עבור לתוכן

אינטרנט מקרטע

Featured Replies

פורסם

אני מחובר לADSL דרך 012 קווי זהב ולאחרונה היו לי המון בעיות, ביניהן חוסר סנכרון של המודם, חוסר הצלחה בחיבור של תוכנות (בעיקר בפורט 80) והכי חמורה - אני מחובר אבל אני לא יכול לגלוש, אפילו פינג לשום אתר חיצוני לא מוחזר אבל כן יש לי איפיי של 012...אני בטוח ב99.9% שהבעיה היא לא במחשב(ים) שלי, אני מחזיר אנטי וירוס מעודכן, חומת אש (תוכנתית וגם חומרתית) ומנקה כל תכנת פרסום למיניהן, אפילו קראו לי פראנואיד.

אז התקשרתי למוקד תמיכה של בזק, באותו ערב הבעיות היו של סנכרון והמוקדן אמר שהבדיקה שהוא ביצע מעידה על כך שהקו מסתנכרן בקושי (רמת מתח לא תואמות כנראה - משתלם להשקיע קצת בלימודי הנדסאות.) למחרת בא טכנאי שכמובן לא איתר את הבעיה והתנהג כמו רוב הטכנאים מהתוכנית 'יצאת צדיק' אז וויתרתי...לפעמים עובד לפעמים לא.

יש סיכוי שהבעיה היא מהספק או שהיא כמו שאני סבור, מהתשתית?

פורסם

אתה לא היחידי , הרבה לקוחות 012(כולל אותי) ,סובלים מאותם הדברים שציינת ...

כמובן חוץ מבעיות הסינכרון , אין שום קשר לספק בעיניין זה .

משהו מתרחש שם ב 012 , מקווה שיסודר ...

בנתיים אני ממליץ לשלוח ל : support@012.net דואל , אם ציון הבעיות ... כדי ליצור קצת לחץ שיזרז את העיניינים .

פורסם

כנ"ל. בשבוע האחרון היו תקלות. התקשרתי לקו התמיכה של רייו זהב שם אמרו לי שהייתה בעיה של גישה לאתרים ומטפלים בה.

מאז החיבור עובד מצוין - גרוע -מצוין - גרוע.....

אני מניח שהבעיה לא בתשתית אצלי בגלל הזמן בו החיבור כן עובד :-\

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים