עבור לתוכן

התנתקתי מנטויזון (או ככה לפחות הם הבטיחו) מחפש ספק חדש

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

כרגע התקשרתי ואחרי שהרמתי קצת את הקול הם ניתקו אותי. לפחות ככה נראה לי ,כשאני מנסה להתחבר עכשיו אני מקבל הודעה ששם המשתמש שגוי. האמת אני כבר לא מאמין לאף מילה שלהם

  • תגובות 52
  • צפיות 15.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אין לך מה להתעקש. עדיף ליהנות מימי חינם חח. :)

שמור תיעוד וזה.

פורסם
  • מחבר
אין לך מה להתעקש. עדיף ליהנות מימי חינם חח. :)

שמור תיעוד וזה.

לא רוצה מהם שום דבר בחינם , כמו שכבר אמרו פה גם אם הם ישלמו לי אני לא רוצה להיות לקוח שלהם.

דרך אגב התחברתי ל CCC ונראה שהם בסדר גמור , בנתיים יש שיפור ניכר במיהירות הגלישה. נראה איך זה ימשיך

פורסם

Does anyone know if it's possible to connect to CCC using DHCP instead of VPN?

פורסם

אם משהו מהמשפחה בהוט מובייל, מגיע להםפ חיבור חינם להוטנט (100MB). אנחנו משתמשים בזה וסה"כ מרוצים. לא מהיר כמו חבילת הגיימר של בזק בינלאומי אבל זה חינם, אז גם השירות פחות חשוב.

פורסם
  • מחבר

כבר יום שלישי (עבר שבוע) ולא קיבלתי שום מייל של ניתוק , הליצנים האלו התקשרו היום לשאול אותי למה התנתקתי

ומה אני רוצה כדי להישאר. החדשות הטובות הם שאם הם התקשרו אז יש סיכוי של 50% שהם באמת ניתקו אותי כמו שהם אמרו.

פורסם

אני בכל מקרה הייתי עולה מולם שוב בטלפון ומקבל אישור מפורש (ואם תרצה, מוקלט) שהמנוי מנותק. לא מוקפא, לא מושהה - מנותק.

ובכל מקרה ממשיך לעקוב בקפדנות אחרי חיובי האשראי ובודק שלא ממשיכים לחייב סתם.

פורסם

לא יותר קל פשוט להתקשר לחברת האשראי ולבקש לחסום אותם? :nixweiss:

פורסם

האמת היא - כן

פורסם
  • מחבר

כנראה שנעשה גם וגם.זה פשוט לא יאומן מה בן אדם צריך לעשות כדי להתגרש מהחברה הזאת.אני מצטער על היום שנתתי להם מספר כרטיס אשראי

פורסם

האמת אני בכלל לא מבין ממה אתה מתלהם כל כך.

כבר הרבה פעמים התנתקתי מהחברה הזאת עם נתק וזה תמיד עבד.

כמה זמן זה לוקח להם לעשות את שלהם זה כבר עניינם.

אתה רק צריך לוודא שלא יחייבו מעבר לתאריך הניתוק ולשכוח מהם.

לא מבין בשביל מה אתה "מענה" את עצמך...

הוט נתנו לי חודש טריפל חינם עד שאספו את הציוד שלהם, ולא שילמתי להם אגורה.

אני שולח נתק, ווידאתי שהם קיבלו את המסר - זהו עשיתי את שלי מבחינתי. כל השאר זה לא בשליטתי.

אם זה חיוב יקר כמו טריפל ואני לא סומך שיתנו לי חיוב תקין, כצעד מניעתי אני דואג גם לחסום באשראי. חוסך כאב ראש בהמשך.

פורסם
  • מחבר

אני בכלל לא מתלהם. זה פשוט החברה עם השירות הכי גרוע שניתקלתי בו בחיים ואני חושב שזה נכון להזהיר אנשים מלהתקרב אליהם. במהלך הזמן שההיתי מחובר אליהם הם הספיקו לחייב אותי על דברים שלא ביקשתי ולעשות לי את המוות כל פעם כשמחיר ה״מבצע״ הסתיים ,וכצפוי גם להתנתק לא היה קל. לדעתי עצם העובדה שצריך להקליט אותם כל פעם כשמדברים איתם אומר שמשהו דפוק שם.

פורסם

התנהלות לא חריגה מכל חברה אחרת שהייתי בה.

וכן, אני לא סובל אותם גם.

אל תדאג בקרוב תתלונן גם על החברה הבאה בתור. תן לזה קצת זמן חחח.

אין חברה שלא צריך להקליט אותה. זאת בדיה.

ומה אתה לא קולט שברגע ששלחת נתק והם אישרו שקיבלו - אתה כבר הלכה למעשה מנותק!

MOVE ON

אתה לא צריך אישור מילולי מהם ואימייל הם לא שולחים.

פורסם

צריך להעביר חוק שחברה עם מעל כמות מסויימת של לקוחות חייבת לשלוח אישור הפסקת שירות בEMAIL אם הלקוח סיפק להם כתובת בבקשת הניתוק או לפני כן(לצורך קבלת חשבוניות).

כך לקוחות ידעו בוודאות שבקשת הניתוק שלהם התקבלה, ויוכלו להוכיח זאת בבית המשפט ללא צורך בהקלטות שיחה וכו...

מאוד מחשיד שחברות כמו הוט לא שולחות בEMAIL אישור ניתוק(אך כן שולחות חשבוניות לEMAIL).

הרי כל כך קל לעשות אוטומציה של הפעולה מול מאגר הנתונים הממוחשב הרלוונטי שקיים!!!.

פורסם

לכל מי ששוקל לעבור להוטנט, רק קחו בחשבון שאין שם תמיכה טכנית מכל סוג שהיא. ענתה לי כרגע נציגה שלהם, ביקשתי עזרה בהגדרת החיבור אליהם, אמרה לי לפנות לבזק. כששאלתי למה, טענה שהם "לא תומכים בראטורים". ניסיתי להבין מה הקשר בין תמיכה בראוטרים לעובדה שאני סה"כ רוצה להזין את שם המשתמש והסיסמה שלהם על מנת להתחבר אליהם - ללא הצלחה.

בסוף הסתדרתי לבד, אבל מי שלא מבין ברשתות/הגדרות ראוטר שלא יתחבר אליהם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים