שווה בדיקה Kinguin - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שווה בדיקה Kinguin


Googleness

Recommended Posts

הטריד אותי במייל כבר מספר שבועות אתר בשם Kinguin ולא היה לי מושג במה מדובר... מדתבר שזה אתר "חדש" של חנות בשם G2Play (אשר מוכרת סי די קי לסטים ואוריג'ן ורכשתי מהם מספר פעמים בעבר).

אז מה הסיפור של האתר? כמו eBay שכזה לCD-Keys של משחקים עבור Origin \ Steam וכולי. כל משחק שתחפשו ייתן לכם השוואה בין מספר מוכרים ובסוף התשלום עובר דרך האתר למוכר, ממה שהבנתי יש מכירות פומביות וגם כל מיני תוכניות "פרסם אותנו קבל כסף מתנה" למיניהם.

קניתי היום את Dragon Age: Origin - Ultimate Edition ואת Dragon Age 2 עם בלאק אמפוריום ב70 שקל... זיל הזול בהתחשב בכך שOrigins לבד בחנות של EA עולה 120 שקל.....

התשלום, ההרשמה וכל התהליך לקח דקות בודדות.

לאחר ההזמנה קיבלתי במייל את הקודים של המשחקים עבור Origin תוך 40 שניות והכל עבד מצויין ללא שום בעיה. בנוסף לאחר שההזמנה הושלמה וקיבלתי את המשחק בפרופיל שלי באתר נשמר ארכיון עם הקודים שרכשתי.

http://www.kinguin.net/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למעשה התחלתי את החיפוש שלי היום בGamestop ורציתי לקנות את Origins במבצע של ה6 דולר אבל הם לא מוכרים למי שאין כתובת בארה"ב, הרבה חנויות עושות את זה. בנוסף יש משחקים שבחנות הרשמית של אוריג'ן\STEAM לא ימכרו לישראל משום מה.

בשביל זה אני אוהב את אתרי צד ג' כמו זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אוהב לייצר מידע פיקטיבי כאשר אני מתעסק עם כרטיסי אשראי\פייפל או חשבונות שלי באתרים שונים.

אני מעדיף פשוט להיות ישר ולקחת מחנות אחרת בלי בעיות מאשר להסתכן בכך שתיהיה תקלה באמצע הדרך.

אתר אחד לא רוצה למכור לי כי אני מחוץ לארה"ב ? סבבה, יש אחרים שישמחו למכור לי.

בנוסף אחרי שבדקתי היום בכמה אתרים מסתבר שאירו לשקל יוצא זול יותר בכמה אגורות מאשר דולר לשקל בחלק מהדברים אז זה כבר לא מובן מאליו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה בדיקה במחשבוני המרה...

לפעמים יש חנויות שנגיד מוצר באירו הוא 6 אירו ובדולר זה 9 דולר... כלומר הסכומים שונים לפי כל מטבע ואז בהמרה לפעמים יוצא במצב כזה שהסכום באירו עלול לצאת זול יותר מהסכום בדולר כאשר ממירים לשקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה משהו אחר. בהרבה חנויות המחירים באירו ובדולר שווים מספרית (כלומר קניה בדולר זולה יותר). צריך גם לבדוק את עמלת האשראי שלך. הרבה חברות נותנות עמלת המרה לדולר נמוכה כדי למשוך לקוחות ועמלה גבוהה לשאר המטבעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה? מטעמי נוחות תמיד אני משלם איתם,

היום עשיתי הזמנה מוקדמת באוריג'ן ודווקא נתתי כרטיס אשראי כי מסתבר שפייפל מחייבים אותך במקום! אם אתה עושה הזמנה מוקדמת ואילו אם אתה נותן כרטיס אשראי אתה משלם רק שהמשחק יוצא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...