עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעייה בפורטים עם IP מסויים.

Featured Replies

פורסם

שלום,

יש לי בעייה עם הפניית פורטים בIP מסויים.

יש לי ראוטר מבזק, אני יודע איך להפנות פורטים וזה גם עובד.

הספק שלי זה HOTNET, כשאני מקבל מהם IP שמתחיל אחרת מ213 כל הפורטים סגורים משום מה, למרות שהIP הפנימי של המחשב שלי הוא סטטי ונשאר זהה.

זה ממש מתסכל כי אני צריך לרסט את הראוטר אינספור פעמים כדי לקבל כתובת IP שמתחילה ב213.

לדוגמה כרגע, הIP שלי מתחיל ב149 ואני משתמש באתר http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ לבדוק את הפורטים.

למרות שלא שיניתי כלום בהגדרות ווידאתי שהIP של המחשב שלי נשאר זהה זה מראה שהפורט סגור, וגם שפורטים 80/8080 סגורים.

יש דרך לפתור?

תודה.

פורסם
  • מחבר

מה שמופיע לי בWAN INFO זהה לכתובת IP החיצונית שלי.

איזה עוד מידע דרוש?

הראוטר מתחבר לIP אחר כל פעם, וכאשר זה מתחבר לIP שמתחיל ב213 הכל עובד כמו שצריך.

פורסם
  • מחבר

הם טוענים שאין בעיה אצלם.. למרות שברור לי שזה לא אצלי או הראוטר..

כשאני מבקש שיעבירו אותי לתומך שמבין יותר מסרבים.

חרא שירות

פורסם

הסברת להם את כל הפרטים כולל כתובות שגורמות לך לבעיה?

אתה יכול לנסות להתקשר שוב ולבקש לדבר עם אחראי.

פורסם
  • מחבר

הסברתי. הכי קרוב לתשובה שקיבלתי זה שאני צריך IP קבוע, שזה לא נכון.

לא מוכנים להעביר לאחראי

פורסם

נפלת על טמבל רציני כנראה. לא שזה ממש מפתיע, במיוחד בימינו, כי זה סוג האנשים שמגייסים לעבודה הזאת.

מן הסתם שאם תגיד למישהו שם CGN הוא לא יבין על מה מדובר.

הם חייבים לתת לך לדבר עם אחראי. אתה משאיר פרטים שהוא חוזר אליך תוך X שעות (בהתאם לשירות).

נערך על-ידי multicore

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.