תופעה מוזרה במכשיר אל פסק מדגם Advice PRD650 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תופעה מוזרה במכשיר אל פסק מדגם Advice PRD650


dor123

Recommended Posts

בזמן הפסקת חשמל ארוכה, קרתה תופעה מוזרה עם מכשיר האל פסק שלי מדגם Advice PRD650:

1. כאשר התחילה ההפסקת חשמל, בתוכנת האל פסק שלי, קיבולת הסוללה ירדה מיידית מ-100% ל-50-60% (ידעתי כבר אז כי הסוללה גוססת).

2. לאחר ירידה איטית של קיבולת הסוללה לעבר מתחת ל-50%, שנמשכה כמה דקות שאני לא זוכר כמה בדיוק, פתאום הערך נפל ל-35% בערך, והאל פסק צפצף במהירות ומתריע על חלשה.

3. עוד לפני שתוכנת האל פסק שלי הספיקה אפילו להתחיל להכניס את המחשב שלי למצב Hibernate (התוכנה שלי מוגדרת להכניס את המחשב ל-Hibernate כאשר הסוללה עומדת להתרוקן), צנחה קיבולת האל פסק בתוכנה בתוך כמה שניות ל-0%, והמכשיר והמחשב שלי כבו שניהם.

4. מאחר וזמן קצר מכן, הייתי צריך לעזוב את איפה שאני גר, רציתי לכבות את מכשיר האל פסק, וראיתי כי נורית ההפעלה שלו עושה פלאש אחת לכמה שניות. לחצתי על כפתור ההפעלה, והמכשיר נדלק עם 3 קווים בסוללה (כאילו הוא מזייף בהצגת רמת הסוללה, וכאילו שהוא כבה בגלל זה).

על אף שאני יודע שצריך להחליף , המקרים הנ"ל שתוארו, לא קרו לי אף פעם בעת הפסקת חשמל ארוכה, כאשר הסוללה עמדה להתרוקן בעת הפסקת חשמל. תמיד הירידה בקיבולת הסוללה הייתה לינארית ולא בפתאומיות בשלב זה, והתוכנה של האל פסק הייתה מספיקה להכניס את המחשב ל-Hibernate, לפני שמכשיר האל פסק היה, על פי איך שהגדרתי אותו בתוכנה, לאחר כ-2 דקות.

לכן אני רוצה לברר, לפני שאני מערב גם את חברת אדוויס (עירבתי בינתיים את טכנאי המחשבים של מעבדת אסטרון), האם יכולות להיות בעיות נוספות עם המכשיר עצמו מעבר לסוללה שגוססת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...