כמה שאלות לגבי פסיכומטרי חייל משוחרר (כולל פסיכומטרי ללקויי למידה). - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות לגבי פסיכומטרי חייל משוחרר (כולל פסיכומטרי ללקויי למידה).


daniel4x

Recommended Posts

היי חברה

:),

בזמן שאני מחכה לתשובה מפרוייקט מסוים של משרד הביטחון לחיילים משוחררים , אני רוצה לסגור לעצמי פינה ולפחות לשאוף להתחיל ללמוד כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה.

אשמח אם תענו על השאלות כמו שצריך ובמפורט , אם עולים לכם רעיונות או טעיות מעבר כדי שתשתפו כדי שאוכל לקבל מושג עם מה ומול מה אני הולך להתמודד.

1.רציתי לשאול מה המועד פסיכומטרי הכי מאוחר שאפשר להגיע אליו שעוד אקטואלי ללימודים בספטמבר הקרוב? הבנתי שיש בסביבות אוגוסט בחינה ? .

2. באזור שלי יש לי אופציות לכמה קורסים ומכיוון שיש לי לא מעט קשרים במוסדות שמעבירים את הקורסים הבחירה שלי יותר מגוונת שזה לטובה אילו מבין הקורסים הבאים נחשבים ליותר טובים ?

לחמן או HighQ ? אם אפשר לפרט מעט ממי שהיה בכל אחד מהקורסים או באחד מהם ומה הוא אהב ומה פחות.

בלחמן דרך המרכז צעירים באזור שלי הקורס לא יקר במיוחד בסביבות ה2000 ש"ח לפני עוד שיסדרו לי הנחות וכו' .

בHighQ כמעט פי 3 הבנתי שבסביבות ה6,000 עדיין לא בטוח .

(המחיר אינו משמעותי בשבילי).

3. בגדול כמו שהסברתי ב"הקדמה" אני חייל משוחרר לא התקרבתי לספר אולי 4-5 שנים , לא התעסקתי במתמטיקה אנגלית וכו' די הרבה זמן ובניינו , דיי התנוונתי בגלל זה.

בגדול יש לי ראש ראלי , ואני מאמין שעם התמדה ורצון אני יחזור לזה די מהר.

בפרוייקט שאני מתמיין אליו ("אופקים להייטק") ממנים 100% מהתואר בטכניון, אבל בכל זאת אני רוצה לסגור לעצמי פינה בעוד מקום.

בבראודה - יש לי את הדרישות בתעודת בגרות ללימודי הנדסת תוכנה, עד כמה קשה להוציא 110 בכמותי ? (אחי הקטן שעבר פסיכומטרי אמר שזה בכלל לא בשמיים).

*מה אתם אומרים על אופציה של פסיכומטרי ללקויי למידה? , בגדול הייתי מאובחן כלקוי למידה (כמו חצי מהמדינה) רק שאצלי זה ליקויי שאובחן בגיל מאוד צעיר (משמע אני לא כמו כל אלה שסתם זייפו מבחנים כדי לקבל את ההקלות).

השאלה היא כמה כדי לקפוץ על העניין ולברר את זה או פשוט לעזוב את זה לבינתיים (אין לי שמץ של מושג עד כמה זה יקל / לא יקל עלי להיבחן במסגרת כזאת).

*יש פה מישהו שלומד/למד מכיר את הפרויקט אופקים להייטק ויכול לתת לי קצת מושג מה אני הולך לעבור , ולקראת מה אני הולך במידה והתקבל לפרויקט ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...