קניית Miix2 שרוטים ב-KSP - חוצפה! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית Miix2 שרוטים ב-KSP - חוצפה!


tmpusr

Recommended Posts

על הכוונת ה-Miix2 עם תחנת עגינה + SSD של 64G שמריץ WIN8.1 עם 2G RAM מסך IPS FHS

מעבד ה-ATOM הנ"ל יספק את הסחורה בשימוש מדיה?

http://ksp.co.il/?store=beersheva&uin=21897

מעט חורג בתקציב - עד כמה שווה התוספת על ה-Miix10 הרגיל?

https://ksp.co.il/?uin=20297

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר...

אני מדבר לעצמי...

בסוף קניתי שני Miix2 ב-KSP סניף ב"ש.

אחרי כשבוע באתי לאסוף את ההזמנה - שניהם נפתחו בחנות והיו עליהם שריטות וסימני הסרה של מדבקות.

הבטיחו לי שזה כלום ו"לא יודעים מה קרה" - הוזמנו שניים חדשים.

עוד שבוע עבר וקראו לי לאסוף את החדשים - שוב שריטות וסימני מדבקות.

ביטלתי את העיסקה אבל מיד לאחר מכן המוכרן הודיע לי שהבוס שלו (אלכס) לא מוכן למכור לי יותר. אפילו לא סיכה! WTF?

דבר כזה עוד לא ראיתי - הם מטרטרים אותי ומוכרים לי מכשירים במצב מפוקפק ובמקום לפצות או סתם להתנצל - מנסים "להעניש" אותי..

אני בשבילם לקוח בעייתי - לא מוכן לקנות טאבלט/נייד של 2400 ש"ח עם שריטות. באמת חצוף מצידי.

רק חייב להדגיש שכל העובדים בסניף היו בסדר גמור, אישררו את דברי ונהגו בהוגנות מלאה (גם כלפי לקוחות אחרים ממה שהתרשמתי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מפתיע אותי. יש להם נהלים הזויים ומנהלים מפוקפקים.

לפני כחצי שנה רכשתי אצלם טלפון סלולרי. לאחר שהגעתי הביתה והפעלתי אותו, גיליתי שהוא לא עובד כמו שצריך - כשמפעילים את המצלמה הוא קורס. מכיוון שKSP מוכרים טלפונים של עם אחריות יבואן, הלכתי ליבואן כדי לדרוש החלפה (ידעתי מה מצפה לי אם אלך ישירות ל KSP..). היבואן שלח את המכשיר למעבדה ולאחר יומיים חזר והתברר שלא ניתן לתקן את המכשיר. הם טענו שעל החנות להחליף את המכשיר והם בעצמם לא יכולים להחליף. הם נתנו לי אישור החלפה ושלחו אותי חזרה ל KSP.

כאשר הגעתי לסניף, כמובן שהם ניסו להתנער מהאחריות.. הם טענו שהם חייבים לשלוח את המכשיר למעבדה מטעמם ושם יבדקו אם אפשר לתקן, ושזה יקח שבועיים. הסברתי להם בשקט ובסבלנות שהמכשיר היה במעבדה של היבואן ושהגיעו למסקנה שאי אפשר לתקן את המכשיר ויש להחליף אותו בחדש, ושבכל מקרה אין שום סיבה שמכשיר חדש יתוקן ולא יתנו לי מכשיר חדש, ושאחכה שבועיים נוספים. כמובן שגם זה לא עזר. רק אחרי שסירבתי לעזוב את הסניף בלי לבטל את העסקה, הם בסוף הסכימו לבטל. לפחות הם לא דרשו דמי ביטול.

מיותר לציין שאני כבר לא אקנה אצלם משהו שעולה יותר מ100 ש"ח ושיש סיכוי שיתקלקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את האמת שיש

אני לא יודע לגבי הצפון אבל פה באייבורי אילת קניתי לפני כמה ימים את כל החלקים של המחשב והיה שם מעולה רמה אחרת מksp המוכרים מעולים והמחירים זולים וכל החלקים שהזמנתי הגיעו אחרי יומיים ( אי אפשר להזמין בksp ) הכל חדש וסגור . אין ספק שאני יקנה שם שוב ואין ספק שאני יכתוב עליהם ביקורת טובה בפורום צרכנות ביקורת חנויות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהגעתי להזמין את החלקים ראיתי היו כמה אנשים שבאו להחליף מוצר תקול ולא עשו להם שום בעיות אז יש לי אמונה באייבורי אילת אבל אני יחכה להחליף משהו שקניתי שם ואני יעדכן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רמת השירות נקבעת אחרי שיש בעיה, לא בסתם קניה.

אפילו יותר מזה: רמת השירות נקבעת כשיש בעיה, אבל החנות היבואנית היא זו שצריכה לשאת בעלות ההחלפה/תיקון.

כאשר יש בעיה אבל היבואן (שאינו החנות) מחליף בלי לעשות בעיות, החנות כמובן תחליף מייד וזה לא באמת אומר משהו משמעותי על רמת השירות שלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני כחצי שנה נכנסתי לסניף ליד ביתי, סניף קרית ביאליק "הבעייתי", תוך כדי שאני ממתין בתור מגיע בן אדם מבוגר בסביבות גיל 60 עם מחשב לתיקון, שם אותו

על הדלפק ואומר לעובד המעבדה המחשב לא עובד, הוא נדלק לשניה ונכבה, העובד פותח את המחשב על הדלפק מחבר את הכבל לחשמל ומנסה להדליק.

רואים את קירור המעבד מפוצץ באבק כך שהוא לא מצליח להסתובב ופשוט מכבה את המחשב, העובד מעבדה ובכוונה אני קורא לו כך כי הוא לא טכנאי ולא מבין במחשבים, קובע בקול "צריך להכניס את המחשב לבדיקה", הלך לך קירור המעבד, זה עולה סביבות 100 שקלים ובדיקה זה עוד 100 שקלים, האיש אומר לו אוקי ואז מוסיף הצורב לא נפתח לי, עובד המעבדה לוקח סיכה, פותח את הצורב דרך החריר המיוחד שיש בצורב, מציץ פנימה אומר לו כן, צריך להחליף גם צורב ובאותה נשימה תופס את הגומיה שבצורב וקורע אותה.

מיד אחר כך אומר לאיש בשלב ראשוני תשלם עלות בדיקה 100 שקלים לנציג ונכניס את המחשב לבדיקה.

מיד כאשר עובד המעבדה נכנס למעבדה קראתי לאיש החוצה ואמרתי לו תקשיב עובדים עליך, הקירור מלא באבק, רק צריך לנקות אותו והמחשב יעלה, בקשר לצורב אני מאמין שהוא עבד לפני שהבחור קרע את הגומיה, הוא הסתכל עלי בפנים של תמים ואמר לי באמת? יש לי את הטלפון של הבוס שלהם אני אתקשר אליו, תוך כדי העובד מעבדה קורא לו ואומר לו

בוא תשלם לנציג, שאלתי מה שהייתי צריך ויצאתי מהסניף בלי לדעת מה נסגר.

כל פעם כשאני מגיע לסניף הזה אני שומע או צעקות או משפטים כמו "למה פתחת אין אחריות".

לפני כמה שנים הם מכרו לחבר שלי מחשב עם לוח אם משומש, הוא הגיע הביתה וכשרצה לבדוק משהו בחוברת של לוח האם, החוברת היתה מקושקשת בכל מני שטויות הנה:

http://hwzone.co.il/community/threads/368768-%D7%94%D7%90%D7%9D-KSP-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%A8%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%A9?p=3366775&viewfull=1#post3366775

מתוך דיון, ניחשתם נכון גם על KSP:

http://hwzone.co.il/community/threads/368768-%D7%94%D7%90%D7%9D-KSP-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%A8%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%A9?p=3366775#post3366775

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...