סיפור בלהות על תקלה מוזרה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור בלהות על תקלה מוזרה


cganir

Recommended Posts

אתמול בצהריים הופתעתי לגלות שהמחשב שלי החליט לבצע BOOT עצמאי לאחר שהשאתרי אותו דולק לכמה שעות. עוד יותר הופתעתי לגלות, שב BOOT הבא כלל לא יכולתי להכנס למערכת שלי ! Windows XP. בכל פעם שעשיתי אתחול - המערכת הגיעה למסך המשתמשים - ואז עשתה לעצמה מיידית RESET. ניסיתי להפעיל את ווינדוס על מצב של Safe mode, אולם בכל פעם שביצעתי זאת, המחשב נתקע בשלב הטענת הדרייבר של ALi Magik (הצ'יפסט). ניסיתי גם להכנס במצב של תיקון ווינדוס - אבל לא יכולתי לבצע כלום.

לאחר כמעט יום שלם של נסיונות, החלטתי שזהו. כנראה שהדיסק הקשיח מת, ולכן עלי להתקין את המערכת מחדש. לאחר התלבטויות קשות - הפעלתי את תוכנת ההתקנה, ולהפתעתי - גם תוכנת ההתקנה נתקעה עם BSOD רענן ! הייתי בהלם ! פה התעורר חשדי שהבעיה היא לא בדיסק הקשיח - אלא במשהו יותר קטלני. הניחוש הראשון שלי היה - זכרון דפוק.נכנסתי ל , וביטלתי את הבדיקה המהירה של הזכרון בזמן BOOT. לשמחתי הרבה (או לא...), התברר כי חשדי היה נכון - לאחר 256MB של זכרון, קיבלתי הודעה על שגיאה בזכרון. הוצאתי מודול אחד (יש לי שניים של 256), והרצתי שוב את הבדיקה - והיא עברה בהצלחה. החלפתי את המודולים - ועם המודול השני המערכת בכלל לא עלתה - רק סדרה של צפצופים ארוכים. ניסיתי מספר פעמים עד שהתיאשתי - המודול באמת דפוק (Crucial 256MB DDR266 Cl2.5) שקניתי בסינגפור - אין אחריות בארץ. עכשיו הווינדוס עובד , והמערכת רצה "רק" עם 256MB במקום 512MB.

כמה פעמים קורה שמודול זכרון נדפק ? מה הסיכוי לזה ? עכשיו, אני צריך אחד כזה חדש, והמחירים בשמיים ! כשקניתי את שני המודולים האלה שניהם ביחד עלו לי פחות ממחירו של אחד כזה היום. מה עושים ? האם ל יש אחריות בינלאומית ? האם באחת החנויות שמוכרות את הזכרון הזה יוכלו לבצע לי את ההחלפה הזו ולחסוך לי את עוגמת הנפש ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח athlon

בתאוריה זה יכולה לקרות בכל . פשוט הלוח הזה הוא בעייתי מאוד מהרבה בחינות ויש לו בעיות של עלייות וירידות במתחים. זה הלוח הכי גרוע שאסוס אי-פעם הוציאו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...