עבור לתוכן

אני מנסה להחליף ספק כבר זמן ממושך בTMS ללא הצלחה

Featured Replies

פורסם

אהלן. זמן ממושך שיש לי בעיות בספק (את המחשב כולו קניתי מTMS לפני כשנה וחצי), הספק מרעיש ולפעמים במאמץ התצוגה נעלמת למספר שניות.

הבאתי את המחשב לסניף חולון לפני כחודשיים. ישר אמרו לי שאין שום תקלה ושהמחשב עובד מצוין ואין שום רעשים. ביקשתי מהם לבדוק את המחשב במאמץ, אבל עדיין טענו שאין שום בעיה והמחשב עובד כמו גדול. נאלצתי לקחת את המחשב לאחר שבוע הביתה. (ושרפתי הלוך חזור פעמיים דלק מאשדוד שזה כ120 קילומטר)

בפעם השניה צילמתי את התופעה והעלתי לyoutube, שלחתי את הסרטון לתמיכה של החנות.

יום אחרי הם ענו לי והציאו לי לקחת את הספק בעצמם (עם איסוף) או שאני אביא להם את המחשב או הספק לחנות. בפעם השניה כבר לא רציתי לבזבז דלק ולכן מיליתי טופס בקשה לאיסוף הספק בלבד ושלחתי אותו לחנות. אמרו לי לפני שמונה ימים שהאיסוף אמור להתבצע תוך מקסימום 3 ימים. לאחר יותר משבוע אני עדיין מחכה.

ועכשיו לשאלה המעניינת - אם המחשב באחריות, ויש בעיה בספק, שיכול להשרף בכל רגע ולקחת עוד רכיבים יחד איתו לקבר - לא עדיף לחנות להחליף את הרכיב שעושה בעיות לפני שהם יצטרכו להחליף לי את כל המחשב במקום למשוך זמן?

מדובר פה על תקופה ממושכת של כחודשיים שהם פשוט מורחים אותי בתירוצים של "אין שום בעיות המחשב תקין" או כשכבר לקחתי מצלמה וצילמתי את מקור הבעיה הם מבטיחים לקחת את הספק עם שליח שמאיזשהי סיבה מוזרה שכח ממני?

באמת שכבר חשבתי ללכת ולקנות ספק בחנות אחרת כדי לחסוך את כל הכאב ראש הזה.

פורסם

אם קנית מTMS, למה אתה לא יוצר קשר איתם?

פורסם
  • מחבר

כנראה שלא הייתי ברור. לא רק שייצרתי איתם קשר - הלכתי לשם. אמרתי להם שיש בעיה בספק. המחשב שלי היה אצלם כשבוע ימים. התקשרתי אליהם מספר ימים, וקיבלתי כל הזמן את אותה התשובה: "המחשב בסדר, אין שום רעש". עד שהחזרתי אותו הביתה, צילמתי עם סמארטפון את המארז פתוח, הוכחתי להם שיש רעש שנובע מהספק.

הם הבטיחו לי לאסוף את הספק שלי מהבית תוך שלושה ימים. עבר יותר משבוע. אחרי כל הטרטור הזה אני כבר מצפה מכל בנאדם עם הגיון שישנה בעיה ויש לטפל בה. בלי שהלקוח יתקשר אליהם כל יום. כי על הדלק ששרפתי כדי להגיע אליהם והעצבים שקיבלתי על השירות הזה כבר יכולתי מזמן לקנות לעצמי ספק חדש שעולה 300 שקל.

פורסם

הלכת לחולון = WELCOME.

TMS יש לך בנתניה וירושלים.

וצלצל אליהם אם לא הגיע איסוף, לי לא היה מקרה כזה של עיקוב, תמיד פתרו את הבעיה בדרך המהירה ביותר.

פורסם

אבדוק את הנושא ביום רביעי. איסוף של מוצר לא תלוי ב-TMS אלה בחברת שליחים.

בכל מקרה תשלח לי את הפרטים שלך ל kirill@tms.co.il אטפל בזה ביום ראשון.

לפני שפנית ל-TMS פנית לפורום צרכנות, הרגל חדש בפורום HW.

פורסם
  • מחבר

בכל מקרה תשלח לי את הפרטים שלך ל kirill@tms.co.il אטפל בזה ביום ראשון.

תבדוק בבקשה את תיבת האימייל שלך ב: 6 באפריל 2014 בשעה 21:32

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לפני שפנית ל-TMS פנית לפורום צרכנות, הרגל חדש בפורום HW.

אהלן. זמן ממושך שיש לי בעיות בספק (את המחשב כולו קניתי מTMS לפני כשנה וחצי), הספק מרעיש ולפעמים במאמץ התצוגה נעלמת למספר שניות.

הבאתי את המחשב לסניף חולון לפני כחודשיים. ישר אמרו לי שאין שום תקלה ושהמחשב עובד מצוין ואין שום רעשים. ביקשתי מהם לבדוק את המחשב במאמץ, אבל עדיין טענו שאין שום בעיה והמחשב עובד כמו גדול. נאלצתי לקחת את המחשב לאחר שבוע הביתה. (ושרפתי הלוך חזור פעמיים דלק מאשדוד שזה כ120 קילומטר)

בפעם השניה צילמתי את התופעה והעלתי לyoutube, שלחתי את הסרטון לתמיכה של החנות.

יום אחרי הם ענו לי והציאו לי לקחת את הספק בעצמם (עם איסוף) או שאני אביא להם את המחשב או הספק לחנות. בפעם השניה כבר לא רציתי לבזבז דלק ולכן מיליתי טופס בקשה לאיסוף הספק בלבד ושלחתי אותו לחנות. אמרו לי לפני שמונה ימים שהאיסוף אמור להתבצע תוך מקסימום 3 ימים. לאחר יותר משבוע אני עדיין מחכה.

ועכשיו לשאלה המעניינת - אם המחשב באחריות, ויש בעיה בספק, שיכול להשרף בכל רגע ולקחת עוד רכיבים יחד איתו לקבר - לא עדיף לחנות להחליף את הרכיב שעושה בעיות לפני שהם יצטרכו להחליף לי את כל המחשב במקום למשוך זמן?

מדובר פה על תקופה ממושכת של כחודשיים שהם פשוט מורחים אותי בתירוצים של "אין שום בעיות המחשב תקין" או כשכבר לקחתי מצלמה וצילמתי את מקור הבעיה הם מבטיחים לקחת את הספק עם שליח שמאיזשהי סיבה מוזרה שכח ממני?

באמת שכבר חשבתי ללכת ולקנות ספק בחנות אחרת כדי לחסוך את כל הכאב ראש הזה.

פורסם

את המייל של העברתי לתמיכה טכנית,שענו לך בוקר והציעו לך לעשות איסוף של מוצר

צר לי על זה שאיסוף מתעכב אך זה לא בשליטתינו,אבדוק מחר ואעדכן אותך

זאת פעם ראשונה שפנית ל-TMS ישירות במייל ב 6 באפריל בשעות וקבלת התייחסות יום למחורת.

חג שמח.

פורסם
  • מחבר

מה זו חברת המשלוחים הזאת? תיאמו איתי בין 14:00 ל17:00 והגיעו בכלל קרוב לשבע בערב.

ובגב הקבלה רשום "אין החברה אחראית לאיחורים במסירת המשלוח". אלוהים ישמור, נראה לי אני אראה את הספק החדש רק אחרי יום העצמאות.

אני חושב שאני פשוט אסע היום לKSP ואקנה ספק זהה חדש ב320 שקל כדי לחסוך את כל הטרטור הזה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים