פורסם 2014 ביולי 2411 שנים שלום לכולם, אני בונה פרויקט (משדר אות מאופנן) במסגרת הצבא ויש לי שאלה אני מעוניין שהפרויקט שלי יוכל להיות מוזן גם מכבל חשמל רגיל, וגם דרך המצת של האוטו (כאשר אני לא נמצא בקרבת חשמל) תוכלו לעזור לי ולייעץ איך אפשר לממש את זה? מה צריך בשביל זה? תודה רבה
פורסם 2014 ביולי 2711 שנים אתה יכול לחבר את מקורות המתח בצורת "Diode or" כמו זה: אם זה בלתי אפשרי לחבר את שני מקורות המתח, ברוב המקרים אתה פשוט יכול לחבר את המחברים לשני המקומות במקביל.
פורסם 2014 ביולי 2811 שנים מחבר USB POWER זה כביכול המצת?ולמה V2 גדול מ V1?אשמח להסבר של צורת חיבור זו, לגבי השאלות שכתבתי לעיל ולמה דיודות, אשמח אם תוכל לעזורתודה חבר
פורסם 2014 ביולי 2811 שנים זה לא ממש משנה, יש לך 2 מקורות, V1 ו V2.הדיודות דואגות שלא יזרום זרם ממקור אחד למקור אחר, ובגללן המקור עם המתח הגדול יותר יהיה זה שיספק את רוב הזרם למעגל.בעקרון גם הדיודות מיותרות אם יכול להיות מחובר רק מקור אחד בו זמנית.
פורסם 2014 ביולי 2811 שנים שים לב שבלי קשר לאופן החיבור מצבר של רכב אומנם מספק 12V באופן IDLE אך בעת ההנעה המתח יכול להגיע לאזור ה14.4V ועת עומס יורד במצב תקין לאזור ה11.3V אז קח את הנתונים האלה בחשבון מבחינת "הגנה רגעית" של הרכב או אוםן עבודה רצוף.
פורסם 2014 ביולי 2811 שנים מחבר - שני מקורות לא יחוברו באותו זמן לכן אוותר על הדיודות, תודה לך- אין בעיה אני לוקח את זה בחשבון, תודה גם לךתוכלו רק להגיד לי איך אני מממש את החיבור, תקע ועניינים וכאלה
פורסם 2014 ביולי 3111 שנים אל תוותר על הדיודות. בכניסה של המעגל קרוב לוודאי יש קבל אלקטרוליטי, בלי דיודות הוא מקבל ישירות את כל ה ripple שיש במערכת החשמל של הרכב
פורסם 2014 ביולי 3111 שנים ברמת העיקרון אם האלטרנטור תקין (דיודות היישור תקינות) והמצבר טעון למתח קטבים של 12.6 וולט (100 אחוז S.O.C) מתח האדווה הוא בסביבות 0.5 וולט. כמובן שמתח האדווה תלוי בסל"ד המנוע וגם איזה עומסים עובדים בזמן פעולת המנוע.בהחלט לא הייתי מותר על התקנת דיודה ואני אישית מעדיף דיודת שוטקי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.