זמזום מהרמקול של המארז - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זמזום מהרמקול של המארז


bennash

Recommended Posts

שלום.

חיברתי את המאוורר שהיה אחורי במארז לקדימת המארז בגלל ששם יש פין נוסף לפקוח על עוצמת המאוורר.

הדלקתי את המחשב הוא נדלק עובד ועולה אבל יש זמזום חזק שלא היה קודם מהרמקול של המארז, בדקתי עם בטעות נגעתי בזיכרון או בכרטיס מסך, הסרתי את הבקרה של המאוורר הזה בביוס, שמרתי והרמקול המשיך לזמזם אז החזרתי ושמרתי, הסרתי את כל הבקרות של כל המאווררים>זמזם>החזרתי>שמרתי ,הורדתי את הטורבו (default) מהמעבד והזיכרון לסטנדרט שמרתי>זמזם>החזרתי>שמרתי. ולא מצאתי את התסמין לבעיה אז פטרתי את הבעיה ללא התסמין שהוביל לבעיה (הוצאתי את הרמקול).

מה לדעתם התסמין לבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה בטוח שהזימזום הוא מהזמזם ולא מהמאוורר שהעברת קדימה שאולי נוגע בגוף המארז או באיזה חוט?

נסה לעצור את המאוורר עם האצבע תוך כדי עבודה ולראות אם הרעש מפסיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אתה בטוח שביטלת את הניטור למאוורר הנכון בביוס? האם יכול להיות שהזמזום נובע כתוצאה מבעיה אחרת, כמו טמפרטורה גבוהה מדיי של המעבד? בדוק את כל הגדרות הניטור בביוס (טמפרטורות ומהירות הסיבוב של המאווררים) ולצורך הבדיקה בלבד כבה את כולן (קבע אותן כ disabled) ותראה אם זה פותר את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) שכחתי להגיד שגם הוצאתי את הפנל הקדמי כדי שלא יחסום את המאוורר,

2) כן. אני בטוח שזה מהרמקול, (הוא לא שמר את כל מה שרשמתי אבל בעריכה הוא הראה את הכל ואז שמרתי הוא הסתובב למעלה מ5 דקות ועשיתי F5 וזה שמר את כל מה שרשמתי בהתחלה).

3) יש לי v3.0 P55-UDL3-TPM (אם אני זוכר נכון) עדכנתי את הביוס לפני שנה בערך (כי אם לא, לא היה לי 16GB RAM),

4) במיקום החדש יש פחות מרווח ויש שם 2 כוננים קשיחים+1 כונן הבזק+ 1 כרטיס מסך. לאומת המיקום הישן שיש שם הרבה יותר מרווח (רק מעבד, זיכרונות, מלמעלה יש את ספק שהוא לא מפריעה),

5) באמת המעבד בביוס עלה ב5 מעלות שבדקתי (בפעם האחרונה מלפני חצי ולפני שנה), אז ניקיתי את הצלעות ומרחתי משחה תרמית. אבל זה מינורי כי בחצי השנה בלי המשחה זה הגיעה ל70-90 מעלות (בביוס ובCPU-Z עם BF4+SC2+Diablo3 בו-זמנית, בהתאמה), אחרי המריחה זה ירד בחצי ל45 מעלות, עכשיו זה 50.

*אני אשמור את התגובה הזאת ובעריכה אביא את של המחשב בפנוכו, של הביוס ועוד... ברשתכם כדי שמה שרמתי מלפני הכוכבית לא ימחק כי בשביל התמונות אני צריך לכבות את המחשב, עמכם הסליחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי חייב להשתמש במצלמה כי למייטב ידיעתי (ידע שלי עד עכשיו) אין אפשרות לצלם את הביוס או את תהליך האתחול בלי מצלמה על אחת כמה וכמה את פנים החשב, לכן השתמשתי במצלמה עם חצובה ב50 ISO (שאין לי מוסג מה זה ISO) או מקסימום 100 ISO כדי להפחית רעש אלקטרוני שיש למצלמות דיגיטליות או רעש אחר (גם בזה אין לי מוסג מה זה רעש) ופיצוי חשיפה לאור גבוהה כי אם לא זה יצא שחור (אין לי מוסג אני רק יודע שזה קשור לתריס כמו תריס בחלון שעושה צל כשהוא סגור ואור שהוא פתוח). החצובה ו\או מנגנונים למניעת רעד (בולם זעזועים נאה לי קוראים לזה [נראה לי שיש גם דבר כזה גם בעדשה וגם מצלמה בכללי]) ו\או בלחיצה לא לזוז ו\או מעבד גרפי מהיר ו\או כרטיס זיכרון מהיר (כדי שפחות זמן אהיה למצלמה לא לרעוד נראה לי) חובה, אחרת התמונה איך שהוא תצא מטושטשת (נראה לי כשיש יותר מאלה יש יותר סיכוי שהתמונה תצא עם פחות מריחות), וגם דבר חשוב רזולוציה מקסימלית (נראה לי שביחס נמוך [1 על 1 זה הכי נמוך ופנורמה זה יחסית גבוהה] אמור להיות רזולוציה יותר בגוהה [לפחות במצלמה שלי שהיא מהדור שפחות מפותח היחס 16:9 ויחסים יחסית גבוהים אחרים]. אני אישית השתמשתי רק ב-ISO הכי נמוך, בפיצוי חשיפה שרואים טוב [תלוי באור המצוי באזור הצילום (יש מצלמות עם הולוגרמת עמודות, לא בשלי)], בחצובה ובלחיצה לא לזוז. אם ממש אתה רוצה לדעת Olympus C-770 ו\או Mobile Live with Walkman ו\או fujifilm finepix hs 10 אבל החברה והדגם זה שולי כי בכל מצלמה שיש תוכנה לשינוי הפרמטרים הנ"ל יוצאת תמונה כזאת.

- - - תגובה אוחדה: - - -

דרך הגב התמונות הראשונות בדיון הזה שהעליתי הן ללא עריכה ורק התמונה שנראה לי שכתבתי שהיא ערוכה (אם אני זוכר שכתבתי), ערכתי בצייר של (כלומר קשקשתי על התמונה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו כולם. אין מה לשאול אנשים כולל אותי מה המצלמה או מפרט המחשב שלי. כי הכל רשום או ב"גאדגטים" או במפרט מחשב.

וה- של אולימפוס נותר ממנה רק (נמכרה) לכן היא לא נמצאת, את שם לוח האם שלי רשמתי מהחוברת שבאה בקרטון עם לוח האם והיא משותפת גם לשלי וגם לזה שרשמתי בטעות. לשאר תסתכלו ב"גאדגטים" או ב"מפרט מחשב". ודרך הגב יש לך אחלה מפרט, תמונה לא משהוא תתקרב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אתה בטוח שביטלת את הניטור למאוורר הנכון בביוס? האם יכול להיות שהזמזום נובע כתוצאה מבעיה אחרת, כמו טמפרטורה גבוהה מדיי של המעבד? בדוק את כל הגדרות הניטור בביוס (טמפרטורות ומהירות הסיבוב של המאווררים) ולצורך הבדיקה בלבד כבה את כולן (קבע אותן כ disabled) ותראה אם זה פותר את הבעיה.

ניסית את זה? האם קבעת את כל הגדרות הניטור, גם של הטמפרטורות וגם של מהירות הסיבוב של המאווררים כ disabled? המטרה כאן היא לא לבדוק האם הרעש נובע מהרמקול אלא לראות האם הוא נגרם כתוצאה מחריגה מסף מסויים של טמפרטורה או מהירות סיבוב של אחד המאווררים.

אם זה גורם להפסקת הרעש - תתחיל להחזיר את הגדרות הניטור עד שתגלה איזו מהן גורמת לרעש/זימזום. לאחר מכן יהיה אפשר לטפל בנושא המסויים הזה החלפת/שימון מאוורר או/ו ניקוי/החלפת קירור).

זה כבר חורג מגבולות הדיון והפורום הזה, אבל בקשר לתמונה במפרט המחשב - תלחץ על שם המשתמש שלך שמופיע בפינה השמאלית בקצה העליון של המסך. במקרה שלך יהיה כתוב "ברוך הבא, bennash". בעמוד שנפתח יש חלק בשם "מפרט מחשב" ולידו תמונה/אייקון של עיפרון. לחיצה עליו מאפשרת לך לערוך את המפרט שלך. תלחץ CTRL ביחד עם Shift שמאלי בכדי לקבוע את כיוון הטקסט לשמאל (כמו באנגלית) ולאחר מכן זה עניין פשוט של כתיבת BBCode. שים לב שבמפרט שלי הטקסט מיושר לשמאל, סוג הרכיב מודגש ב bold ויש קו הדגשה מתחתיו. הנה ה BBCode שלי, רק לצורך דוגמא:


[left][b][u]CPU[/u]:[/b] Intel Core2-Duo E6750 @ 2.66 GHz
[b][u]Motherboard[/u]:[/b] Gigabyte 965P-DS3
[b][u]Memory[/u]:[/b] 6GB DDR2 @ 667MHz
Kingston DDR2 1GB KVR667D2N5_1G X 2@ 667 MHz
Kingston DDR2 2GB KVR800D2N5_2G X 2 @ 800 MHz
[b][u]GPU[/u]:[/b] Gigabyte AMD Radeon HD 6570 1GB
[b][u]Hard Drive #1[/u]:[/b] Western Digital Caviar Blue WD5000AAKX 500GB
[b][u]Hard Drive #2[/u]:[/b] Seagate ST3500418AS Barracuda 7200.12 500GB
[b][u]Optical Drive[/u]:[/b] LG GH24NS95 DVD Rewriter
[b][u]Case[/u]:[/b] NZXT Apollo
[b][u]PSU[/u]:[/b] FSP 300W
[b][u]Monitor[/u]:[/b] Dell U2312HM[/left]


ה BBCode להוספת תמונה הוא:


[img=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7c/Go-home.svg/100px-Go-home.svg.png]

נלקח מ Wikipedia (קישור). כמובן שאתה צריך לשנות את הכתובת לכתובת של התמונה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...