בעיית סאונד - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית סאונד


Weihenstephan

Recommended Posts

יש לי את הלוח אם הבא

http://www.asus.com/Motherboards/P8Z77V_DELUXE/

אני משתמש בכרטיס קול המובנה Realtek® ALC898 דרך האופטי.

הסאונד פצצה, אבל כשאני מחבר משהו לUSB או מנתק מהUSB אז יש נפילות ווליום, זה מחרפן אותי. כל פעם הסאונד נופל, אני צריך לצאת מהווינאמפ\אייטיונז ואז הווליום חוזר להיות רגיל.

יש לי גם כרטיס של סונר D2X, אצלו אין נפילות ווליום אבל האיכות סאונד שלו חרבנה, אני מרגיש כאילו יש לו stuttering רציני.. כשאני משווה עם קבצי FLAC בין 2 הכרטיסים, אז מבחינתי הרילטק מתעלה על האסוס.

כעיקרון אני רוצה לפתור את בעיית נפילות הסאונד במובנה, עדכנתי ביוס ללוח אם (הכי חדש) הותקנו הכי חדשים.. ועדיין.. נפילות בחיבור יואסבי.

עזרה?

אפילו כשאני מחבר DAC חיצוני, שמחובר לUSB הסאונד נופל כשאני חבר\מנתק דברים מהUSB.

אשמח לעזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם זה קורה עם כל יציאות ה (הקדמיות והאחוריות)?

בגדול זה נראה כמו נשמע כמו בעיה חשמלית. אם עוצמת הקול יורדת כאשר מחובר התקן , יכול להיות שספק הכח לא מספיק חזק או שהוא לא תקין. בדוק את המתחים במחשב לפני ואחרי שאתה מחבר התקן כלשהו ל ותראה אם יש הבדל. אתה יכול גם לנסות להקטין את העומס על הספק ע"י שימוש ברכיבים הבסיסיים ביותר במחשב (לוח, מעבד, מודול אחד, שימוש בכרטיס המסך המובנה במעבד ודיסק קשיח אחד, את כל השאר תנתק). במצב כזה תבדוק האם הבעיה ממשיכה.

כמו כן, ורק ליתר ביטחון, תוודא שיש הארקה בשקע החשמל, שהמחשב עצמו מוארק (לא "מקבלים זרם" כאשר נוגעים במארז או בחלקי המתכת) ושהלוח מותקן כמו שצריך (מחובר עם כל הספייסרים ואין מגע בינו לבין חלק מתכתי כלשהו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

You should be able to fix this by going to Control Panel > Sound, then going to the Communications tab and selecting the "Do nothing" option, which should stop anything from dipping the volume automatically.

לי זה פתר את הבעיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...