטרי שלי עמד על 661. אני עובד בעבודה מועדפת אותה התחלתי כשבוע לאחר השחרור. העבודה היא במשרה מלאה, אני נעדר מהבית בין 10-12 שעות ביום.

במהלך העבודה, כחודשיים לפני מועד יולי, החלטתי לגשת לבחינה על מנת לנסות ולשפר את הציון. חזרתי על החומר הלימודי מעט, עשיתי סימולציה אחת, וניגשתי. הצלחתי להגיע לציון 706. זה אפשרי. השאלה היא האם עליך לשפר את רמת הידע הנדרש לצורך הצלחה בבחינה, או שהציון ה"לא מספק" הוא תוצאה של משהו אחר, כגון חוסר ריכוז בבחינה, מתח, לחץ וכד'. על השאלות הללו רק לך יש תשובות ידידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסימולציות היו הרבה יותר גבוהות, +- הציון שאני צריך, והקפדתי על תנאי מבחן כמו שצריך בבית (זמנים, סימון תשובות וכו')

לא הרגשתי לחץ, לא היה בלאקאווט או חוסר ריכוז (אולי רק לקראת הסוף שהמוח כבר "מטוגן" :s07:) אבל בסופו של דבר הציונים בכל חלק בבחינה היו נמוכים משמעותית, בגלל זה אין לי מושג אם זו בעיה של חוסר ידע או משהו אחר..בעייתי הנושא.

מה היית עושה במקומי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא עושה עוד קורס.

אם קיבלת ציונים גבוהים בסימולציות, אין סיבה שלא תקבל אותם גם במבחן האמיתי (אני קיבלתי בפסיכומטרי נקודה יותר מהסימולציה האחרונה שעשיתי למרות טעות סימון קשה במבחן האמיתי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפחד היחידי שלי הוא כזה, תקנו אותי אם אני טועה

המועד הקרוב שאני יכול להיבחן הוא דצמבר. ז"א תשובות בינואר, בחודש הזה נפתחת הרשמה לאוניברסיטאות לשנת הלימודים הבאה (2015) היא נסגרת סביבות אפריל(?) לפי מה שהבנתי.

במידה ונדפקתי שוב בבחינה של דצמבר, הבחינה הבאה שאני יכול לעשות היא רק באפריל.

ז"א תשובות במאי ומבחינת האוניברסיטה אני תחת הרשמה מאוחרת והקבלה לא וודאית כי האוניברסיטה צריכה להחליט החלטה גורפת שכל מי שנבחן מאוחר נכנס או לא, ולא תמיד זה המצב.

זה דיי סיכון לא? עדיף ללכת לקורס ולתת הכל כדי שלא יקרה מצב שלא אכנס לשנת לימודים הבאה..אלא אם כן טעיתי בזמני ההרשמה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה שקודם כל אתה צריך להחליט אם אתה רוצה קורס או לא.

קורס פסיכומטרי בעיקר נותן לך מסגרת אם קשה לך להציב לעצמך יעדים וזמנים.

שילוב של עבודה עוד יותר מצריכה ממך שקדנות ומשמעת עצמית.

אתה מכיר את עצמך- אם יש לך "תחת" ואתה יכול לשבת בלי שמישהו אומר לך ועוד לעשות את זה בין משמרות בעבודה- לדעתי תצליח. (ואם אתה רוצה ללכת "על בטוח" ולעשות קורס- תחשוב אם זה מסתדר עם השעות טוב טוב קודם)

אם אתה פוחד להתפזר תחת עבודה ולימודים ביחד (קורס או לימוד עצמי) תעזוב את העבודה לבינתיים.

בכל מקרה אני ממש מסכים עם מה שנכתב כאן- אין שום סיבה שמישהו לא יקבל כמו בסימולציות שלו.

ומשהו נוסף- בלי קשר למה שתחליט, אני יודע איך אתה מסתכל על החיים עכשיו ובטוח שצריך לנצל כל חודש- אבל תאמין לי שלא יקרה כלום אם תתחיל ללמוד שנה או שנתיים מאוחר יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר ייעץ לי לעשות את הקורס ערב בשילוב עם עבודה. כך נוצרת מסגרת שמאלצת אותי ללמוד בזמנים הנותרים מחוץ לעבודה כי אחרת לא אספיק לעשות הכל.

זה נראה כיוון טוב, בנוסף קראתי שאפשר להיבחן במועד אפריל ועדיין להיכנס לשנת הלימודים הבאה ז"א שבמידה ולא ילך טוב במועד דצמבר, אני תמיד יכול להתפטר ולעשות קורס בוקר כמתוכנן לקראת מועד אפריל, לא ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כרגע עושה קורס ביואל גבע (בוקר)

אני יכול להגיד לך שבתור אחד שלא עובד, אני לא רואה איך מישהו יכול ללמוד ולעבוד ביחד.

כדי לעשות שיעורי בית נכונים (לענות על התשובות, לחקור תשובות שלא הצלחת, שינון גישות, אוצר מילים וכו') זה דורש הרבה זמן ותרגול.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

אחלה פרסומת בנאדם.

אם כבר הקפצת, אני אעדכן שעשיתי את הפסיכומטרי בפעם השניה ושילבתי משרה מלאה בזמן לימודי ערב ביואל גבע והצלחתי להוציא את הציון המיוחל. אני מתקבל לכל מה שרציתי בכל מקום, אז זה אפשרי.

והמורה היה אחלה והרמה גבוהה, ממליץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...