בעיה בחיבור דיסק קשיח חיצוני למחשב - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בחיבור דיסק קשיח חיצוני למחשב


kantan1

Recommended Posts

שלום

יש לי מחשב נייח עם ווינדוס 7 והוא עובד מצויין.

הבעיה התחילה כשקניתי דיסק קשיח חיצוני של טושיבה, כשאני מכניס אותו למחשב האינטרנט (שגם הוא מחובר למחשב ב ) מתחיל לעשות בעיות ולהתנתק.. כשאני מחבר את האינטרנט הדיסק קשיח לא מזוהה בווינדוס..

בקצור, אי אפשר לחבר את ההתקנים ביד למחשב צריך וותר על 1 מהם...

מה הבעיה? ומה עליי לעשות?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהתכוונת ל"ואיזה ספק כח?".

בכדי לשלול בעיה בדיסק הקשיח, הייתי מציע לבדוק אותו במחשב אחר ולראות האם מופיעות בעיות כתוצאה מחיבור הדיסק. אם כן - יש לך אחריות, אז תממש אותה.

אם לא - הבעיה היא כנראה אצלך - אפשרות אחת היא אכן ספק כח (אולי הוא כבר נותן הספק מקסימלי וחיבור הדיסק הקשיח כבר גורם לו לחצות את הסף, דבר שגורם לבעיה). הייתי מציע לך לנתק התקנים אחרים לא חיוניים (מאוורים, כונן אופטי, דיסקים קשיחים אחרים וכד') במטרה להקטין את העומס על הספק ולראות האם הבעיה חוזרת. אפשרות אחרת היא לוח האם. הייתי מציע לך לנסות חיבור SATA אחר לדיסק הקשיח וכן חיבור אחר לכרטיס הרשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהתכוונת ל"ואיזה ספק כח?".

לא, התכוונתי למארז.

על פי התגובה שלך נראה שלא שמת לב שהבעיה היא בדיסק קשיח חיצוני שמחובר בUSB.

היות והבעיה מופיעה בחיבור של שני מוצרים לUSB ביררתי על הלוח כדי להבין באיזה חיבורים אחוריים מדובר ועל המארז כדי להבין על איזה חיבורי חיצוניים קידמיים מדובר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק - אכן פיספסתי את המילה "חיצוני". זה כמובן לא שולל בעיה בספק הכח - עדיין יתכן שספק הכח שלו גבולי וזו הסיבה לבעיה. זה לא משנה את מה שהצעתי, מלבד החלק של חיבור ה SATA - עדיין מומלץ להוריד מהעומס על ספק הכח בכדי לראות האם הוא המקור לבעיה ועדדין מומלץ להחליף את חיבורי ה , במטרה לראות האם אחד מהם הוא הגורם לבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...