לא מקבל כתובת Powerline של Edimax - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא מקבל כתובת Powerline של Edimax


yehudacn

Recommended Posts

רכשתי לא מזמן 2 רכבי אטרנט על חשמל מדגם -5101 של edimax חיברתי אחד למחשב וראיתי אותו מייד ואחד לנתב שאליו מחוברים כל המחשבים כולל ספק הכתובות ( dhcp server rowter) אני לא מקבל שום כתובת לא מהdhcp ולא עובדת גם כתובת סטטית רק localhost

למישהו יש רעיון?

תודה מראש.

יהודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי ניסיון עם רכיבים כאלו, אבל נראה שהם למעשה הופכים את רשת החשמל בבית ל HUB אחד גדול. אני רואה בדף המוצר שהרכיבים תומכים בהצפנת AES, מה שאומר שהרכיבים צריכים להיות מסונכרנים. לכן אני מציע שתבדוק את הדברים הבאים:

1. האם הרכיבים בכלל מסתנכרנים? שים לב שבאתר יש תוכנה לסינכרון. האם היא מזהה את הרכיבים האלו?

2. האם המחשב בכלל מזהה שיש חיבור חוטי?

3. האם כרטיס הרשת החוטי במחשב תקין ומזוהה בלוח הבקרה?

4. נסה לחבר שני מחשבים בעזרת הרכיבים האלו (במקום מחשב וראוטר), תגדיר להם כתובות סטטיות מאותה subnet ותראה אם יש תקשורת בינהם. אם לא - יכול להיות שאחד הרכיבים לא תקין או שמערכת החשמל בבית שלך קצת מוזרה (אני מנחש פה - אולי שקעי החשמל אליהם מחוברים הרכיבים נמצאים בפאזות שונות, דבר שמונע סינכרון בינהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקת האם הרכיבים תקינים? לפי החוברת שבאתר, יש נורית חיווי עם ציור של בית לידה שאמורה להיות ירוקה ולהבהב באדום כאשר היא מזהה חיבור נוסף. אם זה לא קורה אצלך, נסה לחבר את שני הרכיבים לשקעים באותו החדר. אם יש תקשורת בינהם באותו החדר, הבעיה היא כנראה ברשת החשמל בין החדרים (כמו שכתבתי קודם - אני דיי מנחש לגבי הפאזות השונות ברשת החשמל). בחוברת גם כתוב שאין לחבר את הרכיבים האלו אחרי מפצל או UPS אלא ישירות לשקע החשמל - אולי זו הבעיה אצלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אין תקשורת באותו החדר, אז כנראה שאחד הרכיבים או שניהם לא תקינים (בהנחה שפעלת לפי ההוראות). כדי לוודא שזו אכן הבעיה, אתה יכול לבדוק בחדר אחר או בבית אחר לחלוטין (עם חשמל אחרת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...