כמה כסף אתם מוציאים בחודש על אוכל? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה כסף אתם מוציאים בחודש על אוכל?


lev-27

Recommended Posts

כולל אוכל ביציאות.

אני מוציא בין 1,500 - 2,000 ש"ח בחודש. גר לבד. קונה רק חומרי גלם ברמה טובה ומכין את כל האוכל. אוכל שלוש ארוחות ביום. לא קונה משקאות מתוקים, דגני בוקר וכו'. כלומר כמעט ואין מעובד בבית. העבודה לא משלמת על אוכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גר לבד, אוכל ארוחת צהריים בקפיטריה (כ15-20 שקל לארוחה, יוצא בערך 400 שקל בחודש), קונה פעם בשבוע בסופרמרקט מוצרי בסיס לארוחות ערב- בסביבות ה120-150 שקל בשבוע, יוצא מדי פעם לאכול עם חברים- כ1300 שקלים לחודש (בסביבות ה900 בלי יציאות). כשאני חושב על זה, זה די עצוב. אני מעריך שמלפני שלוש ארבע שנים זה היה עולה בערך 30% פחות. טוב, עוד שנה פוסט דוק בחו"ל, משכורת כפולה, עלות מחיה זולה, יהיה נחמד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לב, רציתי עוד להגיב לך מהדיון של הפסיכית אבל לא היה לי זמן. אתה אדם מאוד בזבזן.

לצורך העניין, כמות הכסף שבזבזתי על מוצרים חומריים (אוכל, בגדים, טבק, אלכוהול, מוצרי טיפוח, משחקים) בחודש שעבר היה 2105.50 שח.

אני א וכל הרבה ארוחות ביום, לא מקתצן על ירקות טריים, בנוסף לאוכל מעובד ומהיר (אין לי כח וזמן לבשל). באותו החודש הזמנתי גם ארבע משפחתיות.

אה ואני דרך קבע אוכל לפחות פעם אחת בשבוע בחוץ.

אין לי כח לחשב כמה יוצא לי נטו רק על אוכל אבל מאמין שיוצא לי 700-1300 ש"ח לחודש (ואני כאמור לא מתקמצן כלל על אוכל) ולמעט שלוש ארוחות בשבוע, הכל על חשבוני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בערך 1,500 ש"ח בחודש, לזוג. רוב האוכל מיועד לארוחות ערב/סופ"ש כי במהלך השבוע אוכלים בעבודה (בעקרון גם על זה משלמים בצורה עקיפה של מס הכנסה אבל נראה לי מיותר להכנס לחישוב של זה).

דרך אגב, לקנות חומרי גלם ולהכין ארוחה טובה בבית לא תמיד יוצא יותר זול מלהזמין את אותה ארוחה ממסעדה. חומרי גלם איכותיים עולים לא מעט כסף לצרכן הרגיל, ובנוסף לזמן שלוקח להכין הכל - לפעמים יותר משתלם להזמין (זה נכון בעיקר באוכל אסייתי כמו סושי או מוקפץ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא גר לבד אבל עשיתי חישוב של הכסף שעלה לי לאכול במשך חודש (לקחתי בחשבון "הוזלות" על כמות משפחתית).

יצא לי בערך 1000 ש"ח כולל לאכול בחוץ כ-4 פעמים בשבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מינימייזר אתה טועה. חוץ מארוחות גורמה אשר אין אפשרות להכין בכמות, אין מצב שלהזמין יהיה יותר זול. אולי ארוחה אחת של מוקפץ עולה פחות מהמצרכים, אך תוכל להכין באותה הכמות של מצרכים הרבה יותר.

כאשר אמא שלי מכינה לי סושי, אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים מאוד ומוסיפים אל תוך הסושי מוצרים נוספים אשר מייקרים את העניין משמעותית (דלעת כבושה, שורשים וכו') ועדיין הכמות פר מחיר יוצאת יותר ממשתלמת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2,000 שקל בחודש על אוכל לאדם בודד, בלי לאכול בחוץ, זה באמת המון.

מה ההגדרה שלך בעצם ל"חומרי גלם איכותיים"?

כלומר, אורז חום, חומוס, אפונה, קינואה, פסטה מקמח מלא (כול עוד מקפידים על מבצעים) ועוד הם לא יקרים עד כדי כך. הירקות והפירות לא זולים במיוחד, אבל גם לא עד כדי כך יקרים. מנסיוני, משהו כמו 50 שקלים בשבוע. בקבוק שמן זית ב 40 שקל יכול לחזיק איזה חודשיים-שלושה. גם יין נחמד אפשר למצוא ב סביבות ה ~40 שקל ובקבוק מחזיק שבוע. בשר יכול להיות יקר, אם אתה קונה בקר. באמת שמסקרן אותי על מה אתה מדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם עשיתי חשבון שיותר זול לקנות במינימרקט מאשר בחנות דיסקאונט ענקית

במינימרקט אתה קונה רק מה שצריך ואילו בחנות הענקית אתה מתפתה לאריזות ענק וקניות לא מתוכננות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני, המחירים במינימארקט מאוד יקרים.

אנחנו תמיד הולכים לחנות עם רשימת קניות של מוצרי הכרח ורשימת קניות של מוצרי מותרות

מה שבהכרח, נקנה ויכול להיות שיקנה בסיטונאות אם יש .

מה שבמותרות לא יקנה אם אין או יקנה בצמצום

אנחנו גם מחלקים את הקניות בין מספר חנויות אשר בכל אחת מהן,, יש מוצרים זולים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...