עזרה בפתרון בעיה במחשב, נתקע אקראית - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בפתרון בעיה במחשב, נתקע אקראית


יניב51

Recommended Posts

שלום לכולם,

בזמן האחרון ( חודשים ) יש לי בעיה שהמחשב נתקע אקראית.

לפעמים זה יכול להיות כשאני גולש באינטרנט, לפעמים זה יכול להיות שאחרי שהמסך נכבה הוא לא נדלק בלי הפעלה מחדש ( עכבר/מקלדת לא עובדים ), לפעמים יכול להיות ממש איך שהמחשב עולה, קרה לי פעם גם בעליה למצב בטוח, ממש עובד עצות.

חשבתי בהתחלה שאולי זו בעיה עם העכבר והמקלדת, אבל חיברתי עכבר ידני והמחשב כאילו לא מזהה כלום ( כמובן שברגיל העכבר עובד ).

אין לי יכולת להצביע על משהו ספציפי שגרם לבעיה. השינוי היחיד שאני זוכר במחשב בכמה חודשים האחרונים מסתכם בדרייבר של כרטיס מסך, אבל אני גם לא זוכר בוודאות שבדיוק אחרי שעדכנתי התחילו לי הבעיות.

ה HD שלי לפעמים עושה קצת רעשים, הפעלתי היום בדיקת דיסק ( של ווינדוס, לפני שהמחשב עולה ) והיו האמת דיי הרבה חריקות ממנו, אבל בגלל שהבדיקה לוקחת נצח ואני צריך את המחשב אני אבצע אותה היום בלילה.

יש עוד עצות מאיפה להתחיל ואיך לטפל בבעיה?

האם יש איזו מערכת הפעלה שאפשר להריץ מדיסק און קי? חשבתי אולי לנסות להפעיל ( אין לי HD מיותר ) וככה לבדוק האם הווינדוס זה המקור לבעיה.

היה לי איזה קצה חוץ, פעם אחת קיבלתי מסך כחול אבל לא הספקתי להבין מה השגיאה. מנסיון בווינדוס XP אני יודע שהיה פעם אפשרות לאתר את השגיאה, חיפשתי קצת באינטרנט ולא מצאתי משהו דומה בווינדוס 7.

המחשב מוגן עם החומת אש של ווינדוס, security essentials ואין לי אנטי וירוס אמיתי, אבל בסריקה שהפעלתי לא נמצאו ( רק אני גולש במחשב ולא נכנס לאתרי זבל ).

אפשר לשלול בעיות , הטמפ' של כל הרכיבים טובים ביותר ( לא ביצעתי הרבה זמן בדיקה בעומס, אבל בנורמל הכל תקין ואני דואג לניקיון מאוררים ומארז אחת לשלושה חודשים ).

אני עוד אציין שהמחשב עובד ללא תקיעות והוא סוס עבודה, חוץ מהבעיה הזו.

אשמח לקבל ממכם עצות באיך לנסות לפתור את התקלה ומאיפה להתחיל.

תודה (:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...