הבכי ברשת על באטלפילד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הבכי ברשת על באטלפילד 4


tomllic

Recommended Posts

זה פשוט יצא מכל פרופורציה לדעתי.

אני רואה עכשיו את הקומנטרי של ג'ק-פראגס יחד עם אנדרז, באמת שני שחקני באטלפילד מצויינים, יושבים ארבעים דקות ומשוחחים למה באטלפילד 4 כזה לא כיף להם וגרוע ואיך הם שיחקו בו פחות מבאטלפילד 3 ואיך הנטקוד לא טוב ואיך ההיט-רג לא טוב וברקע ארבעים דקות של גיימפליי שבו ג'ק טוחן כרגיל את כל השרת ונהרג אולי 5 פעמים...

אז נכון, תגידו שככה הוא עורך את זה, כי מה הטעם להראות את המשחקיות הפחות טובה, אבל זה קצת מחליש את הנקודה, לא ?

אני מבין שיש במשחק בעיות. גם לי היו כל מיני בעיות עד לפני כמה חודשים, אני מאמין שיש אנשים שעדיין יש להם בעיות, אבל בחייאת ראבאק.

אנחנו לא בעידן שקונים בו קופסא עם דיסק והמשחק גמור ואתה לא שומע יותר מהמפתחים חוץ מגג שניים-שלושה פאצ'ים של 15 מגה כל אחד שיוצאים אחרי חודש ועוד אחד אחרי שנה וזהו. העולם הזה נגמר.

האנשים שם עובדים. מוציאים פאצ'ים, עדכונים בצורה דיי תדירה. מקשיבים לקהילה ומנסים לפתור את הבעיות בשיטת 80-20 כמה שאפשרא. ואז אנשים אומרים שאנחנו משלמים להם הרבה כסף בשביל זה וזה לא מספיק טוב.

האם באמת המשחקים היום יותר יקרים מפעם ? אני לא חושב. אני זוכר שקניתי את קווייק2 לפני 15-17 שנה בערך. עלה לי 199 ש"ח בזמנו. כמה עולה היום באטלפילד4 בלי פרימיום ? 250 ? לא יודע, נראה לי סביר.

אני מסכים לגמרי שמי שהמשחק קורס לו כל סיבוב צריך להיות זכאי להחזר כספי מלא בלי שאלות, אבל לא יכול להיות שאני רואה את הגיימפליי שבו ג'ק-פראגס והחברים שלו גילו שאפשר לרכב על האופנוע כמו בטרון ולשמוע אותם צוחקים רבע שעה ומסתלבטים ונהנים, לראות גיימפליי שלו מפרק את כל השרת בלי בעיה ואחרי זה לשמוע כמה זה לא כיף, כמה הוא לא נהנה וכמה זה גרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה שהוא מצליח לשחק טוב לא מנוגד לזה שהמשחק שבור רצח, גם לי היו הרבה משחקים טובים ואני הפסקתי לשחק כי קשה מאוד להנות מהמשחק במצב שלו. גם המשחק יכול לעבוד בסדר כמה סיבובים ואז להתחרבן ולא לעבוד בכלל. יש להם הרבה בעיות עם השרתים והרבה באגים שמופיעים רק במצבים מסויימים כך שיכול להיות לך מזל והכל יעבוד לך אבל למישהו אחר בשרת לא יעבוד שום דבר.

המשחק נמצא בשוק משהו כמו 4 חודשים ועדיין יש באג שהנשקים שלך לא מופיעים לכמה שניות אז אי אפשר באמת להגיד שהם מנסים לסדר משהו...

יש כמה סיבות למה כולם יורדים על המשחק הזה:

1. המשחק יצא במצב שבקושי היה אפשר לפתוח אותו. עבר חודש בערך עד שהם הביאו את המשחק למצב שרוב האנשים הצליחו להתחבר ולשחק במשך כמה דקות.

2. רוב העדכונים שיצאו עד עכשיו רק הוסיפו באגים.

3. בעדכונים כתוב שיש באגים שסודרו אבל בדרך כלל 5 דקות אחרי זה מגלים שזה שקר והבאגים קיימים, במקרה הטוב יש שיפור אבל בהרבה מקרים פשוט אין שינוי.

4. יחס מאוד מזלזל מצד DICE (בכל עדכון מערך הם משתמשים במילים SO CALLED, לא בודקים את העדכונים לפניש הם מוציאים אותם וכו').

5. המשחק במצב כל כך גרוע שכנראה בחיים לא יצליחו לסדר אותו.

6. חלק גדול מהבאגים הופיעו גם ב BF3 ו BC2, כלומר עברו 4-6 שנים ועוד לא סדרו אותם. חלקם גם הפיתרון דיי פשוט.

7. אם אתה לא גר בצפון אמריקה אז BF4 הוא המשחק הכי יקר שיצא עד היום, המחיר שלו יקר יותר משל כל משחק אחר גם אם בדולרים המחיר אותו דבר.

8. EA דאגו להוריד את התחרות למינימום, חנויות אחרות לא יכולות להוריד את המחיר כל כך מתחת למחיר ב (בניגוד ל VALVE שאפשרו ל GMG להוריד את המחירים של המשחקים שלהם ל 50% מתחת למחיר ב STEAM גם כאשר יש מבצעים).

9. הרבה אפשרויות שהיו ב BF3 הוצאו ומוחזרות באיחור, בצורה פחות טובה ודורשות פרימיום שעולה בערך כמו עוד משחק (כמו PLATOONS).

10. הפרימיום מאוד יקר, מוסיף תוכן שהרבה חברות נותנות בחינם (VALVE, ומספר מפתחות ומפיצות אחרות לא דורשות תשלום עבור מפות נוספות). כמו כן בזמן שעל כל דבר אחר שקשור ל BF יש הנחה הפרימיום של BF4 תמיד במחיר מלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ כנ"ל..אני רואה שיפור עצום...רואים שהם עשו הרבה עבודה, ואני מצליח להנות מהמשחק מאוד. ה7870XT המזדקן שלי מרשים אותי ביכולות שלו במשחק הזה עם הדרייבר 13.12 אפילו בלי המנטל, הנט קוד סודר יחסית למה שהוא היה בהתחלה אומנם יש עוד כל מיני כיוונונים שצריך לעשות לו נכון אבל עכשיו אשכרה אפשר לשחק נורמלי,ההרחבה החדשה הוסיפה הרבה למשחק ואני נהנה ממנה מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם שתי התגובות האחרונות.

בהתחלה לא הייתי יכול לשחק מפה מבלי שהמשחק יקרוס

היום אני משחק רצוף קרוב ל4 שעות בלי קריסה אחת!

נכון שיש גליצ'ים מעצבנים שהוא למשל הורג אותך שאתה מאחורי מחסה ולא מבין איך וזה מעצבן ודברים כאלה

אבלמבחינה יציבות ורציפות המשחק השתפר מאוד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שהמשחק השתפר, אבל זה ביזיון, זה מרגיש כאילו גבו ממני 255 שקל על בטא שעוד לא מוכנה... אני מצטער, אבל קבוצה שהוציאה את renegadex ועשתה את זה ללא עלות עשתה משחק טוב יותר ולא נאלצתי לשלם עליו והוא יותר יציב, מה זה מוכיח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלאס לבכות, אני נהנה מכול רגע.

הדבר היחיד שאולי טיפה מציק הוא שיש מפות שיש בהן נפילות fps ולא קשור איזו חומרה יש לך.

כבר נתקלתי בשחקנים שמתבכיינים בגלל שלא הולך להם כי bf4 קשה יותר.

bf3 שייך לעבר, בקיצור שתחררו ותהנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עוד שילמתי 370 שקלים ולא יושב כל היום כמו רוב הילדים.

לי יש זמן לשבת בסופי שבוע בעיקר ומדי פעם באמצע שבוע בלילה, אז אני בכלל הייתי אמור להתעצבן שעד שאני יושב המשחק דפוק, אבל הוא כבר לא.

המשחק לא קורס בכלל, אותם באגים שהיו ב-BF3 נשארו, כמו שאתה רץ וכבר מסתתר מאחורי קיר ועדיין האוייב פגע בך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם באמת רוצים להגיד לי שזה נשמע לכם סביר שאני יכול היום לפתוח את BF4 ולמצוא בו באגים מ BF3 ו BC2?

תפסיקו להתכופף ולפסק רגליים בשביל EA ותודו שהמשחק הזה דפוק. אפשרי לשחק בו אבל הוא דפוק! הגישה שלכם היא הסיבה שגם BF הבא וגם BATTLEFRONT יהיו עם אותם באגים ואותו יחס מזלזל של DICE.

המשחק הזה לא קשה יותר, פשוט בחצי מהזמן ה HIT REG עושה מה בזיין שלו. גם אחרי העדכון האחרון יש מצבים של ONE HIT KILL עם AR או TWO HIT KILL עם אקדחים (לא האקדחים החזקים, הרגילים) ואז יש את המקרה ההפוך שפוגעים במישהו 7-8 פעמים ולא קורה לו שום דבר כי הוא רץ לצדדים או כי השרת חרא ומאבד מידע (לא זה לא בעיה באינטרנט שלכם!).

גם הפגיעות בכלי ממש לא עובדות כמו שצריך, פגיעה ישירה הרבה פעמים לא מורידה הרבה או אפילו לא מורידה בכלל בזמן שפספוסים ופגיעות בזויות חדות גורמים נזק ואפילו עושים CRITICAL.

בקיצור אם מישהו רוצה הוא יכול לשבת כמה שעות עם המשחק, לעבור מערכת מערכת ולהראות איך בכולן יש באגים קשים מאוד.

במקום להגן על המשחק ולהגיד שזה מפריע לכם שיש אנשים שדורשים שיסדרו אותו תחשבו על זה שהוצאתם הרבה מאוד כסף על מוצר שאפילו לא קרוב למצב שמשחקים אחרים נמצאים בו כשהם ב BETA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת שאתם בוכים סתם

dice עושים כל מה שהם ידכולים כדי לתקן את המשחק והם גם רוצים לפצות אתכם (חודש הערכת שחקים בפברואר!)

אז אולי פשוט מי שלא כיף לו שלא ישחק ושלא סתם ישמיץ כי DICE עושים הרבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא דייס שעשו את המשחק גרוע, זה EA שהוציאו משחק עילאי ביותר לא גמור מכיוון שלחצו על DICE אם יש מישהו שצריך לשבח אותו זה דווקא DICE מכיוון שהם ניסו באמת להוציא משחק בחלון זמן לא אפשרי, EA החולראות האלה לחצו עליהם להוציא את המשחק טרם סיומו מבחינת קוד וDEBUGGING זה שלא בדקו לו באגים לפני השחרור שלו זה משהו אחר, זה באמת בעיה במנהל השחרור ובהנהלת המכירות, הם קבעו תאריך מראש - פברואר 2014 ואז שברו את זה לספטמבר 2013 שזה הרס את כל המשחק בחיתוליו ובחודשיו הראשונים, כפי הידוע לכם EA חטפה תביעה ייצוגית מנציגי המשחק ומחברת DICE העוברת בשיתוף עם EA מאז צאת BF1942 וההנהלה מזמן השתנתה שם... אז לא לצאת על דייס סתם ככה הם לצידינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גל אתה סתם מגזים (כמו כל מי שאומר שהוא מחק את המשחק בגלל הבאגים)

נכון שיש באגים, אבל ברוב הזמן הם לא מונעים את ההנאה שלי מהמשחק.

כן יש מקרים שבהם לא ניתן בכלל לשחק וזה מאוד מעצבן, אבל גם זה לא מונע ממני להנות מהמשחק כשהוא כן עובד

לגבי bf עתידיים, אני גם כנראה שלא ארכוש אותם כל עוד לא יתבצע שינוי משמעותי בהנהלת ea. זה שהם זורקים משחקים על ימין ועל שמאל בלי לתת למפתחות זמן לסיים אותם פוגע בכולם ובעיקר במפתחות שהצרכנים מאבדים בהם אמון, ובכללי מרגיש כמו (וסליחה על הביטוי) זריקת ז** על בסיס הלקוחות שמשלמים להם את המשכורת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...