שאלות בקשר למצלמה STILL - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלות בקשר למצלמה STILL


wolly

Recommended Posts

במצלמות הישנות אני מבין מספיק אבל כנראה שצריך ללמוד הכל מחדש. אני רוצה לקנות מצלמה לצריכים ביתיים רק עבור תמונות STILL כי יש לי כבר מצלמה דיגיטלי (דרך הגב אני מוציא STILL סבירות מתוך הסרט אבל הם לא ממש איכותיות)

בעיקרון לא הייתי זורק סתם כסף, אז הייתי הולך על מתחת ל-1000 ש"ח, אולי פחות (אלה אם תגידו שלא לא שווה לקנות במחיר הזה)

אז להלן השאלות:

:D 1. האם יש חשיבות לסוג כרטיס הזיכרות (על הגודל אני מבין אבל ראיתי שיש הרבה סוגים...) אני שואל על האיכות והמחיר שלהם )

2. :) האם מצלמות של 2 מיחיון מגה פיקסל מספיק טובות או צריך יותר

3. :) האם המותג חשוב - אז מה הכי כדאי במחיר הכי סביר (מצלמה וידאו לדוגמה קניתי שהיה ב-30% זולה יותר מ- ותאמינו לי שהיא עושה עבודה טובה)

4. :-[ האם כדאי מבחינת מחיר לקנות : בארץ , בדיוטי פרי, בטורקיה או בארצות הברית (איפה המחירים זולים יותר- אם ההפרשים רק של5-10% אז אקנה בארץ אבל אם תגידו שזול יותר ב-30% אז אחשוב שנית.

5. ::) אז מה לקנות בבקשה ?

תודה מראש !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קוראים לזה "מצלמה דיגיטלית". (במקומך הייתי משנה את נושא הדיון כך שיהיה ברור יותר)

2MP זה מינימלי (לפחות לדעתי), אבל עדיף 3MP לפחות. הרי הכל יחסי ופונקציה של כסף.

בד"כ עדיף לקנות בחו"ל, תבדוק באתרים רלוונטים ותשווה מחירים.

בנוסף, רפרף קלות בסטיקי הגדול שיושב בראש הפורום ("הדיגיטלית שלי"), יש שם הרבה הסברים, דוגמאות, טיפים וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתגובה ל-wolly:

1. כמו שאני יודע, אין הבדל גדול בין סוגי הכרטיסים, אך בכל סוג יש מהירויות שונות. ההבדל המשמעותי היחיד הוא בין כרטיס מסוג CompactFlash לשאר החברות, שהוא הכרטיס הותיק ביותר וטווח הגודל שלו הוא הגדול ביותר כיום (מגיע עד 4 ג'יגה!). הוא גם זול פי שתיים משאר סוגי הכרטיסים, ככה שקניה של עם כרטיס מסוג זה די משתלמת. אם ברצונך לקנות דיגיטלית קומפקטית (לא רפלקס דיגיטלית) אז המהירויות בקושי ישפיעו על מהירות הפעולה של המצלמה, אלא יותר על זמן ההעברה של התמונות למחשב.

2. של 2 מגה-פיקסל תספיק למתחילים וחובבנים שיסתפקו ברזולוציה של 1024X768. היא תהיה טובה לתמונות בגודל סטנדטרטי (10X15 ס"מ) ולהגדלות קטנות. הייתי מצי להוסיף עוד כ-400 ש"ח ולקנות 3 מגה-פיקסל ומעלה.

3. המותג במצלמות דיגיטליות כמעט בכל המקרים חשוב (במצלמות של 2 מ"פ ומעלה. פחות מזה האיכות גם ככה גרועה אז הייתי אומר זה לא משנה). אך למרות שהמותג חשוב עליך להיזהר מדגמים לא מוצלחים של מותגים מפורסמים - ל-OLYMPUS יש כמה דגמים בעיתיים, ל-MINOLTA ועוד.. לפני שאתה בוחר דגם תתייעץ איתנו או שתקרא ביקורות על המצלמה.

4. המחיר בארה"ב ללא ספק זול המידה ניכרת מאוד. אך יש לזכור את עניין האחריות.

5. מה לקנות אתה שואל? הייתי מייעץ לך בתור מתחיל ללכת על אחד ה-Aים של CANON (בדגמים של 2,3,4 מ"פ בהתאמה-A60,A70,A80). מצלמות נוספות שטובות למתחילים הם של NIKON (מסדרת ה-COOLPIX 2100, 3100, 4300 בהתאמה לפי המ"פ). ישנם דגמים יותר מתקדמים (אך יקרים) שטובים למתחילים אך הייתי בוחר ללא ספק את אחת מהמצלמות הנ"ל.

תהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתגובה ל-wolly:

2. של 2 מגה-פיקסל תספיק למתחילים וחובבנים שיסתפקו ברזולוציה של 1024X768. היא תהיה טובה לתמונות בגודל סטנדטרטי (10X15 ס"מ) ולהגדלות קטנות. הייתי מצי להוסיף עוד כ-400 ש"ח ולקנות 3 מגה-פיקסל ומעלה.

2 מגה-פיקסל = 1600x1200....

do the math :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...